Achizitie publica - CURATIRE SI REPICTARE IN TEHNICA,,FRESCO?? A BISERICII CU HRAMUL SFANTUL MARE MUCENIC DIMITRIE ,DIN LOCALITATEA VALEA MARE PRAVAT, JUDETUL ARGES
Detaliu pentru invitatia numarul 348120
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348120/07.06.2013
Denumire contract: CURATIRE SI REPICTAREIN TEHNICA, ,FRESCO?? A BISERICII CU HRAMUL SFANTUL MAREMUCENIC DIMITRIE , DIN LOCALITATEA VALEA MARE PRAVAT, JUDETUL ARGES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA MARE PRAVAT (PRIMARIA VALEA MARE PRAVAT)Cod fiscal: 5010196, Adresa: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Telefon: 0248557112, Fax: 0248557112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Romania, cod postal: 117805, telefon: +40 0248557112, fax: +40 0248557112, persoana de contact: Primaria Valea Mare Pravat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Romania, CP: 117805, tf.: +40 0248557112, fax: +40 0248557112,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CURATIRE SI REPICTAREIN TEHNICA, ,FRESCO?? A BISERICII CU HRAMUL SFANTUL MAREMUCENIC DIMITRIE , DIN LOCALITATEA VALEA MARE PRAVAT, JUDETUL ARGES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CURATIRE SI REPICTAREIN TEHNICA, ,FRESCO?? A BISERICII CU HRAMUL SFANTUL MAREMUCENIC DIMITRIE , DIN LOCALITATEA VALEA MARE PRAVAT, JUDETUL ARGESSuma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute = 2500 lei
II.1.6) CPV: 45212360-7 - Lucrari de constructii de cladiri religioase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3900 lei fara TVA ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primirea ofertelor, inclusiv.Aceastaeste egalacu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in masura in care in cazul depunerii unei contestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractelor suma de1973 lei;Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatieModul de constituire a garantiei de participare: i) Virament bancar - Primaria Comunei Valea Mare Pravat, judetul Arges, CF: 117805, Cont: ROTREZ04724510220XXXXX deschisla Trezoreria Campulung Muscel;ii) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul nr. 3, original;In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.iii) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, Formularul nr. 3, original.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EUR comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
- 5% din pretul contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului(Formular nr.26).Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. . Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumentele solicitate privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazulCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumentele solicitate privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, vor fi prezentate si de terul sustinator daca este cazulCerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturileCerinta nr.5Calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 6Certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta cu oferta independenta si in concordanta cu regulile de concurenta.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta nr. 7Neincadrarea in dispozitiile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu functii de raspundere: --Boncoi Ion ? primar;
-PavelAdrian? viceprimar;
-Iosifescu Ion ? secretar;
-Coaca Lucian? contabil sef;
-Jotu Gheorghe- architect sef;
-Fica Liliana Georgiana- consilier juridicDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului Documente privind forma de inregistrare din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicOfertantii ? persoane juridice straine - vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania, in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului .Se vor respecta si prevederile art 69.1 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 199800lei fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse tehnice.Se va face dovada detinerii in proprietate sau in inchiriere a unor materialspecifice obiectului contractului(pigmenti, prafuri, oxizi, uleiuri, pensule etc), Cerinta nr. 2Informatii privind resursele umane ne Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: -specialist in executarea de lucrari de pictura sau fresce;
- responsabil protectia muncii;Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: -angajamentele de disponibilitate pentru lucrare, semnate in original, din partea fiecarui angajat prezentat, valabile la data limita de depunere a ofertelor.- Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta CV-urile, copia dupa diploma de absolvire.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente valabile la data limita de depunere a ofertelor, SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 07:43