Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CUSCA METABOLICA PENTRU IEPURI ; RAFT PENTRU CUSCA METABOLICA PENTRU IEPURI


Detaliu pentru invitatia numarul 331355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Numar invitatie: 331355/10.07.2012
Denumire contract: CUSCA METABOLICA PENTRU IEPURI ; RAFT PENTRU CUSCA METABOLICA PENTRU IEPURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"Cod fiscal: RO15203810, Adresa: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Telefon: +40 213069100, Fax: +40 3069164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213069100, fax: +40 3069164, persoana de contact: Ioan Crivatu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul INCDMI Cantacuzino, Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, pavilion E, sala Jacques Monod
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Productie vaccinuri de uz uman)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CUSCA METABOLICA PENTRU IEPURI ; RAFT PENTRU CUSCA METABOLICA PENTRU IEPURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CUSCA METABOLICA PENTRU IEPURI ; RAFT PENTRU CUSCA METABOLICA PENTRU IEPURI
II.1.6) CPV: 44112100-9 - Adaposturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 824 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata (vizat de banca) in contul RO27TREZ7005069XXX001910 ? Trezorerie Operativa Municipiul Bucuresti sau la casieria institutului. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG.925/2006). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice daca anexeaza documente edificatoare. Cuantumul garantiei de participare este de 1400 lei Garantia de participare trebuie sa fie valabila 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand de afla in oricare din situatiile urmatoare: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic ca nefondata in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1%, din valoarea estimata (in cuantumul prevazut la art.278^1 alin.1 lit.a) din OUG nr. 34/2006 - intre 63000 lei si 420000 lei inclusiv ? 1% din valoarea estimata)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006(Completare formular 1 A)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(Completare formular 1 B)Sa nu se afle in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarera procedurii sunt: Dr. Radu Iordachel?Director General , Ec . Camelia Petrica - Director economic , Dr. Cristin Coman ? Director de productie, Ioan Crivatu - sef serviciu achizitii publice(Completare formular 2)Certificat de participare cu oferta independent(Completare formular 6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare formular 4) Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .(Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se vor prezenta datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(globala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari similare in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se accepta ofertantii care detin certificarea precum si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer