Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cutite OLC45 si segmenti de cauciuc cu insertie metalica sau textila


Detaliu pentru invitatia numarul 336462
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 336462/02.10.2012
Denumire contract: Cutite OLC45 si segmenti de cauciuc cu insertie metalica sau textila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, persoana de contact: DRDP Bucuresti-Etaj I, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bd Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, persoana de contact: DRDP Bucuresti-Parter, Departament Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cutite OLC45 si segmenti de cauciuc cu insertie metalica sau textila
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cutite OLC45 si segmenti de cauciuc cu insertie metalica sau textila, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 39241100-4 - Cutite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participarein cuantum de: 3.000 lei;Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2. Ofertantii IMM vor constitui garantia de participare in cuantum de 1.500 lei, daca depun documente conform Legii 346/2004; 3.Autoritatea va retine/restitui in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 1.529, 03 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie :10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Formularul nr.3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Formularul nr.3.Cerinta 2-Formularul nr.4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010 ;Cerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.5;Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.6, insotit de certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la buget local si ANAF scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Cerinta 1- Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Certificatul constatator trebuie sa contina obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul viitorului contract cu corespondent in codul CAEN. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare minima de 300.000 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta 1 ? lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Cerinta 2-Certificat privind experienta, Cerinta 3 ? Conformitatea produselora) Declaratie pe proprie raspundereb) Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupacertificate de calitate/ certificate de conformitate emise de organisme abilitate;c) Mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro; www.drdpb.ro/achizitii publice/2012/proceduri in desfasurare/produse
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer