Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DA FURNIZARE FRANA,PS FRANA,CURELE TRANSMISIE DIN CAUCIUC,PIESE MOTOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 287586
Autoritate contractanta
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: RO2490570
Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara
Telefon: 0256-277736
Fax: 0256-277793
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: DA FURNIZARE FRANA, PS FRANA, CURELE TRANSMISIE DIN CAUCIUC, PIESE MOTOARE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34322000-0 - Frane si piese pentru frane (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Frane si piese pentru frane , Curele de transmisie din cauciucpiese pentru motoare, utilzate la autobuzele Merceds Conecto conform Caietelor de sarcini nr.4631, nr.4632 si 4634 din 31.03.2011
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.04.2011 14:50
Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300124, Timisoara, Registratura - Poarta 2 a sediului central,
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300124, Timisoara, Directia Tehnica ? Serviciul Achizitii Publice Depozite - sala de sedinte,
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 231, 684 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Prez si compl: Form.12A -Decl.privind eligibil, Form.12 B-Decl.privind neîncadrarea în prev. art.181 din O.U.G.34/2006, Form.4 -Decl. privind calit. de participant la procedura, Form.5?Decl. privind participarea la proc de achizitie cu ofert independenta, Certif.Const.emis de O.R.C., Form.1 (Inf. Gen.) cu Cifra de afaceri?în val totala 400.000 lei defalcate pe loturi dupa cum urmeaza: Lot 1?380.000 lei;Lot 2?20.000 lei, reducere 50%pentru IMM-uri Cap. tehnForm.12D(decl.privind lista prinipalelor livrari de prod. în ultimii 3 ani) si din care sa rezulte experienta similara în val de min 200.000 lei- lotul 1 si 11.000 lei-lotul 2 (reducere 50% pentru IMM), Autoriz de livrare a prod., Dovada certif. cond de calit. SR EN ISO 9001/2008, 2 recomandari /lot, Form. 7(decl.privind cerintelor ref la prot munci si prot mediului, Form. 12 G (decl. privind partile din contr care sunt îndeplinite de subcontractantInform. privind asociati, daca este cazul;
Documentatia de atribuire se obtine prin accesarea directa si nerestrictionata a unui fisier electronic, care va fi disponibil prin accesarea SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer