Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dalare santuri pluviale si refacere podete in comuna Aninoasa, Judet Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 333151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ANINOASA
Numar invitatie: 333151/06.08.2012
Denumire contract: Dalare santuri pluviale si refacere podete in comuna Aninoasa, Judet Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ANINOASACod fiscal: 4280108, Adresa: Judetul Dambovita, municipiul Targoviste, strada Blendea Vasile, Bl. 19 A2, Ap. 10, Targoviste, Telefon: 0731731658, Fax: 0245226533
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Dambovita, comuna ANINOASA, str. C-tin Manolescu, nr. 143, Aninoasa, Romania, cod postal: 137005, telefon: +40 0731731658, fax: +40 0245226533, persoana de contact: Cristache Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Dambovita, comuna ANINOASA, str. C-tin Manolescu, nr. 143, Aninoasa, Romania, cod postal: 137005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dalare santuri pluviale si refacere podete in comuna Aninoasa, Judet Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dalarea santurilor pluviale si refacere podete in comuna Aninoasa, satele Aninoasa si Viforata, Judet Dambovita pe urmatoarele tronsoane: strada Constantin Manolescu-Marului aprox 551 mlstrada Marului ? aprox. 179 ml; strada C-tin Manolescu (intre strada Toloaia si strada strada Vasile Lupu) ? aprox. 1152 ml; strada Solarino (intre Str. Avantului si podul metalic) ? aprox. 329 ml; strada Mihai Viteazul (intre strada Ghe. Buica si Parc) ? aprox. 718 ml si santuri de legatura intre strada Afumati ? DN 71 si CF ? aprox. 513 ml, in conformitate cu proiectul tehnic si detaliile de executie.
II.1.6) CPV: 45262300-4 - Lucrari de betonare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 597, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 9.000 Lei, Constituire: conform legislatiei in vigoare: 1.Scrisoare de garantie bancara- formular nr. 14; 2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;3.Plata in numerar la casieria autoritatii contractante;4.Ordin de plata vizat de banca cu conditia prezentarii dovezii constituirii garantiei de participare pana cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor in contul comuneiAninoasa RO96TREZ2715006XXX000249 deschis la Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4280108. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui numai in lei si poate fi retinuta in conformitate cu prevederile art.87 din HG 925/2006 si in conditiile prevazute la art.278 ind.1 din OUG 34/2006, caz in care A.C. va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4377, 67lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din pretul fara TVA al contractului.Constituire: conform art.90 alin.1 din HG 925/2006a)Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;b)Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea AC.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Ofertantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Modul de restituire: conform art.92, alin 4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie-se va completa formularul 1;Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Cerinte obligatorii: Se va completa formularul 2Certificat de participare cu oferta independenta ?formular 3; Declaratie privind neincadrarea in prev.art.69ind.1 din OUG34/2006(se va completa si de catre tert sustinator)- completare formular 4 ( persoanele care detin functii de decizie in cadrul AC ? Maricescu Constntin ?primar, Holban Vasile-viceprimar, Alexe Cristina-secretar, Chivulescu Liliana-sef birou fin.contabil, Cristache Elena-inspector achizitii publice, Consilieri Locali: Bizgu Danut, Domnescu Costica, Dragusanu Filofteia, Dulama Dumitru, Dumitrescu Elena, Lazarescu Persida;Moraru Teodora, Niculae Vladut, Oprea Ghe. Ciprian, Parvan Dorina, Pitis Ionel, Popa Lidia, Radu Lidia, Zepis Mihaela Agatia); Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completare formular 5. Cerinta nr. 1-Ofertantul sa fie legal inregistrat-Cerinta obligatorie: Se va atasa Certificat constatator-ONRC in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis cu maxim 30zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr. 2-Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrata activitatea ce urmeza a fi realizata prin contractul de achizitie publica, respectiv, codul CAEN, aferent categoriei/categoriilor de lucrari pentru care urmeaza sa oferteze.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani: 1.100.000 lei. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectiveTransformarea valorii cifrei medii de afaceri globala din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: Anul 2009 ? 1 euro = 4.2373 leiAnul 2010 ? 1 euro = 4.2099 leiAnul 2011 ? 1 euro = 4.2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin o lucrare similara in valoare de 590.000 LEI fara TVA, Cerinta nr. 2-Lista utilaje necesare: -instalatie pentru realizare santuri betonate (tip WIRTGEN) sau echivalent;excavator pe pneuri;vibrator universal;compactor static;autocisterna cu dispozitiv de stropire;ciocan pneumatic; masina de fasonat otel;troliu electric;autogreder pana la 175 cp;placa vibratoare; repartizator de beton de ciment; vibrofinisor de beton de ciment;masina de taiat rosturi cu disc abraziv; automacara minim 5TF, CERINTA 3-Personal tehnic de specialitate: coordonator de proiect- cu diploma de inginer constructor;
-sef de santier-cu diploma de inginer constructor;
-RTE specialitatea constructii atestat si legitimat conform legii ;responsabil CQ atestat si legitimat conform legii, responsabil SSM atestat conform legii Certificat ISO 9001 sau echivalent-pentru lucrari de constructiiCertificat ISO 14001/2005 sau echivalent ?pentru lucrari de constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer