Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DALI + PT + DDE ? Modernizare si Reabilitare DJ 402 ? Curcani ? Luica- Nana- Fundulea ? Tamadau ? Mariuta ? lim.jud. Ialomita si DJ 302 Belciugatele ? Mariuta - DJ 402


Detaliu pentru invitatia numarul 353001
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi
Numar invitatie: 353001/26.08.2013
Denumire contract: DALI + PT + DDE ? Modernizare siReabilitareDJ 402? Curcani ? Luica- Nana- Fundulea ? Tamadau ? Mariuta ? lim.jud. Ialomita si DJ 302Belciugatele ? Mariuta - DJ 402
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean CalarasiCod fiscal: 4294030, Adresa: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Telefon: 0242311302, Fax: 0242331609
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 242311302, fax: +40 242331609, persoana de contact: Gabriel Dima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DALI + PT + DDE ? Modernizare siReabilitareDJ 402? Curcani ? Luica- Nana- Fundulea ? Tamadau ? Mariuta ? lim.jud. Ialomita si DJ 302Belciugatele ? Mariuta - DJ 402
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DALI + PT + DDE ? Modernizare siReabilitareDJ 402? Curcani ? Luica- Nana- Fundulea ? Tamadau ? Mariuta ?lim.jud. Ialomita si DJ 302Belciugatele ? Mariuta - DJ 402
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 482, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6.000 lei. Valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire conform prevederilor art.86 alin.(1) din HGR nr.925/2006. In cazul in care se constituie prin virament bancar, contul autoritatii contractante este : RO65TREZ2015006XXX000200, deschis la Trezoreria Municipiului Calarasi, cod fiscal: 4294030. Autoritatea contractanta va retine garantia pt. participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in situatiile prevazute la art. 87 alin (1) lit. a, b si c. din HG 925/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, cf. art.278-1, alin.1 din OUG 34/2006. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta se va avea in vedere cursul de referinta leu/valuta pentru data publicarii anuntului de participare in SEAP. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc conditiile prevazute de Legea nr.346/2004 si depun 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original o declaratie pe proprie raspundere.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ; Potrivit prevederilor H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in acest cont este de minim 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).2.Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).3.Prezentare?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-anexa 3.4.?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz)?anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - ing. Raducu Filipescu ? Presedinte, ing. Sorin Vasilescu ? director executiv, ec. Paraschiva Muresanu ? director executiv, jr. Pipos Maranda - ? director executiv, Alecu Gheorghe, Ana Titu, Barbu Valentin, Craiu Jolan, Dinulescu Marian, Dragomir Maria, Dragu Nicolae, Dragan Marian, Enciu Niculae, Georgescu Bogdan ? George, Ghiveciu Camelia, Iliescu Eugenia, Manea Ionel, Mihai Ion, Nutu Marcel, Pascu Violeta, Pavalasc Claudia, Petcu Victor, Radulescu Gabriel, Rogoz Nicolae, Samoila Ion, Sbarcea Marius-Virgil, Stoiciu Marin, Stefan Ion, Tomoiaga Stefan-Liviu, Virtejanu Liviu, Vrajitoru Sorinel-Marian ? consilieri.5.Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (certificat de atestare fiscala), inclusiv cele locale (certificat de taxe si impozite locale), formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. La solicitare, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri globale a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 960.000lei., prezentarea bilantului contabil, la data 31.12.2012, inregistrat de organele competente.(copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, insotita de lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari.cerinta minima de calificare - un contract similar sau 2 contracte cumulatede minim 480.000lei. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii, insotita de lista care trebuie sa cuprinda cel putinurmatoarele: o statie totala pentru masuratori topografice, o instalatie deforaj pentru cercetari geotehnice, software pentru proiectare in domeniul rutier (utilajele pot fi in proprietate, chirie sau angajament din partea unui operator economic)., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere din ultimii 3 ani si lista cu personal de specialitatestrict necesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprinda celputin: - Personalul/persoana de conducere responsabil/responsabila direct de indeplinirea contractului care trebuie sa aiba pregatire si vechime in domeniu de minim 2 ani si sa aiba studii superioare.-inginer topograf, -inginer geolog (geotehnician).-inginer drumuri- CVurile persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinireacontractului nominalizate in lista, semnate; - Copii dupa diplomele de studiiale persoanelor de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului nominalizate in lista, dupa contractele de colaborare ale acestora/conventii civile/ angajamente, in cazul in care nu sunt angajatipermanenti ai ofertantului; - Ofertantul va depune o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate ca pe durata de prestare a serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii isi vor desfasuraactivitatea pentru realizarea contractului de servicii, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de
subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul). Se vor atasa contractele de subcontractare. Se va prezenta copie dupa certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, Se va prezenta copie dupa certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer