Achizitie publica - D.A.L.I. pentru consolidarea si reabilitarea imobilului din Soseaua Buzaului nr. 5 Braila - Centrul Militar Zonal - Corp B ? sediu administrativ
Detaliu pentru invitatia numarul 334003
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334003/21.08.2012
Denumire contract: D.A.L.I. pentru consolidarea si reabilitarea imobilului din Soseaua Buzaului nr. 5Braila - Centrul Militar Zonal - Corp B ? sediu administrativ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN BRAILACod fiscal: 4205491, Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila, Telefon: 0239.619.600, Fax: 0239.619.044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +040 239619600, persoana de contact: Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN BRAILABraila, Piata Independentei nr.1, et 1, cam 122
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: D.A.L.I. pentru consolidarea si reabilitarea imobilului din Soseaua Buzaului nr. 5Braila - Centrul Militar Zonal - Corp B ? sediu administrativ
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin Hotararea nr. 67 din 2003 a Consiliului Judetean Braila, imobilul din Soseaua Buzaului nr. 5, apartinand domeniului public al judetului, a fost transmis in administrarea Centrul Militar Zonal Braila cu destinatia de sediu administrativ.Corpul B al imobilului este o cladire parter cu suprafata de 869 mp. Cladirea a fost construita in anul 1912, are structura din zidarie de caramida, fundatii din beton, plansee din lemn, acoperis tip sarpanta si invelitoare din tigla. Deoarece gradul de degradare al cladirii este ridicat, se impun lucrari de reparatii capitale. Cladirea este afectata de igrasie, iar invelitoarea din tigla are zone degradate care prin infiltratiile de apa meteorica au degradat tencuiala tavanelor. In unele incaperi a aparut mucegai, care arata ca zidul de 50 cm nu mai asigura protectia termica necesara. Pentru analiza starii tehnice a fost executata o expertiza tehnica, atasata prezentului caiet de sarcini.Conform Codului de proiectare seismica ? partea III Prevederi pentru evaluarea seismica a cladirilor, indicativ P 100 ? 3 / 2008, cladirea se incadreaza in clasa de risc seismic RsIII, din care fac parte constructiile care, sub efectul cutremurului pot prezenta degradari structurale care nu afecteaza semnificativ suguranta structurala, dar la care degradarile nestructurale pot fi importante. Prin expertiza intocmita in anul 2011, expertul propune 2 masuri de interventie, una maximala si una minimala.Expertul recomanda aplicarea variantei 2, fara rigidizarea in plan orizontal a planseului de lemn peste parter care cuprinde lucrarile necesare pentru asigurarea functionalitatii, a rezistentei si stabilitatii, inclusiv lucrari de reparatii (inlaturarea igrasiei conform tehnologiei din expertiza tehnica, verificare si refacere instalatii, termoizolare cladire cu polistiren la fatada, intocmirea unei expertize energetice, inlocuirea tamplariei de lemn cu tamplarie din PVC cu geam termopan, refacerea trotuarelor de protectie in jurul cladirii), care vor face obiectul documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie.
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 580.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar, numerar la casieria CJ Braila sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 450 lei pentru perioada de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ordinul de plata, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, se constituie in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Br. CF 4205491. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de: 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in numerar la casieria Consiliului Judetean Braila, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita ofertantului/candidatului neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 12A si 12 B.Se solicita tertului sustinator, neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011. Formular 12A si 12 B1.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.Gheorghe Bunea Stancu ? PresedinteMija Florin ? VicepresedinteBoboc Catalin ? VicepresedinteFilote Nicu ? Secretar al JudetuluiRusu Alina ? Director DEDutu Mioara - Director DAPCPriceputu Dumitrel ? Director Adj. DAPCPusca Ionel - Director DTGCMoisiu Nicolae ? Sef Birou Achizitii PubliceRosioru Lenuta - consilier D.T.G.C.Ghenea Georgel - consilier D.T.G.C.Scurtu George - consilier D.T.G.C.Caraman Rodica - consilier D.T.G.C.Consilieri judeteniAvram IonelMinescu BogdanMotoc MarcelCireasa NicuGeorgescu OctavianMortu ViorelNechita OvidiuLepadatu VictorMeirosu Marilena-EmiliaAncuta George CristianNita NicuJirlaianu NeaguDobrota Marius-ValentinGheorghe StanRadu-Ion SilviuLungu DanutChiru GheorghePintilie Adrian-CornelBogdan RelianaRazmerita Ionut-CosminPascale Alfredo-VasileDudulea CatalinMusceleanu Gabriel-MonuIvan Cristian GabrielNistor MarioaraEftimie StelianaIorgoveanu TanaseAnghelache VasileDumitru BogdanCapatina MarianCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular 2.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, pentru ultimii 3 ani Formular 4 Se solicita ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 44.000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita, cerinta minima, prezentarea a maxim doua contracte de servicii similare in valoare cumulata egala sau mai mare de 22.000 lei fara TVA. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei Formularul 5. Prezentarea, in copie, ?conform cu originalul? a maxim doua certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Inform ref studii pregat prof si calif pers de conducere si responsab pt indeplinir contract Formularul 6 Sef proiect ? arhitect cu drept de semnatura1 ing/sing constructor - specializat in proiectarea structurilor de rezistenta1 ing/sing constructor - specializat in proiectare retele apa-canal1 ing/sing constructor - specializat in proiectare instalatii tehnico-edilitare1 ing/sing constructor - specializat in proiectare instalatii electrice atestat ANRECV-uri pers responsabile Formularul 8 Diplome studii, autorizatie ANRE prezentate in copie conform cu originalul Doc care atesta disponibilitate personal specialitat Formularul 7 Angajament de participare, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune op ec pt indeplinirea corespunzatoare a contractului Formular nr. 9, Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului Formularul 14 - Acord de subcontractare Formularul 16, Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a). Formularul 15 - Acordul de asociere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 11:20