Achizitie publica - DALI+PT+DE pentru obiectivul ?Reparatii viaduct de coasta Stanca Teherau pe DN 10 km 85+534 (86+948) la Siriu?inclusiv asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor
Detaliu pentru invitatia numarul 333333
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333333/08.08.2012
Denumire contract: DALI+PT+DEpentru obiectivul ?Reparatii viaduct de coasta Stanca Teherau pe DN 10 km 85+534 (86+948) la Siriu?inclusiv asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, DRDP Bucuresti, etaj 1, Registratura, persoana de contact: DRDP Bucuresti-Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, DRDP Bucuresti-Departament Achizitii, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DALI+PT+DEpentru obiectivul ?Reparatii viaduct de coasta Stanca Teherau pe DN 10 km 85+534 (86+948) la Siriu?inclusiv asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de proiectare DN 10 km 85+534 (86+948) la Siriu, conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 947.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de: 1.778 Lei ;Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; 3.Autoritatea va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de889, 48 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Formularul 3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie in cadrul AC sunt nominalizate inF 3; Cerinta 2-Formularul 4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf ordinului ANRMAP 314/2010; Cerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art180 din OUG 34/2006, of va prezenta F 5; Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, of va prezenta F 6, insotit de certif de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la buget local si ANAF scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Cerinta 5-Cazier judiciar sau doc echivalente emise de autoritati competente din tara de origine a of in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, valabil la data limita de primire a ofertelor. Of clasat pe locul I va prezenta, la cerere, Cazierul judiciar, in original. Cerinta 1- Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita prevazuta pentru deschiderea ofertelor. Certificatul constatator trebuie sa contina obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul viitorului contract cu corespondent in codul CAEN. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare minima de 177.000 lei; Se va prezenta Formularul nr.8; Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin prezentarea bilanturilor contabile sau in functie de informatiile si documentele disponibile. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ulwww.bnr.ro(2009-1Euro=4, 2373lei;2010?1Euro=4, 2099lei;2011?1Euro =4, 2379lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;, Informatii suplimentare la Cerinta11.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;2. Indeplinirea cerintei se poaterealizain conformitate cu art. 186 din OUG 34/2006 prinsustinere acordata de catre o alta persoana, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din din procedura de atribuire.Se va prezenta: Formularul nr.9, Formularul nr.3, Formularul 5, Formularul 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Se va prezenta Formularul nr. 10 si Formularul nr. 11.Note 1) In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr. 10 si Formularul nr. 11.2)In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va prezenta Formularul nr. 12 . Note: 1) Cerintele privind resursele materiale si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului; 2)In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr 12., Cerinta 1-Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, (Formularul nr.14); Experienta similare trebuie sa fie in valoare de minim 45.000 lei; Nivelul minim impus poate fi demonstrat prin prezentarea a cel putin 1 contract cu obiect similar prezentei proceduri de achizitie publica sau prin cumularea valorii a cel mult 2 contracte cu obiect similar prezentei proceduri de achizitie publica. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de membru asociat in cadrul unei asocieri, ofertantul va prezenta contractul de servicii al asocierii;procesul verbal de receptie la terminarea serviciilor incheiat cu beneficiarul final (administratorul drumului pe care se afla obiectivul in cauza), si Formularul 15 emis de beneficiarul final catre asociere prin lider. In mod similar, ofertantul care a indeplinit calitatea de subcontractant. Dovada similitudinii serviciilor prezentate, cu cele supuse procedurii, pentru indeplinirea cerintei de experienta similara revine operatorului economic. Ultimii 3 a, Cerinta 2 - dovada ca detine personal specializat in indeplinirea contractului . Pentru personalul minim necesar pentru indeplinirea contractului: Sef proiect (Inginer drumuri si poduri )= 1;Inginer structuri poduri-1;Inginer cantitati si devize =1;Inginer proiectant= 2; Tehnician = 1;Topometrist = 1.Se va prezentaa) Formularul nr. 16b) copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" ale diplomelor de studiidetinute;c) CV-ul persoanei declarate pentru indeplinirea contractului., Cerinta 3 - dotare tehnica, proprie sau inchiriata, necesara indeplinirii contractului. Se va prezenta Formularul nr. 17, Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere in conf cu prevederile art190 din OUG 34/2006; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea, in 2 exemplare originale, a unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Angaj trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajamentul ferm prezentat de of trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza in fctie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii ctr-lui in cauza, in conditiile si in termenele acestuia.Se va prezenta F18, F3, F5, F6 Cerinta1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?.Se va prezenta si Formularul nr.19;Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate la datadepunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe www.e-licitatie si pe www.drdpb.ro/Achizitii Publice/2012/Proceduri in derulare/Servicii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 10:07