Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - de furnizare cartuse de toner si cerneala


Detaliu pentru invitatia numarul 352284
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 352284/09.08.2013
Denumire contract: de furnizare cartuse de toner si cerneala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Carol I, nr.11, , IASI, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201031
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: de furnizare cartuse de toner si cerneala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare cartuse de toner si cerneala si serviciile accesorii furnizarii: se solicita livrarea de cartuse de toner si cerneala precum si servicii de colectare de cartuse de toner si cerneala consumate.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 310 - 510, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lot/lei) :1/276; 2/858; 3/420; 4/1.700; 5/350; 6/8; 7/454; 8/104; 9/26; 10/20; 11/398; 12/328; 13/4; 14/1.440; 15/164; 16/516; 17/252; 18/1.020; 19/210; 20/5; 21/272; 22/62; 23/16; 24/13; 25/238; 26/196; 27/3; 28/862.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b, din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenul limita de depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi (CF: 4701126);b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universita?ii ?Alexandru Ioan Cuza? din Ia?i, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta (conform Formularul nr. 11 ? din Sectiunea Formulare si Modele), asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006;c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta LEI/alta valuta (curs valutar BNR) va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea -completare Formular nr. 12A (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 -completare Formular nr. 12B ( vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/ OUG nr. 34/ 2006 -completare Formular atasat si lista cu persoanele ce detin functiide decizie in autoritatea contractanta, Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr.314/2010)-completare Formular V (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta: Rector prof.univ.dr. Vasile IsanProrector prof.univ.dr. Mihaela Carmen CretuProrector prof.univ.dr. Gheorghe IacobProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe PopaProrector prof.univ.dr. Dumitru LucaProrector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel IancuProrector prof.univ.dr. Catalin TanaseProrector prof.univ.dr. Henri LuchianDirector general administrativ Bogdan Eduard PlescanDirector financiar contabil ? Liliana IftimiaAdministrator financiar ec. Viorel BolohanAdministrator financiar ing. Gabriela AlexoaeiAdministrator financiar ing. Daniela BrighiuAdministrator financiar ec. Gabriela CretuAdministrator financiar ing. Ionut AlexaAdministrator financiar ec. Marius JechelAdministrator financiar ing. Petru NistorAdministrator financiar ec. Cosmin Ilie UngureanuAdministrator financiar jr. Dan Nicolae Tvetcu - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (original/ copie legalizata notarial/ copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer