Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Decolmatare iaz nr. 1 - Statia de Tratare Rosu


Detaliu pentru invitatia numarul 335507
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Numar invitatie: 335507/17.09.2012
Denumire contract: Decolmatare iaz nr. 1 - Statia de Tratare Rosu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEACod fiscal: RO24427093, Adresa: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Telefon: +40 248223449, Fax: +40 248220878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Campulung, nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147, telefon: +40 248223449, fax: +40 248220878, persoana de contact: DELIA LITA, CRISTINA TITICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Arges Vedea din str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de gospodarire a apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Decolmatare iaz nr. 1 - Statia de Tratare Rosu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarii ?Decolmatarea cuvetei iazului de decantare namol nr. 1 de la statia de tratare a apei Rosu, amplasat pe malul drept al raului D-ta, amonte de coada Lacului Morii?, conform cerintelor prevazute in caietul de sarcini.Contractul se va incheia conform prevederilor art.205, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006 numai dupa indeplinirea termenului de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.
II.1.6) CPV: 45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 487, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.500, 00lei.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
-Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara?formular nr.9, altele), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original;?virament bancar/ordin de plata in contul autoritatii contractante cont IBAN RO37TREZ0465005XXX005417 deschis la Trezoreria Pitesti ? CIF 18293604, confirmat de banca. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art. 33, alin (3), lit. b din HG 925/2006, vor fi respinse.- In cazul ofertantilor din categoria IMM ? urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 278ยน alin (1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
-5%din val.contract.fara TVA, se constituite prin: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara(Formular 12)sau de o societ.de asig. care devine anexa la contract;b)Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit.contract., la o banca agreata de ambele parti. In cazul IMM?urilor(facand dovada conform Anexei 1 din Legea 346/2004), se constituie in procent de 50% din cuantum. Autorit. contract. are obligatia de a restitui garantia de buna executie astfel: -70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p.v. de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p.v. de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 -obligatorie: Declaratii privind eligibilitatea: completare formular nr. 2 din Sectiunea Modele de formulare.Cerinta nr.2 -obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.3 -obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;(Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: Dumitru Ciobanu, Director;Matei Iliuta, Director Tehnic;Tanasescu Octavian, Director Economic;Dragusin Mihaela, sef serv. Exploatare;Andrei Felicia, Of.Juridic;Schiteanu Ancuta, comp.Achizitii, Titica Cristina, serv. Exploatare, Lita Delia, coordonator comp. Achizitii), completare formular nr.8.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata de O.U.G. 76/2010, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.4 -obligatorie: Declaratii privind calitatea de participant la procedura;completare formular nr.4.Cerinta nr.5 -obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;completare formular nr.5.Cerinta nr.6 -obligatorie: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de M.F.-A.N.A.F., din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila;
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale(datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila.Nota: In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezentatoate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original/copii legalizate/ copii conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art. 36, alin 1, lit b din HG 925/19 iulie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Cerinta obligatorie: 1.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare (valabil la data depunerii ofertei) din care sa rezulte: -sediul actual al societatii;
-obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in formasolicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art.36, alin.1, lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).2.In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul).Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul;In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico-financiara: -Cifra de afaceriglobala medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 950.000 lei.(IMM ?urile beneficiaza de reducere de 50% a cifrei de afaceri);
-bilantul economic aprobat si inregistrat la 31.12.2010, vizat si aprobat de organele in drept.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii cu privire la: Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani - prezentare cel putin al unui document/parti relevante din contract/proces verbal de receptie cu o valoare cel putin egala cu 450.000 lei echivalent 99.167, 00 euro (1 euro = 4, 5378 lei, curs valabil in data de 08.08.2012)Orice fisa privind experienta similara va fi insotita de: - copie dupa parti relevante ale contractului;
- proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie partiala;
- recomandare/document constatator eliberate de catre autoritatile contractante la finalizarea contractului/receptive partiala., Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, ofertantul trebuind sa faca dovada ca dispune de echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului, conform specificului lucrarii.Pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ce nu le are in dotare, ofertantul va prezenta contracte/conventii de inchiriere sau angajament dat de un operator economic/persoana fizica, de punere la dispozitia ofertantului a utilajului/utilajelor in cauza, in situatia in care acesta va fi declarat castigator., Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor. Formularul va fi insotit de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si al responsabilului tehnic cu executie si respectiv al responsabilului cu verificarea calitatii. Managementul calitatii (certificat ISO 9001 sau echivalent ptr. managementul calitatii). Autoritatea contractanta va accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele, dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzatoral calitatii., Sistem management al mediului -Standarde de protectie a mediului (certificat ISO 14001/2007).Autoritatea contractanta va accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele, dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer