Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Decongestionarea traficului din zona centrala a municipiului Satu Mare prin reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii urbane intre pasajul peste calea ferata, platforma industriala pentru accesarea centurii de ocolire nordica


Detaliu pentru invitatia numarul 338044
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 338044/24.10.2012
Denumire contract: Decongestionarea traficului din zona centrala a municipiului Satu Mare prin reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii urbane intre pasajul peste calea ferata, platforma industriala pentru accesarea centurii de ocolire nordica
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 02.11.2012 14:37)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Anulare prin Dispozitia Primarului nr.1907/02.11.2012 in conf.cu prev.art.209 alin.(1) lit.c) alin.(4) lit.b) din OUG 34/2006. In urma unor solicitari de clarificari au fost constatate erori grave in documentatia tehnica din Documentatia de atribuire, care nu pot fi corectate decat prin modificari ale articolelor din listele de cantitati de lucrari, modificari aleconsumurilor de material, manopera, transport, utilaje;modificari ce afecteaza valoarea estimata prevazuta in invitatia de participare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Decongestionarea traficului din zona centrala a municipiului Satu Mare prin reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii urbane intre pasajul peste calea ferata, platforma industriala pentru accesarea centurii de ocolire nordica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a drumurilor, pe o lungime totala de 3785, 66 metri, prin realizarea partii carosabile inclusiv a parcarilor aferente, a trotuarelor si a zonelor verzi, modernizarea retelelor de canalizare, modernizarea retelei de apa potabila, realizarea retelei de apa pluviala si canale tehnice, semnalizarea rutiera orizontala si verticala si statii de autobuz pentru urmatoarele strazi din municipiul Satu Mare: Str. AXENTE SEVER-lungime 715, 29 metri; Str. BARBU LAUTARU- lungime 142, 02 metri; Str. LAZARULUI- lungime 1954, 64 metri; Str. PANAIT ISTRATI- lungime 319, 78 metri, Str. EMIL RACOVITA-lungime 165, 70 metri; Str. TEILOR-lungime 488, 23 metri.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 820, 074.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare: 150000 lei.2)Perioada de valab a garantiei pt. participare: 120 zile calendaristice, incepand cu data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP pt prezenta procedura; 3)Modul de constituire a garantiei pt. participare se face, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform HG 925/2006, art.86 alin (1).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Contul pt.garantii de participare la licitatii al Mun. S M deschis la Trez S M este: RO46TREZ5465006XXX000201, iar CUI: 4038806.Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref cu coresp in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prezentat in orig , sa contina in clar denum. autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, -sa faca ref expresa la procedura organizata de aut contractanta, -sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in doc de atrib, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, -sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Cf. art. 86 alin.(6) din HG 925/2006?garantia de part trebuie sa fie prez cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor indicata in inv de participare publicata in SEAP?.4)Retinerea garantiei de participare se va face in cf. cu prev. legale in domeniul ach pub.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cond art. 278^1 din OUG 34/2006, este cf. prev. alin (1) lit. c din art. in cauza.5)In cazul incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor beneficia de prev. art. 16 alin.(2) din Lg346/ 2004, actualizata si vor prezenta doc doveditoare in acest sens.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA. 2.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006. NOTA: Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea 346 din 14 iulie 2004 (*actualizata*), privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii". In acest sens ofertantii au obligatia de a prezenta documente doveditoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic careface parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat sirespectiv daca e cazul conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d). din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul509/2011.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intruna din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprieraspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Dr. Coica Costel Dorel Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Radu Tiberiu Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Ioan, Ardelean Octavian Iulian, Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu , Kereskenyi Gabor, Kiss Iosif, Lang Ladislau, , Magyar Lorand Balint, Marchis Florica Marcela, Masculic Csaba, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc, Director economic ? Ursu Lucica; CFP ? Ratiu Anca; Sef Birou Achizitii Publice ? Manoliu Mihaela; Sef Serviciul juridic- Racolta Mihaela;Sef SADPPSP Munteanu Gheorghe, ,Responsabil tehnic Stancel Toader Dan; presedintele si membrii comisiei de evaluare (Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune autoritatea contractanta). 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care in cadrul ofertei a prezentat documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?). Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.EXPERIENTA SIMILARA - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, numarul de ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., 1.1.EXP SIM-Niv min Ofert are oblig de a face dovada exec in ultimii 5 ani de lucrari similare avand ca obiect constr drumuri lucr duse la bun sfarsit care au facut ob a max 2 contr in val cumul de min 10000000lei, far TVAIn acest sens se va prez tab(FORM T)in care se vor enumera numai acele contr de lucrari de constr drum, in val cum de min 10000000lei far TVA ment in tab: obiectul si den lucrarii, benef lucrarii val totala a contr, valoarea aferenta procentului de lucrari exec de ofertant, perioada si locul exec lucr.Anexat tab se vor prezenta certif de buna executie/doc emise de benef indif daca acestia sunt aut contractante sau clienti privati, din care sa rez val, per si locul exec lucr si care preciz daca au fost exec in conf cu normele profes din dom si daca au fost duse la bun sf.In cazul in care of nu a fost sing exec al lucr(a fost asociat cu alt op ec)se vor prez in copie lizibila cu ment conf cu orig docum dovedit din care sa reiasa procentul si val aferenta lucr efect de ofert, 2.RES TEHNICE - Nivel minim: Ofertantul va asigura a) Vibrofinisor pt asternerea balastului stabilizat cu ciment. b)Repartizator de mixturi asfaltice, c) Excavator, d) Autogreder, e) Compactor.In acest sens se solicita urmat: Ofertantul va declara pe propria raspundere prin Formularul 12H ca detine in dotare proprie, are inchiriate sau puse la dispozitie prin alte forme utilajele solicitate la lit.a)-e).In acest sens se vor prezenta dupa caz, contractele de inchiriere/colaborare, aflate in per.de valabilitate. Daca pt.indeplinirea acestui nivel minim ofertantul este sustinut de o alta persoana(tert sustinator), ofertantul are obligatia de a prez conf.Anexei 20 si 21 din Doc.de atribuire, angajamentul ferm, incheiat in forma autentica(la notar)cu acea persoana, care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate, pe care ofertantul nu le are in dotare proprie.Anexat angajamentului, se vor prezenta Formularele 12A, 12B^1 si D pt persoana care asigura sustinerea., RES TEHNICE-Nivel minim: Ofertant va asigura f) Statie de preparare a betoanelor de ciment, g) Statie de preparare a mixturilor asfaltice la cald, Se solicita: 1)Declaratie pe propria rasp prin Form12H ca detine in dotare proprie, are inchiriate sau puse la dispozitie prin alte forme utilajele solicitate la lit.f-g. Se vor prez dupa caz, contr de inch/colab, aflate in per.de valab. Daca pt.indep acestui nivel minim ofert este sustinut de o alta pers (tert sustinator), ofert.are obligatia de a prez conf.Anexei 20 si21 din Doc.de atribuire, angaj ferm, incheiat in forma autentica(la notar)cu acea persoana, care conf faptul ca va pune la dispozitia ofertantului res tehnice invocate, pe care ofertantul nu le are in dotare proprie.Anexat se vor prezenta Form 12A, 12B^1 si D pt persoana care asigura sustinerea.2)Cerintele de la lit.f si lit.g vor fi indeplinite si daca of prez un contract de furniz betoane si resp un contr de furnizare mixturi asfaltice, valabil la data limita de dep a ofertelor., RES TEHNICE - Nivel minim: Ofert va asigura: h) Laborator de analiza si incercari autorizat, gradul II, agreat de MDLPL (MTCT) sau de institutii echivalente din tara de origine a ofertantului, pt mixturi asfaltice.Se solicita urmat: 1)Ofertantul va declara pe propria rasp prin Form 12H ca detine in dotare proprie, are inchiriate sau puse la dispozitie prin alte forme utilajele solicitate la lit.a)-h).In acest sens se vor prezenta dupa caz, contractele de inchiriere/colaborare, aflate in per.de valabilitate. Daca pt.indeplinirea acestui nivel minim ofertantul este sustinut de o alta pers (tert sustinator), ofertantul are obligatia de a prezenta conf.Anexei 20 si 21 din Doc.de atribuire, angajamentul ferm, incheiat in forma autentica(la notar)cu acea persoana, care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului res tehnice invocate, pe care ofertantul nu le are in dotare proprie., continuare -Anexat angajamentului, se vor prezenta Form12A, 12B^1 si D pt persoana care asigura sustinerea. 2) se va mai prezenta Autorizatia laboratorului , valabila la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta privind asigurarea Lababoratorului grad II va fi indeplinita si daca ofertantul prezinta un contract de de prestari servicii, pentru analize si incercari de laborator grad II si Autorizatia laboratorului in copie lizibila cu ment conf cu orig, valabile la data limita de depunere a ofertelor., 3.RESURSE UMANE - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., 3.1.RES UMANE ?Se solicita ca niv min, asigurarea de catre ofert a unui responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRT in domeniul constructii drumuri(II)In acest sens se solicita in copie lizibila certif conf cu orig atestatul resp tehnic cu exec elib de catre MDRT pe domeniul mentionat mai sus impreuna cu legitimatia vizata la zi.Anexat se va prez: ?In cazul in care responsabilul tehnic cu executia face parte din pers angajat al ofertantului, ofertantul va face o decl pe proprie rasp in acest sens; In cazul in care pt indep acestei cerinte ofert este sustinut de o alta persoana(tert sustinator) conf art.190 din OUG 34/2006 act si conf art 11^1 alin (1), (2) si (3) din HG nr. 925/2006 act ofertantul are ob de a prez angajament ferm conf Anexa nr.20 si 22 din doc de atrib, incheiat in forma autentica (la notar) cu acea persoana, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale.Anexat acestui angaj, se vor prez Form 12 A, 12 B^1, D., 3.2.RES UMANE ?Se solicita ca niv min, asig de catre ofert a unui responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRT in domeniul constructii edilitare(IX)In acest sens se solicita in copie lizibila certif conf cu orig atestatul resp tehnic cu exec elib de catre MDRT pe dom mentionat mai sus impreuna cu legitimatia vizata la zi.Anexat se va prez: ?In cazul in care responsabilul tehnic cu executia face parte din pers angajat al ofertantului, ofertantul va face o decl pe proprie rasp in acest sens;?In cazul in care pt indep acestei cerinte ofert este sustinut de o alta persoana (tert sustinator) conf art.190 din OUG 34/2006 act si conf art 11^1 alin (1(2)si(3) din HG nr.925/2006 act ofertantul are ob de a prez angajament ferm conf Anexa nr.20 si 22 din doc de atrib, incheiat in forma autentica (la notar)cu acea persoana, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale.Anexat acestui angaj, se vor prez Form 12A, 12B^1, D., RES UMANE?continuare- Referitor la cerintele privind responsabilul tehnic cu executia in domeniul constructii drumuri(II)respectiv responsabilul tehnic cu executia in domeniul constructii edilitare(IX)mentionam urmatoarele: Cerintele se considera indeplinite si in situatia in care se nominalizeaza un singur responsabil tehnic cu executia cu conditia ca acesta sa fie atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale in ambele domenii solicitate.Cerintele se considera indeplinite si in situatia in care ofertantul prezinta contract/contracte de prestari servicii cu persoana care asigura serviciile de responsabil tehnic cu executia pe domeniile solicitate, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelor, insotite de atestatele si legitimatiile solicitate mai sus., 4.Informatii privind subcont ref la partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, acordul de subcontractare a acestuia/acestora. Se va prezenta ?Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora? (conform Form 12G din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Pt subcontractanii se va mai prezenta Declaratia pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Form D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire) Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora cat si daca e cazul Declaratia pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 vor fi prezentate in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011. Nivel minim: Respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer