Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DEFIBRILATOARE CARDIACE IMPLANTABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 352771
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 352771/19.08.2013
Denumire contract: DEFIBRILATOARE CARDIACE IMPLANTABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEFIBRILATOARE CARDIACE IMPLANTABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33182200-1 - Aparat de stimulare cardiaca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 000 - 546, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantieipentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3).In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestuidocument in format electronic prin intermediul SEAP, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURASpitalului Judetean de Urgenta??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?CERERE DE OFERTE DEFIBRILATOR CARDIAC IMPLANTABIL ?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DEprecizata in Invitatia de participare.Se solicita garantie de participare totala de 4326 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara -prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari( conform sectiunii VI.3)-ALTE INFORMATII).In caz de depunere a unei contestatii din partea unui ofertant la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, la care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata conform art.278^1din OUG 24/2006, art.1, alin(b) si art.2. De asemenea si conform art. 87, alin. (1) lit.a si c. din HG 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.Cursul leu/valuta care trebuie avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare este : -curs B.N.R la data publicarii Invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 din OUG 34/2006- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Ec.Pintea Sorina-ManagerEc.Checiches Marcela-Director financiar contabilDr. Pop Calin -Medic sef CardiologieDr. Stoicovici Adriana-Medic primar ATIEc. Ing. Maar Gabriela ?Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize-Birou LegislativIng. Nemes Romeo- Birou Achizitii PubliceEc.Ing. Santa Ionel ? Birou Achizitii PubliceEc.Lupu Andreea? Birou Achizitii PubliceCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Anexa Modele de formulareCerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat.Sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele de calificare se depun in SEAP.-Certificatulconstatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului -se solicita acest document pentru evitarea aparitiei conflictului de interese avand in vedere prevederile ART. 69^1/ din OUG 34/2006.Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/valabile la termenul limita de depunere al ofertelor.Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului.Documentele de calificare se depun in SEAP.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2013 07:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer