Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare


Detaliu pentru invitatia numarul 335105
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Radesti (Consiliu Local Radesti)
Numar invitatie: 335105/10.09.2012
Denumire contract: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Radesti (Consiliu Local Radesti)Cod fiscal: 4562281, Adresa: Radesti, nr.260, Radesti, Telefon: 0258879300, Fax: 0258879300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Radesti, nr.260, Radesti, Romania, cod postal: 517585, telefon: +40 0258879300, fax: +40 0258879491, persoana de contact: Ioan Dancea Stinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunie Radesti, nr.260, loc. Radesti, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Delegarea serviciului de salubrizare pe raza comunei Radesti
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei, constituit prin: - Virament bancar s-au printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care sa prezinte in original, in cuantum si pe toata perioada de valabilitate a ofertei, in favoarea autoritatii contractante;
- Ordin de plata in contul Comunei Radesti nr. RO83TREZ0045006XXX000547, deschis la Trezoreria Aiud, cod fiscal 4562281;
- Depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile. garantia de participare se va constitui in comformitate cu art.86 din HG nr. 925/2006 actualizata si in mod obligatoriu ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG nr. 925/2006 actualizata precum si cel prevazut de art. 278 indice 1, alin (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006 actualizata.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% din garantia de participare si care trebuie sa fie constituita pana la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- se completeaza Formularul nr.1;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se completeaza Formularul nr.2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se completeaza Formularul nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art, 181 -se completeaza Formularul nr.4;Certificate de atestare fiscala- se prezinta certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetul local, (formulare tip) si care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original , copie legalizata , sau copie conform cu originalul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, in conformitate cu prevederile art.2. din Ordinul ANRMAP nr. 170/2012si CONSILIERILOR LOCALI care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Mentionam ca din cadrul autoritatii contractante urmatoarele persoane detin functii de decizie in ceace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicula Alin Teodor-primar, Crisan Iulia - secretar, Bucur Nicolae - viceprimar, Dancea Stinea Ioan- administrator public, Balasz Ana - contabil, Lukacs Petru- consilier, Codrea Marcel - referent. Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare;Certificat constatator emis de ORC, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire depunerea certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine depun documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional valabile la data deschiderii procedurii. Licienta ANRSC conform Legii nr. 51/2006 si a HG nr. 745/2007. Se va depune liceenta in copie vizibila cu mentiunea "comform cu originalul" cu semnatura si stampila operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarea tehnica Standardele de asigurarea calitatiiISO 9001/2000Standard privind sistemul de management de mediu ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibil in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer