Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Demaroare si alternatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 340256
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Numar invitatie: 340256/29.11.2012
Denumire contract: Demaroare si alternatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOVCod fiscal: RO 1102556, Adresa: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Telefon: 0368/401259, Fax: 0368/401259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Romania, cod postal: 500250, telefon: +40 368/401259, fax: +40 268/335660, persoana de contact: CAMELIA SANDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str Harmanului nr 49, et 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Demaroare si alternatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare demaroare si alternatoare utilizate la autobuzele din parcul regiei
II.1.6) CPV: 31612200-1 - Demaroare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: 2.882 leiperioada valabilitate: 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor-mod de constituire: conf prev art 86 alin (1) si (3) din HG 925/2006-mod de restituire: conf art 88 din HG 925/2006-autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare in oricare din situatiile prev la art 87 alin (1) din HG 925/2006. In acest sens se vor respecta si prev legale conf art 278^1 din OUG 34/2006, in cuantum de 1.441, 10 lei.
Garantie de buna executie
-5% din val contractului, fara TVA-mod de constituire: conform art 90 alin 1-3 din HG nr 925/2006 avandu-se in vedere si prev HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea: completare si prezentare Formular A;
-declaratie privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/2006: prezentare si completare Formular B;
-declaratie privind neincadrarea in prev art 69^1 din OUG 34/2006: prezentare si completare Formular B2;
-certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta: completare si prezentare Formular 1-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul pers jur din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-certificat de atestare fiscala pt pers jur din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
-situatiile financiare anuale intocmite pt anul precedent, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale ale MEF.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor livrari in ultimii 3 ani: livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer