Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Demolarea constructiei existente si construirea unui centru local de informare turistica in localitatea Saschiz si dezvoltarea si marketingul serviciilor turistice in Comuna Saschiz


Detaliu pentru invitatia numarul 322166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SASCHIZ (Primaria Saschiz)
Numar invitatie: 322166/19.03.2012
Denumire contract: Demolarea constructiei existente si construirea unui centru local de informare turistica in localitatea Saschiz si dezvoltarea si marketingul serviciilor turistice in Comuna Saschiz
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SASCHIZ (Primaria Saschiz)Cod fiscal: 5902713, Adresa: SASCHIZ, NR.159, JUD.MURES, Saschiz, Telefon: 0745638722, Fax: 0265711621
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SASCHIZ, NR.159, JUD.MURES, Saschiz, Romania, cod postal: 547510, telefon: +40 265711602, fax: +40 265711621, persoana de contact: IOSIF BARBULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Comuna Saschiz (Primaria Saschiz) - Localitatea Saschiz str. Principala nr. 159 Judetul Mures.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRARE TERITORIALA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Demolarea constructiei existente si construirea unui centru local de informare turistica in localitatea Saschiz si dezvoltarea si marketingul serviciilor turistice in Comuna Saschiz
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari avand ca tema "Demolarea constructiei existente si construirea unui centru local de informare turistica in localitatea Saschiz si dezvoltarea si marketingul serviciilor turistice in Comuna Saschiz".
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 445, 688.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de8.900, 00 LeiModul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.225, 69lei.Garantia de participare se va exprima in lei .Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Deasemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii poate fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO03TREZ4785006XXX000050 deschis la Trezoreria SighisoaraCodul fiscal al institutiei este: 5902713
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Soaita Ovidiu ? primar, Schaaser Ioan ? viceprimar, Calugar Maria ? secretar, Barbulea Iosif ? responsabil achizitii publice Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul judet in care este inregistrat acestaPersoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulIn cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 850.000 lei In cazul in care operatorul economic a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului financiar 2011, acesta poate indeplini nivelul impus al cifrei de afaceri si prin raportare la ultimii 3 ani financiari respectiv 2011, 2010, 2009, Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii ani financiari incheiati (2010, 2009, 2008), insotite de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.In cazul in care operatorul economic a depus ?i inregistrat bilan?ul contabil aferent anului financiar 2011, si a indeplinit nivelul impus al cifrei de afaceri?i prin raportare la ultimii 3 ani financiari respectiv 2011, 2010, 2009acesta va depune bilanturile aferente ultimii 3 ani financiari respectiv 2011, 2010, 2009., Datele de identificare financiara ale ofertantuluiIn cazul conturilor la mai multe banci se va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca / trezorerie in parte., Declaratie financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani conform Formularului 12F din sectiunea formulare. Aceasta lista va fi insotita de o copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? a cel putin unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau a cel putin unui proces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor civile, de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa prezentei proceduri, in valoare de cel putin 445.000, 00 lei, fara TVA. Acest proces verbal vainsotit si de o recomandare (formularul nr.4) / document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata /prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a minim unui inginer specializarea constructii civile, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor civile si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de civile., Standarde de asigurare a protectiei mediului. Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de civile.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 23:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer