Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Denumire contract: Servicii de realizare si distribuire materiale de informare si publicatii pentru proiectul ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene? COD MIS ETC 359


Detaliu pentru invitatia numarul 354928
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara de utilitati publice pentru Serviciul de alimentare cu apa si de canalizare Olt
Numar invitatie: 354928/22.10.2013
Denumire contract: Denumire contract: Servicii de realizare si distribuire materiale de informare si publicatii pentru proiectul ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene? CODMIS ETC 359
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara de utilitati publice pentru Serviciul de alimentare cu apa si de canalizare OltCod fiscal: 19167434, Adresa: str. Crisan, nr.33, Slatina, Telefon: +40 249414144, Fax: +40 249414144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Crisan, nr.33, Slatina, Romania, cod postal: 230034, telefon: +40 249414144, fax: +40 249414144, persoana de contact: IONESCU DUMITRU ALINA CONSTANTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Crisan, nr.33, Slatina, Romania, cod postal: 230034
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Denumire contract: Servicii de realizare si distribuire materiale de informare si publicatii pentru proiectul ?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene? CODMIS ETC 359
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumirea serviciilor pentru care se solicita semnarea unui contract de achizitie publica: Servicii de realizare si distribuire materiale de informare si publicatii in cadrul proiectului?Monitorizarea calitatii factorilor de mediu in zona transfrontaliera Olt-Belene?, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013 Axa Prioritara 2 - Mediu, Domeniul Major de Interventie2.2 - Dezvoltarea infrastructurii si a serviciilor comune de prevenire a dezastrelor naturale sau a celor tehnologice, inclusiv a serviciilor comune de interventie in situatii de urgenta.
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 972.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part.: 5079.44 lei; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul, se va face la cursul leu/valuta al BNR, cu 3 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce se va retine din gar. de part. in cazul respingerii unei contestatii va fi stabilit inconditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006a) Perioada de val. a garantiei: 60 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.b) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatatesau2. ordin de plata in contul AC: RO76BRDE290SV37786802900, deschis la BRD - cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora deschiderii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.a)IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a gar. de part. prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz, se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in L nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.b)In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.c)In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.d)AC va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea estimata a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) ? (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011.In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.AC va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante )Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: ? Marius Oprescu -Presedinte Asociatie, Davidescu Ovidiu Marian ? membru Asociatie, Luana Andronia Mihaela Stana ? membru Asociatie, Ionescu Dumitru Alina Constanta ? presedinte comisie de evaluare cu drept de vot (manager proiect), Radu Tatiana ? membru comisie de evaluare (expert juridic), Rata Florea ? membru comisie de evaluare (director tehnic), Nistor Roxana ? Delia ? membru comisie de evaluare (asistent manager), Filip Veronica ? membru comisie de evaluare (manager financiar).Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta in copie, conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente).Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) este cel putin egala cu suma de 500.000 Lei.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similaraLista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca prestat in ultimii 3 ani, la nivelul a 2 contracte, servicii de natura celor mentionate in Caietul de Sarcini, prin prezentarea de certificate, documente emise sau contrasemnate de o autoritate, care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare cumulata sa fie de minim 250.000 lei, fara TVA.Prin serviciu similar se intelege acel contract al carui obiect a vizat realizarea si distribuirea de materiale de informare si publicatii in cadrul altor proiecte., Cerinta nr. 2 Personal: Se vor prezenta: - Formularul nr.6 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului- Anexa la Formularul nr. 6 ? CV Europass care sa contina informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile fiecarei persoane propuse in cadrul echipei-Formularul nr. 8 ? Angajamentul candidatului privind resursele umane.- Formularul nr. 7 - Declara?ia de disponibilitate/angajament de participare- Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;, Nota: a. In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi: - diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala, recomandari, adeverinte, etc.);b. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declara?ia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7.c. Documentele suport solicitate personalului responsabil de indeplinirea contractului se vor solicita operatorului economic clasat pe primul loc, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Expert in informare, publicitate si comunicare -o persoanaCerinte minime obligatorii: ? Calificari si abilitati: o Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;? Experienta profesionala: o Minim 5 ani de experienta profesionala generala in domeniul studiilor;o Minim 3 ani de experienta specifica in implementarea proiectelor in domeniul publicitate/informare/comunicare.., 2.Expert Graphic Design ?i Desktop Publishing ? 1 persoanaCerinte minime obligatorii: ?Calificari si abilitati: o Studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;? Experienta profesionala: o Minim 5 ani de experienta profesionala generala in domeniu studiilor;o Minim 3 ani experienta in Graphic Design ?i Desktop Publishing (DTP), Cerin?a nr.3Informatii privindsubcontractan?iiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o vor indeplini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de printare/tiparire a materialelor (TP)
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer