Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Denumirea data contractului de autoritatea contractanta : BENZINA SI MOTORINA, cod C.P.V : 09130000-9, ?Petrol si produse distilate?.


Detaliu pentru invitatia numarul 346882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Numar invitatie: 346882/17.05.2013
Denumire contract: Denumirea data contractului de autoritatea contractanta : BENZINA SI MOTORINA, cod C.P.V :09130000-9, ?Petrol si produse distilate?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256/490281, fax: +40 256/407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr. 3 ( sediul DGASPC Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Denumirea data contractului de autoritatea contractanta : BENZINA SI MOTORINA, cod C.P.V :09130000-9, ?Petrol si produse distilate?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor: Furnizare deBENZINA SI MOTORINA, cod C.P.V :09130000-9, ?Petrol si produse distilate?.Optiuni: Posibilitatea de prelungire cu 4 luni conf art.6, alin3 din HG 925/2006, actualizata.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 748.26 - 251, 050.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :1600 leiPentru ofertantii care constituie garantia de participare in valuta, echivalenta lei/valuta se va face la cursul BCE (Banca Central Europeana)din data de : cu 5 zile inaintede data limita de depunere a ofertelor, neluandu-se in calcul ziua depunerii ofertelor.Modalitatile de constituirea garantiei de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de platainclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitate prevazuta in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata). Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei : minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 dinHG 925/2006, actualizata . In masura in care Consiliul va respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma stabilita in conditiile art.278^1 lit.b). din OUG 34/2006, actualizata ;IMM-urile beneficiaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarileulterioare, completarea si prezentarea formularului 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sauCompletarea si prezentarea formularului 12 B.-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, legat de conflictul de interese cu completarea persoanelor ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante : Director General-Milutinovici Emilia; Director General Adjunct Protectie Sociala-Negrea Rodica; DirectorExecutivProtectia Drepturilor Copilului-Anciu Aurelia; Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte-Ilcau Dana;Director General Adjunct economic PopaMariana;Sef Serviciu Investitii, Achizitii si Contractarea Seviciilor Sociale-Lizarraga Tatiana.Functii de executie in cadrul Serviciului Investitii, Achizitii si Contractarea Seviciilor Sociale: Balint Verginica, Brebenar Mariana, Carabet Doina, Herinean Carmen, Maldarescu Alina, Popescu Mihaela.Completarea acestui formular este obligatorie de asemenea: in cazul asocierii de catre fiecare asociat/de catre tertul sustinator si de eventualii subcontractanti . Persoane juridice/fizice romane- Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere ofertelor Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original /copie legalizata .Persoane juridice/fizice straine Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit (traducere legalizata in limba romana)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Se solicita Lista benzinariilor (unitati de distributie)la nivel de oras Timisoara, judet Timis ? proprii si partenere, ca dovada pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie cu carburanti la nivel local/judetean/national precum si sa specifice partenerii care accepta bvc-urile .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer