Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Denumirea data contractului de autoritatea contractanta : Executie lucrari de constructii de cladiri ? ?Reorganizare si modernizare sectii spital? - Corp B


Detaliu pentru invitatia numarul 350642
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" Galati
Numar invitatie: 350642/17.07.2013
Denumire contract: Denumirea data contractului de autoritatea contractanta : Executie lucrari de constructii de cladiri ? ?Reorganizare si modernizare sectii spital? - Corp B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" GalatiCod fiscal: 3346875, Adresa: Str. Ghe Asachi nr 2, Galati, Telefon: +40 0236/469100, Fax: +40 0236/469849
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Denumirea data contractului de autoritatea contractanta : Executie lucrari de constructii de cladiri ? ?Reorganizare si modernizare sectii spital? - Corp B
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumirea data contractului de autoritatea contractanta : Executie lucrari de constructii de cladiri ? ?Reorganizare si modernizare sectii spital? - Corp Bsuma alocata pentru ''diverse si neprevazute'' este de 45088 ron fara TVA, in procent de 5%
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 945, 601 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 16000, 00 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO19TREZ3065006XXX006061 deschis la Trezoreria Municipiului Galati, Beneficiar: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Sf. Ioan? Galati, cod fiscal 3346875 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.Garantia de participare se va retine in conditiile prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006-data de referinta 30.05.2013 pentru cursul de schimb BNR 1euro=4, 3320 ron.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea fara TVA a contractului : Modul de constituire a garantiei de buna executie ? conform art.90 alineatele 1 si 2 din H.G. 925/2006.Se poate constitui si prin retineri succesive din facturile emise, conform art.90 alineatul 3 din H.G. 925/2006. modificat prin H.G.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.? Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin(4) din HG.925/2006, dupa cum urmeaza: 70% in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei si 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v de receptie finala.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % din valoarea stabilita, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie inFormularul 10 A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Niveluri specifice minime necesare: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratie privind eligibilitatea, conf. art.180 din OUG 34/2006 - formularul 12AModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriidocumentul va fi incarcat electronic in SEAPDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formular nr. 12 B Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriidocumentul va fi incarcat electronic in SEAPCertificat fiscal privindplata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie conform cu originalul). Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriidocumentul va fi incarcat electronic in SEAPCertificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie conform cu originalul) Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriidocumentul va fi incarcat electronic in SEAPCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr. 3 Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriidocumentul va fi incarcat electronic in SEAPDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^ din OUG 34/2006 ? formular F5Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -Manager Dr. Stefanescu Victorita-Director Medical Dr. Baciu Ginel, -Director financiar contabil Ec. Closca Laura-Birou juridic Av. Bunea VeronicaComisia de evaluare: - Presedinte - Ing.Tudor Lili- Membri - Ing. Sau Anisoara- Ing. Visan Diana- Membru supleant ? Sing. Popa CameliaOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Se va prezenta Formularul 5. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriidocumentul va fi incarcat electronic in SEAP III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleNiveluri specifice minime necesare: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului (copie conform cu originalul).In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriidocumentul va fi incarcat electronic in SEAPAutorizatie ISCIR emisa de organisme abilitate care sa dovedeasca ca ofertantul este autorizat pentru realizarea lucrarilor de montare a ascensoarelorModalitatea de indepliniredocumentul va fi incarcat electronic in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind sustinerea (daca este cazul): Ofertantul poate fi sustinuit conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocateprin depunerea de documente justificative. In acest caz se va prezenta Angajamentul ferm de sustinere.Documentele solicitate pt indeplinirea cerintei (respectiv partea de sustinere); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Form.12A); Declaratia de neincadrare in prevederile art.181, lit.a, c1, d din OUG34/06; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formular F5)., Prezentarea Scrisorii de bonitate bancara , privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, ratalichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul. (copie conform cu originalul).Ulterior se va solicita ofertantului clasat pe primul loc : scrisoarea de bonitate bancara in original, inainte de transmiterea comunicarilor privindrezultatul procedurii., Fisa de informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani - formular 2Cuantumul minim solicitat a cifrei medii anuale de afaceri globale este de1 500 000 lei ;In cazul unei oferte comune depuse de mai multiop.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pt.toti op.ec. semnatari ai acordului de asociere)., Ofertantul va prezenta declaratia privind lista cu obligatiile contractualefata de alti beneficiari, daca exista, si o declaratie pe propria raspundere, din care sa rezulte ca, in cazul adjudecarii contractului in favoarea sa, va avea acces la linii de credit, pentru a realiza cash-flow-ul de autosustinere a executiei lucrarilor, pentru o perioada de 4 luni, in valoare de minim 500000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale. Aceasta va fi confirmata de banci. Se pot prezenta si alte dovezi privind mijloacele financiare preconizate pentru a realiza cash-flow-ul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu preved art.190 din OUG.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care benef, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurse tehnice si prof. invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atrib, conform preved art: 180, si 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ult, daca este cazul.Sustinatorul va prez si urmatoarele declaratii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf.art. 180 din OUG 34/2006;2. Decl pe prop rasp priv neancadr in prev artart.69^1 din O.G.34/20063. Declaratia de neincadrare in prevederile art.181, lit.a, c1, d din OUG34/06, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se vor prezenta urmatoarele documente: Declaratie privind subcontractantii ? formular F12GAcord de subcontractare ? Formular 15Subcontractantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006, Dotari tehnice: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ce echipamente tehnice, utilaje, mijloace de transport si alte mijloace fixe (dotare proprie, contracte sau conventii deinchiriere) va folosi pentru aceasta lucrare, Se va face dovada ca dispun de minim urmatorii responsabili cu executia: - Sef de santier (ing./ sing.) ? se va prezenta diploma de studii superioare in domeniul constructiilor civile, CV din care sa rezulte experienta in domeniu de minim 3 ani si declaratie de disponibilitate- Responsabil tehnic cu executia -se va prezenta CV, angajament de participare, atestatul RTE valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei pentru domeniul I constructii civile si declaratie de disponibilitate;
- Responsabil cu asigurarea si controlul calitatiilucrarilor ( CQ) (ing./sing.)- se va prezenta CV din care sa rezulte experienta in domeniu de minim 3 ani, decizia de numire in functie si angajamentul de participare;
- Responsabil cu asigurarea securitatii muncii si PSI (ing./sing.)? se va prezenta CV, atestatul in conformitate cu HG nr. 319/2006 -valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei si angajamentul de participare- Responsabil ANRE -se va prezenta CV, atestatul ANRE de tip B valabil la data limita stabilita pentru depunerea oferteisi angajamentul de participare- Responsabil ISCIR - se va prezenta CV, atestatulvalabil la data limita stabilita pt depunerea ofertelor si angajamentul de participarePentru personalul nominalizat mai sus, se vor prezenta documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre acestia si ofertant (CIM, contracte colaborare, contract civil, angajamentul de participare s.a. ) ., Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii, respectiv constructii si modernizari de cladiri, prin maxim 3 contracte duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de minim 895000 lei fara TVA. Se vor prezenta copii, cu mentiunea Conform cu originalul, dupa: a)Informatiile relevante (obiect contract, durata, valoare, etc) din contractul/contractele din care sa reiasa cerinta solicitata; saub)Proces verbal de receptie le terminarea lucrarilor, fara obiectiuni;sau c)Recomandare/certificat constatator din partea beneficiarului.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-odeclaratie pe propria raspundere a operatorului economic.Din lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, prezentata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificate de buna executie, suplimentar, de la orice lucrare executata, pe care o considera relevanta., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului (Formular 12 I )., Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiarii, valori, perioade, locuri de executie si daca acestea au fost duse la bun sfarsit . (Formular 12F) -ISO 9001 sau echivalent(in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii, pentru partea de contarct pe care o va indeplini)?Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.-ISO 14001 sau echivalent(in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii, pentru partea de contarct pe care o va indeplini)Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Nu sunt acceptati ofertantii in curs de obtinere a acestor certificateIn situatia in care certificatele sau autorizatiile expira in perioada derularii contractului, ofertantul are obligatia de a le reinnoi si de a le transmite autoritatii contractante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer