Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Denumirea data contractului de autoritatea contractanta: Asfaltare strada Curaturi din statiunea balnweoclimaterica Baile Govora, jud. Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 329918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BAILE GOVORA
Numar invitatie: 329918/20.06.2012
Denumire contract: Denumirea data contractului de autoritatea contractanta: Asfaltare strada Curaturi din statiunea balnweoclimaterica Baile Govora, jud. Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BAILE GOVORACod fiscal: 2541827, Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Telefon: 0250770460, Fax: 0250770800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania, cod postal: 245200, telefon: +40 0250770460, fax: +40 0250770800, persoana de contact: MIHAI MATEESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI BAILE GOVORA: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania, cod postal: 245200, telefon: +40 0250770460, fax: +40 0250770800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Denumirea data contractului de autoritatea contractanta: Asfaltare strada Curaturi din statiunea balnweoclimaterica Baile Govora, jud. Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarestrada Curaturi in statiunea balneoclimaterica Baile Govora, jud.Valcea pe o lungime de 1343 m in vederea asigurarii unei infrastructuri de transport moderne si durabile, a fluidizarii si cresterii nivelului de trafic in zona, asigurarea deplasarilor auto si pietonale in conditii de siguranta si confort.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 166, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea contractului fara TVA respectiv: 23330, 60lei, valabila pe o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cf L346/2004, pt a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei trebuie sa completeze Formularul nr.4.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare se constituie in numele asocierii. Garantia de participare emisa in alta lb decat romana va fi prezentata in original, insotita de traducere autorizata. Garantia de participare se poate constitui: prin virament bancar in contul: RO56TREZ6715006XXX007112, deschis la Trez Rm. Valcea; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, pt perioada de 90 zile calendaristice. In cazul scrisorii de garantiese completeaza Formularul nr.2 Garantia trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va regasi in afara plicului exterior, alaturi de Scrisoarea de inaintare. Neprezentarea garantiei de participare in cuantum si forma precizate mai sus atrage respingerea ofertei in cf cu art.33, alin.(3), lit.b) din HGR 925/2006. Conditii de retinere si restituire a garantiei de particip: cf art.87-88 din HGR925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, AC va retine din garantia de participare a ofertantului, cf art. 278^1 din OUG 34/2006, suma de: 4946, 53 lei. Daca instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei CNSC de respingere a contestatiei, AC va returna suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie cf art.90 HGR 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale, cf HGR 1045/2011.In cazul scrisorii de garantie bancara se completeaza Formularul nr.3 in original.Ofertantii din categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei. In cazul contractului de lucrari garantia de buna executie se restituie cf art. 92, alin.4 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Cerinta obligatorieCertificat de participare la procedura cu oferta independentaCompletare Formular nr. 1, in original, datat, semnat si stampilatCerintanr. 2.-Cerinta obligatorieDeclaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006)Completare Formular nr.5, in original, datat, semnat si stampilat.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3 Cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Completare Formular nr.6, in original, datat, semnat si stampilat).Precizari: -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor de mai sus si a documentelor de confirmare.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, conform lit.a, c1 si d ale art. 181 din OUG. 34/2006.Declaratia va fi insotita de prezentarea urmatoarelor certificate: 1.Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca operatorul nu are datorii la bugetul de stat.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste ca operatorul nu are datorii la bugetul local.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA, etc) de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4-Cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta -Conflictul de intereseSe va completa Formularul nr.7 in original, datat, semnat si stampilat ?Neincadrarea in art.69^1din OUG 34/2006? se solicita pentru ofertant/ofertant asociat/tert sustinator si subcontractanti conform prevederilor art.unic, alin (13) din Legea 279/2011.Persoanele nominalizate din cadrul AC, care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Mateescu, Cristinel Gugu, Mihaela Radut Fota, Mircea Constantinescu, Mihaela Virtej, Elena Calinoiu.Consilieri locali: Mihai Vilhelm, Petrescu Erita Gheorghe, Dumitrica Bogdan, Ciirceag Dumitru, Marinescu Ioan, Floricel Maria, Tudosie Mihai, Moise Florian, Poposcu Ion, Etineanu Marinela, Dumitrescu Razvan Ilie Cerinta nr.1 Cerinta obligatorieCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice/fizice romane: 1.nu mai vechi de 30 de zile (original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c)structura actionariatului;d)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e)domeniul de activitate principal;f)domeniile de activitate secundare;situatia societatii - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentul mentionat mai sus.In etapa evaluarii ofertelor, inaintea comunicarii privind rezultatul procedurii de va solicita operatorului economic situat pe primul loc prezentarea documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: 1.Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Respectivele documente, vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.2.Prezentarea documentelor care atesta urmatoarele, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: ?denumirea completa a operatorului economic;?durata de functionare;?sediul social;?structura actionariatului;?persoane imputernicite/administratori;?domenii de activitate;?sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate;?domenii de activitate secundare;?ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.1.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Cerinta obligatorie: Media CA globale: din cel mult ultimii 3 ani: 2333060, 00 lei.Deoarece se solicita un anumit nivel al CA doc doveditoare vor fi bilanturi contabile sau alte doc edificatoare.Doc care dovedesc indepl cerintei vor fi prez pt fiecare op ec.Capacit econom si financ a unei asocieri se demonstreaza prin considewrarearesurselor tuturor membrilor;nu se vor lua in considerare datele subcontractanti.Daca op ec recurge la capacitatea econom si financ ale altor entitati, cf prev art.186 din OUG 34/2006 are obligatia prez unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica prin care se confirma sustinerea financiara.Orice doc solicit va fi prez in orig sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf cu originalul daca nu se specif altfel Doc emise in alta lb decat romana tb sa fie insot oblig de trad. autorizata si legalizata. In caz in care persoana care semneaza declaratii/formulare nu este reprez legal se va atasa o imputernicire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Cerinta obligatorieLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2-Cerinta obligatorieExperientasimilaraPrezentarea a minim 1 sau maxim 3 contracte avand ca obiect executarea de lucrarisimilare cu valoarecumulata egala cu valoarea contractului.Contractele prezentate trebuie sa fi fost executate in decursul ultimilor 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se vor prezenta la fiecare contract urmatoarele documente: a)copie conforma cu originalul dupa contract si acte aditionale daca este cazul;b)copie conforma cu originalul dupa documentul/certificatulemis de autoritatea contractanta sau clientul beneficiar care sa confirme executarea lucrarilor (ex: recomandare, proces verbal de receptie, etc). Se accepta si copie dupa partile relevante din contractele prezentate.Atunici cand contractele sunt exprimate in alta moneda decatleul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., Cerinta nr. 3-Cerinta obligatorieLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta nr.4-Cerinta obligatorieDeclaratie care contine informatii privindefectivulmediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr.5-Cerinta obligatorieDeclaratie/inf.privind asigurare cu personal de specialitate(1ing.in specialitate drumuri /coordonator lucrare, 1responsabil tehnic in constructii drum, 1responsabil cu control calitatii), din care sa rezulte rolul si responsabilitatea fiecaruia, insotit de CV-uri, datate si semnate.La CV se vor atasa diplome/certificate care sa ateste studii si pregatire profesionala.Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu pers de spec care nu sunt angajati permanenti ai ofertant si prezentare de angajamente .Nu se accept schimb personal de specialitate, alocat contract, decat cu o persoana care indepl aceleasi cerinte min obligatorii, pe baza unor justificari bine argumentate si numai cu aprobarea AC.Un op ec poate sa recurga la capacitatile tehnice si/sau profesionale ale altor entitati in cf cu art.190 din OUG 34/2006.Doc emise in alta lb decat romana tb sa fie insotite de trad autorizata.Se va legaliza asocierea a carei oferta este decl castig., Cerinta nr. 6 -Cerinta obligatorieInformatii privindsubcontractantii Cerinta nr. 1-Cerinta obligatorieStandarde de asigurare a calitatii sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatiicare corespunde domeniului de activitate ce face obiectul prezentei proceduri.Nu se acceptasisteme de management in curs de certificare.Nu se admit ofertanti in curs de certificare.Certificatul se solicita pentru fiecare membru al asocierii, dupa caz., Cerinta nr. 2-Cerinta obligatorieStandarde de protectia mediului sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu care corespunde domeniului de activitate ce face obiectul prezentei proceduri.Nu se acceptasisteme de management in curs de certificare.Nu se admit ofertanti in curs de certificare.Certificatul se solicita pentru fiecare membru al asocierii, dupa caz.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie a lucrarilor se acorda astfel : a) pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare se acorda punctaj maxim b) pentru celelalte oferte se calculeaza cu relatia: Pg = Pm1?n/Pmax x 20 Precizare: Ofertele care sustin o perioada de garantie a lucrarilormai mica de 24 luni sunt descalificate.
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentrutermenulde executie se acorda astfel: a) pentru termenul de executie minimse acorda punctajulmaxim, respectiv 20 puncte.b) pentruun alttermen de executie maimare punctajulse acorda astfel: Tn = (termen minim/termenn) x 20 puncte Precizare: Termenul maximacceptat pentruexecutialucrarilor este de 5 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer