Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DEPARTAMENTUL DE COMUNICARE SI LIMBI STRAINE-REPARATII SI AMENAJARE SALI


Detaliu pentru invitatia numarul 334164
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 334164/22.08.2012
Denumire contract: DEPARTAMENTUL DE COMUNICARE SI LIMBI STRAINE-REPARATII SI AMENAJARE SALI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Timisoara, Rectorat, P-ta Victoriei nr.2, 300006, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEPARTAMENTUL DE COMUNICARE SI LIMBI STRAINE-REPARATII SI AMENAJARE SALI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste repararea si amenajarea partiala a spatiului deservit deDepartamentul de Comunicatii si Limbi Straine, caracterizat in linii mari de urmatoarele : - SalaA225 ( Sala calculatoare)- Reparatii zugraveli-vopsitorii, tamplarie, pardoseli , instalatie electrica, retea internet ;
- Salile A205, A206, A207 (Birouri CD) - Reparatii zugraveli-vopsitorii, tamplarie, pardoseli , instalatie electrica, retea internet ;
- Sala A204 ( Birou director departament DCLS, secretariat , sp.tehnic ? Compartimentare spatiu, reparatii zugraveli-vopsitorii, tamplarie, pardoseli , instalatie electrica, retea internet ;
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de :1780 lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
Garantie de buna executie
Valoare -5% din valoarea fara TVA a contractuluiPerioada de valabilitate ? 2 aniModul de constituire - conf.art.90, alin(1)-(3), HG 925/2006, sau prin retineri de cate 5% din fiecare decontareExecutantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrareaacestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului .Suma initiala care se depune de catre executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/20063. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 , aprobata cu modificarile si completariile ulterioare prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 12B4. Declaratia pe proprie raspundere privind neinadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvrnului nr.34/2006 aprobata cumodificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareLISTA CU PERSONALUL IMPLICAT1. SERBAN Viorel-Aurel- Rector2. DAN Daniel- Prorector3. POPA Mircea- Prorector4. DAVIDESCU Cornel- Prorector5. OTESTEANU Marius- Prorector6. STAICU Florentiu- Director General7. TELESCU Cristian- Director Tehnic8. MICLEA Florian- Director Financiar-Contabil9. SUBA Dana- Sef Serv. Achizitii Publice10. UNGUREANU Mariana- Sef Serv. EIEP11. PLAVOSIN Nela- Biroul IP12. MARCHIS Cristiana- Sef Biroul Financiar13. ALECSA Constantin- Consilier juridic Certificatde inregistrare fiscala? copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5ani, ACORD DE ASOCIERE, Recomandare ? de laminim 1 beneficiar ( insotita de procese verbale de receptie, contracte de lucrari) ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer