Achizitie publica - Depozit gunoi de grajd
Detaliu pentru invitatia numarul 348325
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348325/11.06.2013
Denumire contract: Depozit gunoi de grajd
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SCINTEIESTI (CONSILIUL LOCAL SCINTEIESTI GALATI)Cod fiscal: 3127093, Adresa: COMUNA SCINTEIESTI, JUDETUL GALATI, Scanteiesti, Telefon: 00400236/348007, Fax: 00400236/348000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SCINTEIESTI, JUDETUL GALATI, Scanteiesti, Romania, cod postal: 807260, telefon: +40 0236/348007, fax: +40 0236/348000, persoana de contact: GHIORGHE BUTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SCINTEIESTI, PUNCT DE LUCRU FINTINELE, COD POSTAL 807261, tel.0236/348.007, fax.0236/348.000
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Depozit gunoi de grajd
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul se compune din urmatoarele obiecte: platforma ecologica, bazin de stocare, canal colector a dejectiilor, imprejmuire din sarma ghimpata, alimentare cu apa.Platforma cu o suprafata in plan de 20, 50x10, 25 m, este o incinta rectangulara cu accesul prin zona frontala cu accesul in partea de Nord. Se compune din platforma de depozitare a gunoiului, marginita pe trei laturi de un perete din beton cu H= 2, 70m si grosime variabila de la 20 cm la coronament si 30 cm la baza. Radierul platformei este realizat din beton de 20 cm grosime turnat monolit, armat constructiv cu o plasa din bare independente cu diametrul 6/20cm pe ambele directii la partea inferioara. Ambele elemente se executa din beton armat de marca C16/20 pentru platforma si C12/15 pentru pereti.
II.1.6) CPV: 45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 631 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1300 lei si se constituie conform art.86 al.1 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/euro va fi data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
In procent de 10% din pretul fara TVA al contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratie privind eligibilitateaPrezentare Formular nr.A.1 - Declaratie privind eligibilitatea, declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna formularul.Cerinta 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c), lit. c1), lit.d, lit.e) din OUG 34/2006Formular nr. A2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c1), lit.d) din OUG 34/2006, declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca e cazul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit.a), lit. c1), lit.d) din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentarea unui document, valabil la data limita de depunere ofertelor, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" cu stampila si semnatura.Prezentarea unui document, valabil la data limita de depunere a ofertelor , privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"cu stampila si semnatura.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget traduse in limba romana.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular A.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului -formular semnat si stampilat;Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular A.4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ord.314/2010- formular semnat si stampilat;Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 69^ din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta de catre toti ofertantii, ofertantii asociati cat si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.- formular semnat si stampilatPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: BUTE GHIORGHE -PRIMARPAUN VALERICA - VICEPRIMARGOLEANU MARIANA - ADMINISTRATOR PUBLICVIZINTEANU ALEXANDRINA- INSPECTOR FINANCIAR-CONTABILPIETRARU MIHAELA - SECRETARCONSILIERI LOCALI: BASARAB SANDICA, CIUCUR ELENA, GOGONET VIOREL, MOLDOVEANU DUMITRU, IZVORANU MIHAELA-LENUTA, NEGRAIA MIOARA, BASALIC MARIN , DAMIAN NELU, ILIE IULIAN-CIPRIAN, BASARAB SEVERIN Cerinta nr. 1Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator de la ORC in care vor fi cuprinse informatii reale/valabilela data limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata. .Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania.Se vor prezenta documentele solicitate sau echivalente celor solicitate din tara unde sunt inregistrati respectivii ofertanti.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara Prezentare informatii generale despre ofertant si informatii referitoare la Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Se impune ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 133262 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii referitoare la principalele lucrari executate in ultimii 5 ani Lista principalelor lucrari executate. Formular C.1Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR: 2012-4, 4560 lei2011-4, 2379 lei2010-4, 2099lei2009-4, 2373 lei2008-3, 6827 lei, Cerinta nr.2 Experinta similara relevanta in domeniu Prezentarea unui contract in valoare de cel putin valoarea estimata, de 66631lei, fara TVA Formular C.1.1 Formular C.1.2, Cerinta nr.3 Informatii referitoare la dotari tehnice Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari : - responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarii ce se supune achizitiei - responsabil cu calitatea, in domeniul lucrarii ce se supune achizitiei Pentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa CV-uri, copii dupa atestatele valabile la data limita de depunere a ofertelor .(copii conform cu originalul) Formular C.2, Formular C3.1, Formular C3.2. Formular C3.4Decizie numire pentru responsabilul cu calitatea. Standarde de asigurare a calitatii serviciilor Certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 13:48