Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DEPOZITAREA DESEURILOR MENAJERE SI A DESEURILOR PROVENITE DIN CONSTRUCTII DIN COMUNA MOGOSOAIA, JUDETUL ILFOV


Detaliu pentru invitatia numarul 335797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COLECTARE DESEURI MOGOSOAIA SRL
Numar invitatie: 335797/20.09.2012
Denumire contract: DEPOZITAREA DESEURILOR MENAJERE SI A DESEURILOR PROVENITE DIN CONSTRUCTII DIN COMUNA MOGOSOAIA, JUDETUL ILFOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLECTARE DESEURI MOGOSOAIA SRLCod fiscal: 27307997, Adresa: SAT MOGOSOAIA, COMUNA MOGOSOAIA, Str.ISLAZ nr 52, , Mogosoaia, Telefon: 0720880153, Fax: 0213516695
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT MOGOSOAIA, COMUNA MOGOSOAIA, Str.ISLAZ nr 52, , Mogosoaia, Romania, cod postal: 077135, telefon: +40 722699440, fax: +40 213516695, persoana de contact: Manoil Roxana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SAT MOGOSOAIA, COMUNA MOGOSOAIA, Str.ISLAZ nr 52, , Mogosoaia, Romania, cod postal: 077135,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEPOZITAREA DESEURILOR MENAJERE SI A DESEURILOR PROVENITE DIN CONSTRUCTII DIN COMUNA MOGOSOAIA, JUDETUL ILFOV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DEPOZITAREA DESEURILOR MENAJERE SI A DESEURILOR PROVENITE DIN CONSTRUCTII DIN COMUNA MOGOSOAIA, JUDETUL ILFOV
II.1.6) CPV: 90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 5.300 ron. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO14TREZ4225069XXX000853 deschis la Trezoreria Buftea sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 834/2009.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se depune in original intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la licitatie, separat, care va insoti documentele ofertei.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- prezentarea declaratiei pe propria raspundere, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor, conform Formularului 3 din Fisier III Modele de formulareDocumentul va fi prezentat obligatoriu, in original, la depunerea candidaturii.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.-declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 completata in conformitate cu Formularul 4 din Fisier III Modele de formulareSe va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.-completata in conformitate cu Formularul 5 din Fisier III Modele de formulare, completat si semnat de ofertant, valabil pe perioada nedeterminata.Documentul va fi depus in cadrul ofertei.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006- prezentarea declaratiei pe propria raspundere, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor.Documentul va fi prezentat obligatoriu, in original, la depunerea candidaturii.Mentionam ca SC COLECTARE DESEURI MOGOSOAIA SRL are ca asociat unic Consiliul Local Mogosoaia. Adminstratorul societatii este dl. Tudor Marcel, acesta indeplinind si functie de decizie, respectiv Director General, in cadrul autoritatii contractante, avand inclusiv atributii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, si aproba bugetul propriu al autoritatii contractante necesar finantarii contractului de achizitie publica.Dna Manoil Roxana, salariata in cadrul SC Colectare Deseuri Mogosoaia SRL, are atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire.5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza localitatii unde candidatul are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei;Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, obligatoriu la sedinta de deschidere a ofertelor, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.2. Declaratie privind calitatea de participantPrezentare declaratie, conform Formularului 6 din Fisier III Modele de formulare din prezenta documentatie completat si semnat de ofertant, valabil pe perioada nedeterminata.Documentul va fi depus in cadrul ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 450.000 lei1.Autoritatea Contractanta solicita, ca Ofertantul sa prezinte informatiile generale conform cerintelor din Formularul 7 - ?Informatii generale? din Fisier III Modele de formulare2.Certificate / documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume ? Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul va prezenta o declaratie privind principalele prestari de servicii similare obiectului achizitiei, in ultimii 3 ani, conform Formularul 8 si Anexa din Fisier III Modele de formulare, Cerinta nr.2: Experienta similaraExperienta similara de servicii in obiectul achizitiei, in valoare de minim 350.000 lei.Valoarea solicitata pentru demonstrarea experientei similare, poate fi dovedita prin unul sau mai multe contracte similare, in valoare totala de minim 350.000 lei, in ultimii 3 ani, in raport cu data limita de depunere a candidaturilor, incluzand si eventuala experienta din 2012 (2009, 2010, 2011, 2012)Pentru fiecare dintre contractele care demonstreaza experienta similara se vor prezenta urmatoarele documente: - Fisa de experienta similara conform Formularului 9 din Fisier III Modele de formulare- Copia contractului de servicii care demonstreaza experienta similara sau copii dupa parti ale contractului din care sa reiasa denumirea achizitorului, obiectul contractului, valoarea contractului si mai putin clauzele de confidentiale. Pt dovedirea experientei similare se pot depune orice alte documente doveditoare din care sa rezulte beneficiarul si valoarea contr, Cerinta nr.3: Rampa de depozitareOperatorul economic trebuie sa dispuna de rampa de depozitare pentru executarea contractului. Cerinta nr. 1: Standarde perivind asigurarea calitatiiOfertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificate ISO 9001 sau echivalentCertificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr.2: Standarde privind protectia mediuluiOfertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificate ISO 14001 sau echivalentCertificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer