Achizitie publica - Deratizare si dezinsectie in statiile CF si spatiile cu specific feroviar de pe raza Sucursalei CREIR CF Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 341161
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341161/18.12.2012
Denumire contract: Deratizare si dezinsectie in statiile CF si spatiile cu specific feroviar de pe raza Sucursalei CREIR CF Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si ReparatiiCF Timisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300166, telefon: +40 256494158, fax: +40 256494158, persoana de contact: Vasile Gurza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si ReparatiiCF Timisoara, Str.Garii nr.2, cam.232, Timisoara, Jud.Timis, Romania, cod postal: 300166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Deratizare si dezinsectie in statiile CF si spatiile cu specific feroviar de pe raza Sucursalei CREIR CF Timisoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de deratizare si dezinsectie in unitatile si subunitatile Sucursalei Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara.
II.1.6) CPV: 90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 990.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. pt. particip. este de 3598 lei pentru o per. de valab. de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la data limita de depunere a ofertei de la data depuneriiofertei si se constituie*prin OP in cont nr. RO 76 BPOS36003306699 ROL 01 deschis la Banc Post Timisoara;* a unei file CEC in contul autorit. contact cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asig., care se prezinta in orig.* dep.unei sume in numerar la casieria aut. contr.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare pot fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Autorit. contract. are dreptul de a retine gar. pt. particip., ofertantul pierzand suma constituita, at. cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ac.;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : * nu constituie gar. de buna exec. asa cum este stabilit in doc. de atribuire si contract;* refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la CNSC contestatie, iar cons.o respinge ca nefondata, autorit. contr. va retine din gar. de particip. 1799, 90lei conf. Art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 compl. si modif.Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de buna executie in euro : curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea contractului fara TVA.- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator in conditiile art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Persoana juridice/fizice romane : Cerinta obligatorie: -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original ;copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), iar informatiile cuprinse in certificat sa fie actualizate la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca: * domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in oferta in copie ? conform cuoriginalul ?.-Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru salubrizare statii CF si cladiri cu specific feroviar valabile la data limita a depunerii ofertelor ( conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilornr.290/2000 );
- Autorizatie fito ? sanitara valabila la data limita a depunerii ofertelor.-Ofertantul castigator are obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiilor de mai sus pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.Persoana juridice/fizice straineCerinta obligatorie: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru salubrizare statii CF si cladiri cu specific feroviar valabile la data limita a depunerii ofertelor ( conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilornr.290/2000 ) sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.- Autorizatie fito ? sanitara valabila la data limita a depunerii ofertelor sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.-Ofertantul castigator are obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiilor de mai sus pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Operatorii economici trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anii 2009, 2010 si 2011 vizat si inregistrate de organele competente.- copie bilant pe anii 2009, 2010 , 2011 ? conform cu originalul ?, - cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fiede cel putin 350.000 lei.*informatii generale (Formular G din Sectiunea Formulare).Cifra med. de afaceri pe ultimii 3 ani se va calc. la urmatoarele cursuri mediiBNR anuale :2009:4, 2373 lei/euro;2010:4, 2099 lei/euro;2011 :4, 2379 lei/euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)declaratie pe propria raspundere ref la util, inst., echip. tehn de care poate dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;* Se va complecta Formularul L din Sectiunea Formulare, * Ofertantii trebuie sa prezinte la data depuneriiofertelor documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor si obiectelor implicate : - autovehicole pentru transportul agentilor DDD, a materialelor si substantelor utilizate;
- recipienti pentru dozarea rationala a raticidelor si substantelor insecticide;, - materiale de avertizare si informare privind desfasurarea serviciului;, - echipamente de protectie si lucru inscriptionate cu denumirea societatii prestatoare;
-De asemenea, ofertantii vor face dovada incheierii cu o societate autorizata a unui precontract de incinerare cadavre rozatoare si raticide neconsumate, precum si a unui precontract de incinerare a ambalajelor substantelor pesticidelor utilizate, sau va da o declaratiepe propie raspundereprivind incheierea acestora in cazul in care va fi declarat castigator., b) experienta similaraPrezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic*Ofertantii vor complecta Formularul E din Sectiunea Formulare, c) Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima - prestarea in ultimii 3 ani, a unui serviciu sau cel mult doua servicii de deratizare/dezinsectie in valoare cumulata de minim 175.000 de lei fara TVA continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; si se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.* Formular E2 din Sectiunea Formulare, d) declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.*Of vor complecta Formularul I din Sectiunea FormulareOf vor disp de un nr. min de pers angajat cu contract de munca la soc ofertantului sau cu contracte de colab sau va prezenta un angajament scris de asigurare cu personal necesar, iar in cazul in care acesta este declarat castigator, incadrati conform codurilor COR, stabilite prin Ordinul MMFPS nr.1832/2011 pentru prest activ de salub., e) Informatii privind subcontractantii*Se solicita completarea formularului 12G din Sectiunea Formulare cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care un of. subcontr parti din contr si este declarat castigator, va depune inainte de incheierea ctr cu aut. contr. contractul incheiat intre of. si subc. si care se constituie anexa la ctr. de achiz.. Inloc unui subc. dupa incheierea ctr. de achiz. publica se poate face numai cu aprobarea autoritatii contractante, fara a se modifica prop. Tehn. sau fin. a) Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001-2008, in copie*Se vor prezenta certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor., b)Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;*Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001/2005 sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara prestatorului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 15:09