Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Derulare campanii de informare si publicitate in scopul promovarii ofertei de servicii integrate inovatoare de dezvoltare antreprenoriat si consiliere profesionala, promovare povesti de succes si rezultate obtinute


Detaliu pentru invitatia numarul 346328
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ALBA
Numar invitatie: 346328/07.05.2013
Denumire contract: Derulare campanii de informare si publicitate in scopul promovarii ofertei de servicii integrate inovatoare de dezvoltare antreprenoriat si consiliere profesionala, promovare povesti de succes si rezultate obtinute
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ALBACod fiscal: 11333523, Adresa: str.N.TITULESCU, NR.10B, bl.COLUMNA, Alba Iulia, Telefon: 0258811470, Fax: 0258811470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, str. N. Titulescu, nr.10B, bl. Columna, Romania, cod postal: 510096, telefon: +40 258811470, fax: +40 258811470, persoana de contact: Corneliu Engi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Alba Iulia, str. N. Titulescu, nr.10B, bl. Columna, Romania, cod postal: 510096, Birou Monitorizare proiecte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Derulare campanii de informare si publicitate in scopul promovarii ofertei de servicii integrate inovatoare de dezvoltare antreprenoriat si consiliere profesionala, promovare povesti de succes si rezultate obtinute
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Promovare servicii dezvoltare antreprenoriat si consiliere profesionala (DACP) oferite de SPO, pentru Regiunile Centru si Vest. Out-put: campanie de informare si publicitate, diseminare povesti de succes si rezultate obtinute la nivel local/regional/interregional/transnational, publicatii, mese rotunde cu participare personalului SPO si alti actori.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, in cuantum de 8560 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire a garantiei de participare va fi, conform prevederilor art.86 alin(1) din HG nr 925/2006: a)instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, completat conform formularului nr 15 atasat in sectiunea III (Formulare), care se va prezenta in original; b) ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, cont RO 23TREZ 0025005XXX000152, deschis la Trezoreria Alba Iulia; c) a unei sume in numerar, depusa la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus, caz in care ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie - Formular atasat in sectiunea III (Formulare). Pentru calculul garantiei de participare exprimata in alta moneda, se va folosi cursul leu/alta valuta, comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei la data de 30.04.2013.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse, fiind considerate inacceptabile.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului2. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, daca partile convin, in conformitate cu prevederile art 90 alin (3)din HG nr. 925/2006 si prevederile HG nr. 1045/2011. Garantia de buna executie va fi constituita in maxim 15 zile lucratoare de la semnarea de catre ambele parti a contractului. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea - Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze formularul 1.Cerinta nr. 2Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic(lider, asociat, tert sustinator).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Operatorul economic trebuie sa completeze formularul 2.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?Cerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 - Operatorul economic trebuie sa completeze formularul 3.Cerinta nr. 7Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform formular 4.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Katona Andrea Elena, director executiv, Lazar Sorin Grigore, director executiv adjunct, Engi Corneliu, presedinte comisie evaluare, Chidovat Tudor, Lascu Otilia, Marinca Adrian, Trifu Elena - membri comisie evaluare, Chiriac Elena, responsabil achizitii. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate (original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?). Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1: Informatii generale ale operatorului economic. Se solicita Fisa de informatii generale cu media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani;Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)trebuie sa faca dovada unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu 500.000 lei, echivalentul in moneda nationala a ofertantului. Cifra de afaceri se prezinta in moneda nationala a operatorului economic si echivalentul in euro. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin cumularea resurselor tuturor membrilor asociatiei. IMM pot beneficia de o reducere cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, cf art 16 din Lg 346/2004., Cerinta nr. 2: - Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.In cazul in care pentru exercitiul financiar 2012, bilantul si anexele nu au fost inregistrate la organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.6Informatii privindsubcontractantii, Cerinta nr. 5Expert instrumente consiliere profesionala: 2 expertiCerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ? studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul sociologie/psihologie;? experienta profesionala generala de minim 3 ani;Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: ? experienta profesionala specifica de minim 1 an in domeniul consilierii profesionale pentru someri si persoane aflate in cautarea unui loc de munca., Cerinta nr. 4Expert activitati de publicitate: 2 experti: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ? studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul comunicare/publicitate/mass media;? experienta profesionala generala de minim 3 ani;? experienta profesionala specifica de minim 1 an in domeniul publicitatii;Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: ? experienta profesionala in dezvoltarea de planuri si campanii publicitare la nivel local/regional/national in pozitie de lider de echipa/manager de proiect/expert cheie., Cerinta nr. 3Team leader: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ? studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, ;? experienta profesionala generala de minim 5 ani;? experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani in domeniul publicitate., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Team leader;
- Expert cheie activitati de publicitate: 2 persoane;
- Expert cheie instrumente consiliere profesionala: 2 persoaneEchipa trebuie sa indeplineasca in mod cumulat urmatoarele cerinte necesare pentru a raspunde cerintelor din caietul de sarcini: ? experienta profesionala in domeniul activitatilor de campanii publicitare / dezvoltare antreprenoriat/ consiliere profesionala;? experienta profesionala in evaluare de impact campaniilor publicitare;? experienta profesionala in monitorizare de proiecte/politici/strategii in domeniul dezvoltarii resurselor umane., Cerinta nr 1: Ofertantul(operatorul economic sau membrii asociati impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contracte, servicii similare constand in elaborare campanii de informare/publicitate, cu o valoare de cel putin 250.000 lei fara TVA. Se va prezenta lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, cantitati, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor atasa: - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
15
Descriere: Pentru Factorul 2 de evaluare, se vor contabiliza toate riscurile relevante identificate suplimentar fata de cele incluse in Caietul de Sarcini, privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele Caietului de Sarcini
25
Descriere: Pentru Factorul 3 de evaluare, se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pentru minimizarea / eliminarea riscurilor relevante privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, pentru riscurile incluse in oferta, atat cele din Caietul de Sarcini cat si cele suplimentare prezentate de ofertant in propunerea tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer