Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Derulare campanii de informare si publicitate in scopul promovarii ofertei de servicii integrate inovatoare de dezvoltare antreprenoriat si consiliere profesionala, promovare povesti de succes si rezultate obtinute?


Detaliu pentru invitatia numarul 353516
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ALBA
Numar invitatie: 353516/06.09.2013
Denumire contract: ?Derulare campanii de informare si publicitate in scopul promovarii ofertei de servicii integrate inovatoare de dezvoltare antreprenoriat si consiliere profesionala, promovare povesti de succes si rezultate obtinute?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ALBACod fiscal: 11333523, Adresa: str.N.TITULESCU, NR.10B, bl.COLUMNA, Alba Iulia, Telefon: 0258811470, Fax: 0258811470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: AJOFM Alba, str.N.Titulescu, nr.10B, bl.Columna, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510096, telefon: +40 258811470, fax: +40 258811470, Secretariat, persoana de contact: Engi Corneliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM Alba, str.str.N.Titulescu, nr.10B, bl.Columna, Alba Iulia, birou Monitorizare proiecte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Derulare campanii de informare si publicitate in scopul promovarii ofertei de servicii integrate inovatoare de dezvoltare antreprenoriat si consiliere profesionala, promovare povesti de succes si rezultate obtinute?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cresterea capacitatii SPO din Regiunile Centru si Vest de a furniza servicii de ocupare de calitate, respectiv servicii inovatoare integrate pentru promovarea si dezvoltarea spiritului antreprenorial si consiliere profesionala pentru someri la nivel interregional.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, in cuantum de 10.000 lei (2% din valoarea estimata a contractului, fara TVA). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita dedepunere a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare va fi, conform prevederilor art.86 alin(1) din HG nr 925/2006: a)instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, completat conform formularului MODEL DE INSTRUMENT DE GARANTARE atasat in sectiunea III (Formulare), care se va prezenta in original;b) ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, cont RO 23TREZ 0025005XXX000152, deschis la Trezoreria Alba Iulia;c) a unei sume in numerar, depusa la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus, caz in care ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie - Formular atasat in sectiunea III (Formulare). Pentru calculul garantiei de participare exprimata in alta moneda, se va folosi cursul leu/alta valuta, comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse, fiind considerate inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului.1.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(care va deveni anexa la contract), in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.2.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.3.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.4.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea - Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze formularul 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze formularul 2. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se vor atasa certificate eliberate de autoritatile legale competente, caresa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta si traducerea autorizata in limba romana.Aceste cerinte se considera indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Din aceste certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor respective in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a uneisolicitari in acest sens.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 - Operatorul economic trebuie sa completeze formularul 3.Cerinta nr. 4Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform formular 4.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Katona Andrea Elena, director executiv, Lazar Sorin Grigore, director executiv adjunct, Engi Corneliu, presedinte comisie evaluare, Chidovat Tudor, Lascu Otilia, Marinca Adrian, Trifu Elena - membri comisie evaluare, Chiriac Elena, responsabil achizitii. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa, in original, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1: Informatii generale ale operatorului economic. Se solicita Fisade informatii generale cu media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani;Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economiciimpreuna)trebuie sa faca dovada unei medii a cifrei de afaceri globale peultimii 3 ani, mai mare sau egala cu 500.000 lei, echivalentul in monedanationala a ofertantului. Cifra de afaceri se prezinta in moneda nationala aoperatorului economic si echivalentul in euro. Pentru o evaluare unitara, la calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/VALUTA comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin cumularea resurselor tuturor membrilor asociatiei. IMMpot beneficia de o reducere cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei deafaceri, cf art 16 din Lg 346/2004., Cerinta nr. 2: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra deafaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantulprobeaza capacitatea sa economico-financiara.In cazul in care pentruexercitiul financiar 2012, bilantul si anexele nu au fost inregistrate laorganele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectelesemnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente siveniturile din exploatare reflectate in acestea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1: Ofertantul(operatorul economic sau membrii asociati impreuna)trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau maimultor contracte, servicii similare constand in elaborare campanii deinformare/publicitate, cu o valoare de cel putin 250.000 lei fara TVA. Se va prezenta lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, cantitati, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati.Se vor atasa: - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar., Cerinta 2.Informatii privind capacitatea profesionalaSe solicita: Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asiguraindeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini: diplome privindspecializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala); CV-urile expertilor propusi, semnate de catre titulari, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, experienta similara si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei de proiect.Nota: In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul 9.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Expert cheie nr. 1: Manager proiect (desfasoaraactivitati de coordonare, monitorizare, asigurarea calitatii pentru derularea activitatilor contractului) - 1 persoana-Absolvent studii universitare-Experienta in coordonarea a cel putin 1 proiect de complexitate similara cu cea a prezentului proiect.Expert cheie nr. 2: Responsabil coordonator proiect (desfasoaraactivitati de monitorizare, identificare riscuri, evaluare progres, asigurarea calitatii serviciilor prestate si intocmirea rapoartelor lunare de activitate)- 1 persoana-Absolvent studii universitare-Diploma/Certificare profesionala care sa ateste cunostintele detinute/calificari in domeniul managementului deproiect, certificata conform legislatiei in vigoare.-Experienta prin implicareain cel putin 1 proiect de complexitate similara cu cea a prezentului proiect(derularea activitatilor de campanii publicitare la nivel regional/interregional/national).Expert cheie nr. 3: Responsabil financiar (desfasoara activitati de gestionare a cheltuielilor, gestionarea resurselor alocatesi intocmirea rapoartelor financiare in vederea decontarii serviciilor prestate)- 1 persoana- Absolvent studii universitare;
-Experienta profesionala generala de minim 5 ani.Expert cheie nr. 4: Responsabil comunicare (desfasoara activitati de informare si promovare, intocmirea si implementarea planului de campanile publicitara , elaborare spoturi publicitare audio, video) ? 2 persoane- Absolvent studii universitare in domeniul stiintelor comunicarii (diploma de licenta sau echivalent)- Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- Experienta in activitati de dezvoltarea de planuri si campanii publicitare sau coordonare activitati de promovare la nivel local/regional/national., Cerinta 2 continuare: Expert cheie nr. 5: Responsabil monitorizare (desfasoara activitati de monitorizare si impact a rezultatelor activitatilor de publicitate in cadrul contractului) - 1 persoana- Absolvent studii universitare- Experienta profesionala generala de minim 3ani- Experienta in activitati de monitorizare campanii publicitare sau coordonare activitati monitorizare in cadrul a cel putin unui proiect, cu utilizarea instrumentelor specifice, acreditate de institutii abilitate de monitorizare.Expert cheie nr. 6: Expert cheie instrumente consiliere profesionala (desfasoara activitati de consultanta specifica activitatilor desfasurate de SPO, respectiv informare si consiliere profesionala, antreprenoriala, pentru a asigura o campanie publicitara axata direct, cu impact specific catre clientii SPO) - 1 persoana-Studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul sociologie/psihologie;
-Experienta profesionala generala de minim 3 ani;
-Experienta profesionala specifica de minim 1 an in domeniul consilierii profesionale pentru someri si persoane aflate in cautarea unui loc de munca.In plus fata de aceste cerinte individuale, echipa trebuie sa indeplineasca in mod cumulat urmatoarele cerinte necesare pentru a raspunde cerintelor din caietul de sarcini: -Experienta profesionala in domeniul activitatilor de campanii publicitare/dezvoltare antreprenoriat/consiliere profesionala;
-Experienta profesionala in evaluarea de impact acampaniilor publicitare, la nivel regional/interregional/national, prin utilizarea instrumentelor specifice., Cerinta 3Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 10 mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor, Cerinta 4Informatii privind asociatii (daca este cazul).Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarile acestora insotita de acordul de asociere.In cazul depunerii unei oferte in asociere si aceasta estedeclarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiarafara TVA
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
20
Descriere: Pentru Factorul 2 de evaluare, se vor contabiliza toate riscurile relevante identificate suplimentar fata de cele incluse in Caietul de Sarcini, privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele Caietului de Sarcini
20
Descriere: Pentru Factorul 3 de evaluare, se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pentru minimizarea / eliminarea riscurilor relevante privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, pentru riscurile incluse in oferta, atat cele din Caietul de Sarcini cat si cele suplimentare prezentate de ofertant in propunerea tehnica.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer