Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Descarcarea navetelor cu carbune inghetat


Detaliu pentru invitatia numarul 355897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 355897/20.11.2013
Denumire contract: Descarcarea navetelor cu carbune inghetat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Descarcarea navetelor cu carbune inghetat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Descarcarea navetelor cu carbune inghetat, la solicitarea achizitorului, pe perioada de iarna, numai cand datorita conditiilor meteorologice nefavorabile( temperaturi sub 0°C ) provoaca inghetarea carbunelui in vagoane ( starea carbunelui din vagoane incadrandu-se intruna din categoriile specificate la punctul 5- cerinte tehnice din Caietul de Sarcini) . Numai in aceste conditii se impune interventia pentru descarcarea manuala a cantitatilor de carbune din vagoane asa cum sunt definite in Anexa nr. 1 la caietul de sarcini ? Lista cantitati servicii
II.1.6) CPV: 63110000-3 - Servicii de manipulare a incarcaturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 367, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 5000 lei. Perioada de valabilitate: 2 luni de la data limita de primire a ofertelo si trbeuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se constituie prin virament bancar (RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. NOTA : Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat (3)si aliniat (4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic cu semnatura electronica.Daca garantia este constituita printr-un instrument de garantare se va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor.Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conditiile prevazute de art.278 indice 1 , din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata sau in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA).Modul de constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 B;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrulconsiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular CIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALANDirector Economic ? ec. Constantin LAPADATSef Serviciu Achizitii Publice-ing.Livia COCLETSef Serviciu PLUR- sing. Nicolae ILincaCompartiment Juridic ? cs. jr Radu TENEAServiciul Financiar - ec. Matei GherogheServ. Achizitii Publice ? ec. Codruta AVANServ. PLUR- sing. Emilian Dimulete 1. Certificat constatator emis de de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau alte organisme abilitate. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de primire a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de 3 zile lucratoare de la data notificarii.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori in favoarea ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare cin Caietul de sarcini, la nivelul unui contract a caruivaloare a fost de min. 300.000 Lei , insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar., Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere, personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, responsabil pentru indeplinirea contractului de prestare servicii.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere de caredispune ofertantul, in ultimii 3 ani. Declaratia trebuie sa cuprinda : - informatii referitoare la studii, pregatirea si calificarea personalului, dupa cum urmeaza : a) responsabil tehnic cu executia si asigurarea calitatii serviciilor prestate, cu studii medii sau superioare.b) personal alocat pentru prestarea serviciilor solicitate in caietul de sarcini. Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateStandarde de asigurare a calitatii Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 sau certificate echivalente., Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde de management de mediuSe solicita executantului sa prezinte copie lizibila ?conform cu originalul? dupa certificatele emise de organisme autorizate, care sa ateste ca detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele ISO 14001/2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer