Achizitie publica - DESEURI MENAJERE
Detaliu pentru invitatia numarul 329007
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329007/07.06.2012
Denumire contract: DESEURI MENAJERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 367730040, fax: +40 0367730040, persoana de contact: MIHAI BURETEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHEStr.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 367730040
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DESEURI MENAJERE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare si transport deseuri municipale din incintaspitalului.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
. Cuantumul garantiei de participare la procedura de cerere de oferta este de 2 % din valoarea estimata maxima adica 4600 de lei conf. Art. 85 din Hotararea nr. 925/2006 avand invedere si art.278 pct.b din Ord.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica Perioada de valabilitate al garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate al ofertei raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaoriginal sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006- original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006-original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6. Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?7. Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Personele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii: Manager: Andras ? Nagy Ro;bertDirector financiar-contabil: Fulop ArpadOficiul juridic: Doci Cristina TundeSef serviciu achizitii: Becsek AttilaResponsabil achizitii: Bartha JozsefResponsabil deseuri: Becsek OrsolyaOfertantul este exclus din procedura pentru atribuirea contractuluiSERVICII DE TRANSPORT SI VALORIFICARE/ELIMINARE A DESEURILOR MUNICIPALE, INCLUSIV FRACTIUNI COLECTATE SEPARAT DIN INCINTA SPITAL daca: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare si selectie.1. Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul /candidatul nu se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181. Orice document considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul /candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de catre autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti /candidati, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la art.1. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art.180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii/ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv dupa caz la directorii de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul /candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la art. 1 sau respectivele documente nu vizeaza situatii prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. ? Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?1. Autorizatie de functionare2. Autorizatiile specifice domeniului de activitate emise de organele competente , valabile* la data deschiderii ofertelor: a) Licenta ANRSC pentru prestarea de servicii de salubrizare in localitati: b) Autorizatia de mediu pentru cel putin activitatea de transport deseuri municipale.c) in cazul operatorilor economici neautorizati sa presteze serviciul de salubrizare in localitati: autorizatii individuale a mijloacelor de transport abilitate pentru transportul deseurilor municipale, Autorizatie de mediu pentru activitatea de transport a deseurilor municipale3. In cazul operatorilor economici neautorizati sa presteze serviciul de salubrizare in localitati, ofertantii trebuie sa prezinte un antecontract sau echivalent acestuia pentru preluarea deseurilor municipale de catre o persoana juridica autorizata pentru activitati de tratare/valorificare/eliminare a deseurilor municipale.*in cazul autorizatiilor de mediu termenul de valabilitate a Autorizatiei trebuie sa fie mai mare cu cel putin 45 zile decat data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) bilantul contabil la 31.12.2011;Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata de necesitatea prezentarii de catre operatorii economici, participanti la procedura a dovezilor existentei resurselor financiare necesare indeplinirii contractului ce urmeaza a se incheia.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista mijloacelor de transport pentru transportarea deseurilor municipale precolectate. In vederea calificarii, autoritatea stabileste ca cerinta minimala indeplinirea de catre ofertant a urmatoarelor: - existenta unui sistem propriu de calitate, sau management al calitatii : - Certificat ISO 9001/ 2000 si- Certificat ISO 14001:2004sistemul de management de mediu.Documentele solicitate vor fi xerocopii certificate pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 12:11