Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DESFIINTARE PARTIALA, CONSOLIDARE, REABILITARE SI REAMENAJARE SCOALA PRIMARA ?CAROL I? ? Corp A


Detaliu pentru invitatia numarul 351699
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COLEGIUL "COSTACHE NEGRUZZI" IASI
Numar invitatie: 351699/01.08.2013
Denumire contract: DESFIINTARE PARTIALA, CONSOLIDARE, REABILITARE SI REAMENAJARE SCOALA PRIMARA ?CAROL I? ? Corp A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL "COSTACHE NEGRUZZI" IASICod fiscal: 4701541, Adresa: Str. Toma Cozma nr.4, Iasi, Telefon: 0232-267616, Fax: 0232-210510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Toma Cozma nr.4, Iasi, Romania, cod postal: 700555, telefon: +40 232267616, fax: +40 232210510, persoana de contact: Diana Pintilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Toma Cozma nr.4, Iasi, Romania, cod postal: 700555, telefon: +40 232267616, fax: +40 232210510, persoana de contact: Diana Pintilie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DESFIINTARE PARTIALA, CONSOLIDARE, REABILITARE SI REAMENAJARE SCOALA PRIMARA ?CAROL I? ? Corp A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari pentru obiectivul: DESFIINTARE PARTIALA, CONSOLIDARE, REABILITARE SI REAMENAJARE SCOALA PRIMARA ?CAROL I? ? Corp A, STR. TOMA COZMA NR.6, IASI.Valoarea estimata a lucrarilor supuse prezentei licitatii este de 2.632.876 lei fara T.V.A;Valoarea estimata totala este de 2.764.520 lei fara T.V.A , din care valoarea aferenta procentului de diverse si nepravazute (5% - procentul pentru diverse si neprevazute) este de 131.644 lei fara T.V.A , conform art 29 alin 2 ^1 din OUG 34/2006 actualizata
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 764, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 50.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor ofertelor. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul RO41TREZ4065004XXX000341, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, ; C.I.F. 4701541, pana la data deschiderii ofertelor (ordinul de plata trebuie confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul depunerii unei contestatii, in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 alin. (1), In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art.278^1 din OUG. 34/2006. Prevederile art. 278 indice 1 alin. ( 1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in conformitate cu art. 278 indice 1 alin. (2). Cursul de schimb valutar: data de referinta pt. echivalenta leu/alta valuta: curs valabil comunicat de catre BNR in ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara T.V.A.) a contractului. Garantie de buna executie a contractului de lucrari se constituie conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Se completeaza o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu modelul din capitolul Formulare ? original.Declaratia va fi insotita de certificate constatatoare (in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila)pentru indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, astfel: ? Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;? Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)1, d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prezentat in capitolul Formulare (model prevazut si in anexa Ordinului ANRMAPnr. 314/2010).Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completat de fiecare membru al grupului.4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. Art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta declaratie trebuie completat de fiecare membru al grupului. Declaratia conform art. 69 indice 1 se depune, daca este cazul, si de subcontractant /tersustinator. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt Elvira Rotundu, Mihaela Tura, Elena Toma, Adriana Aftanase, Catalin Rotaru, Adrian Cuperman, Diana Pintilie, Alin Pricop, Petru Ursache . 1. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea Fisei de informatii generale (in conformitate cu modelul din capitolul Formulare) Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (exclusiv anul in curs) trebuie sa fie de cel putin: 5.000.000 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea ?Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? si a unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/ cantitati, dupa caz, in conformitate cu modelele din capitolul FormulareOfertantul trebuie sa prezinte certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim de: 2.500.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNRpentru fiecare an in parte (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx)Ofertantul va depune: -Copie lizibila certificata conform cu originalul dupa certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii.Lucrarile similare sunt urmatoarele tipuri de lucrari: consolidare, restaurare si alte interventii de natura lucrarilor de constructii la obiective monumente istorice, astfel cum sunt definite in Legea 422/2001 republicata.Prin lucrari de consolidare se inteleg lucrari executate pe baza unor expertize tehnice intocmite de catre experti tehnici atestati MLPAT si MC., Se solicita completarea formularului?Informatii referitoare la personalul de conducere?, cu urmatoarele cerinte: Executantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executarea lucrarilor, astfel: - CV-uri cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- Acte studii si atestari ? copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul;
- Contractul de munca sau orice forma de colaborare inclusiv angajament de participare;(copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul);
- Declaratie de disponibilitate pentru functia din proiect, semnata de fiecare membru al echipei in parte ? in original, Se solicita completarea formularului?Personal cheie care va fi utilizat pentru contract?, cu urmatoarele cerinte: - sef santier executie, inginer absolvent al Facultatii de Constructii, sectia C.C.I.A. sau similar, cu experienta profesionala in lucrari de consolidare, restaurare si modernizare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar (se va prezenta copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul a diplomei de absolvire, CV), necesar pentru coordonarea activitatii echipei din subordine si pentru verificarea si urmarirea calitatii lucrarilor executate in santier; - geotehnician autorizat (se vor prezenta copii lizibile ale certificatelor, semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul)- responsabil tehnic cu executia, necesar in conformitate cu Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice pentru domeniul 1- Constructii civile, industriale si agrozootehnice (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale atestatelor, legitimatiilor valabile la data limita de depunere a ofertelor, CV)- inginer constructii civile atestat Ministerul Culturii in domeniul 4: consolidare/restaurare structuri istorice, in specializarea E ? executare lucrari (se vor prezenta copii lizibile ale certificatelor, semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul. Atestatultrebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.)- arheolog autorizat - Atestare conform Ordin 2495 / 20 aug. 2010, cap. II, art. 8, pct. 1, litera e) - (se va prezenta copie lizibila a atestatului, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul. Atestatultrebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor)- specialist restaurator componente artistice lemn ? Atestare conform Ordin 2495 / 20 aug. 2010, cap. II, art. 9, litera h) - (se va prezenta copie lizibila a atestatului, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul. Atestatultrebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor)- specialist restaurator componente artistice metal ? Atestare conform Ordin 2495 / 20 aug. 2010, cap. II, art. 9, litera j) - (se va prezenta copie lizibila a atestatului, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul. Atestatultrebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor)- specialist restaurator componente artistice ceramica ? Atestare conform Ordin 2495 / 20 aug. 2010, cap. II, art. 9, litera i) - (se va prezenta copie lizibila a atestatului, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul. Atestatultrebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor)- responsabilProtectiaMuncii, conf HG 319/ 2006 ? Lg securitatii si sanatatii in munca si conform GH 1415/2006 pt aprob. Normelor metodologice de aplicare a Legii securitatii si sanatatii in munca, art.20 (1). Desemnarea nominala alucratorului se face prin decizie a angajatorului ( se vor prezenta copii lizibile certificate pt conformitate ale deciziilor interne). Se vor prezenta Contractul de munca sau orice forma de colaborare inclusiv angajament departicipare., Se solicita completarea si prezentarea formularului ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (inclusiv lista utilaje si declaratie de disponibilitatepentru perioada de timp in care sunt implicate efectiv pe durataexecutiei lucrarilor ).Ofertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoarelor va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata.Conform listelor de utilaje propuse de proiectant (conform documentului atasat in caietul de sarcini, respectiv ?caiet de sarcini rezistenta?) si a extrasului de utilaje din documentatia economica a proiectului tehnic ofertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor descrise mai jos, in conditii de functionare legala: Cerinte minime: - caroteze- instalatii de torcretat- masina de elicopterizat beton- pompe de mortar- pompa de injectat lapte de ciment 6รท8 atm- agitator 2.400 ture/min- bob lift- masina de taiat piatra naturala, cu disc diamantat-laborator min gradul II (conform prevederilor H.G. nr. Nr. 272/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind controlul de stat al calitatii in constructii si Legii nr. 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune, de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice precizate mai sus pe perioada in care sunt implicate efectiv in executia lucrarilor. Documentele se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu semnatura si stampila. Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea. Certificatul va fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul castigator trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatul ISO 9001 sau echivalent, sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului., Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea. Certificatul va fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul castigator trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatul ISO 14001 sau echivalent, sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer