Achizitie publica - Desfintare si Construire Piata Agroalimentara, oras Filiasi, jud Dolj.
Detaliu pentru invitatia numarul 329225
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329225/12.06.2012
Denumire contract: Desfintare si Construire Piata Agroalimentara, oras Filiasi, jud Dolj.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FILIASICod fiscal: 4553372, Adresa: LOC. FILIASI JUD. DOLJ, B-DUL RACOTEANU NR 160, Filiasi, Telefon: 0251441018, Fax: 0251441453
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. FILIASI JUD. DOLJ, B-DUL RACOTEANU NR 160, Filiasi, Romania, cod postal: 205300, telefon: +40 0251441018, fax: +40 0251441453, persoana de contact: NICOLAE STANCIOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORASUL FILIASI, JUDETUL DOLJ, BULEVARDUL RACOTEANU NR 160
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Desfintare si Construire Piata Agroalimentara, oras Filiasi, jud Dolj.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii pentru desfintarea si construirea pietei agroalimentare in orasul Filiasi, jud. Dolj.
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 974, 659 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 9750 leiper de valab a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelorForma de constituire1. un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO73TREZ29424510220XXXXX deschis la Trezoreria Filiasi, cu conditia confirmarii efectuarii viramentului prin prezentarea extrasului de cont emis de catre banca emitenta, din care sa rezulte ca garantia a fost virata in contul autoritatii contractante pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor (art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006).Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie , in conformitate cu prevederile art. 89 alin . (2)din HG 925/2006, prin deschiderea unui cont la Trezoreria Filiasi in favoarea Autoritatii Contractante unde se va depune garantia integral sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5 % din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratiepriv eligib in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006F nr. 12) Declaratii privind calit de part la procedF123) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul A.C., persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conf art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F 2B.Personal resp cu atrib si derul contractului :1 Stancioi Nicolae - Primar2 Draga Gheorghe ? Director Executiv3 Tudorica Paul - Viceprimar4) Certif de participare la licit cu oferta independenta conform prev Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 2A5) Declaratia priv neincadr in sit prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006F 26) Certif de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edif , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dov ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local .Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Documentele vor fi prez in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: - Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.- Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prez Certif constatator emis de ORCcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprez legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Doc se vor prez insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru ultimii 3aniIn cazul in care ungrup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 ani, care sa fie de min. 1.949.300, 00 lei (exlusiv TVA).Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicatde BNR pt anul respectivOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilitedeBanca Nat a tarii in care s-a facut inregistrareaNota: Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Tert sustinator (daca este cazul )In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), in cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (10, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajamentfermal persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 , art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuiriicontractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte deinceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.In cazul in care ungrup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniIn cazul in care ungrup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Experienta similara- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani uncontract de executie lucrari avand ca obiect Lucrari de constructii similare, in valoare de minimum 974, 659.00 lei, fara TVA.. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat leisau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat ?Lei? se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost inchieate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective, Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariNivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte / conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente: - Autobasculanta- Automacara-Schela metalica- Laborator incercari grad II, pentru materialele principale de constructie;Operatorul economic trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate in Formularul nr. 5 nu sunt angajate pe perioada de derulare a contractului la alte lucrari. In cazul utilajelor detinute prin contract/conventie de inchiriere, declaratia va fi contrasemnata de catre locator., Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - sef de santier inginer constructor-responsabil tehnic cu executia pentru domeniul CCIA-responsabil cu controlul calitatii(CQ), desemnat prin decizie internaNu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Informatii privind subcontractanti In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat., Informatii privind asocierea, Tert sustinator (daca este cazul ) Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 09:04