Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Deszapezire cai publice de acces auto si pietonale din porturile Constanta Nord, Constanta Sud, Midia si Mangalia


Detaliu pentru invitatia numarul 340085
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Numar invitatie: 340085/27.11.2012
Denumire contract: Deszapezire cai publice de acces auto si pietonale din porturile Constanta Nord, Constanta Sud, Midia si Mangalia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +40 241611540, fax: +40 241619512, persoana de contact: REGISTRATURA -cam.217
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Deszapezire cai publice de acces auto si pietonale din porturile Constanta Nord, Constanta Sud, Midia si Mangalia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de deszapezire din Porturile Constanta Nord (Lot 1), Constanta Sud (Lot 2) , Midia (Lot 3) si Mangalia (Lot 4) constau in: - Deszapezit manual, - Deszapezit mecanizat, - Imprastiat mecanizat al materialelor antiderapante, - Imprastiat manual al materialelor antiderapante- Incarcarea si transportul zapezii- Stationare tehnologica
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare :4.000 lei/lot12.500 lei/lot21.000 lei/lot3240lei/lot4? perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor.? forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata ( documentul se va prezenta in original): - ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau-suma in numerar depusa la casieria unitatii, sau- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, sau orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Nota: - Pentru participarea la procedura este obligatorie constituirea garantiei pentru participare.- Comisia de evaluare va respinge oferta candidatului/ofertantului, in cadrul sedintei de deschidere, daca acesta nu face dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87(1) din HG 925/2006.- Autoritatea contractanta va elibera garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.- Cuantumul din garantia de participare pe care autoritatea contractanta o va retine contestatorului in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conformitate cu prevederile art.278(1 lit. a este de 1% din valoarea estimata a contractului numai pentru loturile 1 si respectiv 2. Pentru lotul 3 si lotul 4, avand in vedere valoarea estimata, nu se aplica prevederile art. 278(1.
Garantie de buna executie
5% din valoarea in lei fara TVA a contractului pe durata de valabilitate a acestuia.Modul de constituire al garantiei de buna executie: ? Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania? Instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? Deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante deschis la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractantin contul de disponibil astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului . Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite (5% din valoarea in lei fara TVA a contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente1.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006), conform Formularul 5.1.A din ParteaIV .2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 , conform Formularul 5.1.B din documentatia de atribuire - Partea IV, insotita de: -Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului ganeral consolidat.3.Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform Formularul 5.1.C din Partea IV4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1din OUG 34/2006, conform Formularului 12EPersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Decebal Serban, Daniela Serban, Alexandru George Iorov, Ghiulentan Encioiu, Florin Chirila, Aurica Fudulea5.Declaratie -Certificat de participare cu oferta independenta , conform Formularului 12D din documentatia de atribuire ? Partea IVNota: - Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi valabile acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.- Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c), lit d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse de tertul sustinator , daca este cazul. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: - prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, care sa nu fie emis/eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, cu date reale din care sa rezulte ca ladata limita de depunere a ofertelor obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: Pentru a fi valabil certificatul constatator va fi prezentat in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??si va fi in termen la data limita de depunere a ofertelor.Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine: - prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica si atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale realizata pe ultimii 3 ani incheiati sa fie cel putin egala cu: Lot 1 ? 400.000 lei;Lot 2 ? 240.000 lei;Lot 3 ? 100.000 lei;Lot 4 - 20.000 lei.Prezentare fisa de Informatii generale privind ofertantul pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) conform Formularul 5.3.1 din Partea IV.Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani pe fiecare lot in parte trebuie sa fie de minim : Lot 1 ? 400.000 lei;Lot 2 ? 240.000 lei;Lot 3 ? 100.000 lei;Lot 4 -20.000 lei.Se vor prezenta Bilanturile contabile inregistrate la DGFP la 31.12.2011 si 31.12.2010 vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Prestarea in ultimii 3 ani in baza unui contract de prestari servicii de deszapezire sau inchiriere utilaje Prezentare Lista prestari servicii conform Formularul 5.4.1Asi 5.4.1B din Partea IV.2.prezentarea a cel putin o certificare pentru serviciile prestate din partea unor beneficiari din Lista, conform Formularului 5.4.2., din ParteaIV.3.Recomandari din partea altor beneficiari/ clienti., Cerinta nr. 2 Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii 1.prezentare Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, conform Formularul 5.4.3 din ParteaIV.2.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu utilajele specifice conform Anexa 5 din caietul de sarcini, respectiv: ? pentru loturile 1 si 2 : doua utilaje multifunctionale pentru deszapezire dotate cu lama, echipament de imprastiere material antiderapant, cablu bara de remorcare; doua buldoexcavatoare si doua incarcatoare frontale.- pentru lotul 3: doua utilaje multifunctionale, doua incarcatoare frontale.-pentru lotul 4: un buldoexcavalor, un incarcator frontal., Cerinta nr.3 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii 1.prezentare Declaratie care contine numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, conform Formularul 5.4.4. din Partea IV.2.prezentare Lista privind persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, conform Formularul 5.4.5. din Partea IV, Cerinta nr.4 Informatii privind asocierea Daca este cazul, se va prezenta Acordul de asociere, conform Formularul 5.4.7. din Partea IV, acord precum si a formularelor care trebuie prezentate de asociati., Cerinta nr.5 Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, se va prezenta Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conform Formularul 5.4.8. din ParteaIV
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer