Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DETERGENT


Detaliu pentru invitatia numarul 325771
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 325771/08.05.2012
Denumire contract: DETERGENT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Birou Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010-Sediul autoritatii contractante, tel: +40 0269201240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DETERGENT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de detergent utilizat pentru spalarea echipamentului de lucru conform contractului colectiv de munca.
II.1.6) CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 1900 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor . 2. Modul de constituire-conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias. Garantia de participare se va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei. In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este: 951.3 RONRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Se va completa Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Se va completa Formularul 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Se va completa Formularul 1C.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1.Dumitru Dobrescu ? Director, 2.Mihai Man- Director Tehnic, presedinte comisie evaluare, 3. Lucia Ionascu ? Director Economic 4.Ovidiu Lapadatu- Sef Serv.aprovizionare, 5.Ovidiu Muresan ? Sef Birou Contracte, 6.Simona Popa ? Sef Birou Juridic5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu H.G. nr. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scandente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte si fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului( sau echivalent) emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.2. Fisa de informatii generale, care sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis - se va completaFormularul 2.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii mai multoroperatori economici , fiecare asociat trebuie sa prezinte fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (de la data depunerii ofertelor).In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privitoare la principalele livrari trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul din asociati., 2.La deschiderea ofertelor se va prezenta 2 mostre din produsul ofertat: 2 cutii a cate 400 gr.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare la tel: 0269/201240.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer