Achizitie publica - DETERGENT
Detaliu pentru invitatia numarul 342503
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342503/08.02.2013
Denumire contract: DETERGENT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARACod fiscal: 5453860, Adresa: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Hunedoara, Telefon: 0254-712966, Fax: 0254-712966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL MUNICIPAL HUNEDOARA, STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, cod postal: 331057, REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL HUNEDOARA , STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, AMFITEATRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DETERGENT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: DETERGENT
II.1.6) CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 731.65 - 209, 559.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare este de lot1=3231.19 ron, lot 2 = 960 ron, respectiv 2 % din valoarea estimata si se va retine conf. art. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 ;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se poate depune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA.Data de referinta la care se va face echivalenta lei/euro va fi 17.01.2013.Valoarea garantiei de participare care se va retine conf. art. 278^1alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 este : pentru lotul1 = 1615.60 lei, pentru lotul2 = 480 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 4;Incadrarea intr-una dinsituatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie pe proprieraspundere, intemeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 7;Incadrarea intr-una din situatiile prevazutelaart.181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1dinOUG 34/2006 siarticolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9; Persoanele cu functie de deciziedin cadrul institutiei (cf.Art. 69 lit. A sunt: Dr. Bende Barbna Gavril ? manager; Dir. Finan-contabil ? Ec. Jitariu Mihaela; OF. Jur. Av.Guga Andrei;Sef birou achiz.Ec.Visky Adriana; Sef serv aprov- transport, achiz publice ? Sing. Sunda Nicolae ec.Voinia Gabriela , birou achizitii; Dr.Muresan Aneta, medic epidemiolog, Ing.Dan Filip, serv.administrativ, As.Munduca Adriana -dir.ingrijiri;Certificat de participare la licitatie cu oferta indep.conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010? Formular 6; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator eliberat de ONRC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aibecorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta vasolicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului inoriginal / copie legalizata.Autorizatie /aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 09:29