Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DETERGENT DEZINFECTANT PENTRU VESELA


Detaliu pentru invitatia numarul 324442
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Numar invitatie: 324442/20.04.2012
Denumire contract: DETERGENT DEZINFECTANT PENTRU VESELA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Florin Ioan Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul institutului din str. Constanta nr. 5, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DETERGENT DEZINFECTANT PENTRU VESELA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie detergent dezinfectant pt. vesela.
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Garantia de participare este in cuantum de 10.560 lei- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.-In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit a din OUG 34/2006, respectiv 4.307, 99 lei
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
-Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.-in cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 3 -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale. Documentele ce privesc taxele vor demonstra situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei. -Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 9 -Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10. -Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutului sunt: - Manager -Dr. Mlesnite Mihai Adrian - Birou Achizitii Publice Contractare: Jr.Nechifor Alina, Ec. Bencze Eva - Sef Birou Aprovizionare - Ing. Elena Rusu Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pentru persoane fizice, juridice romane)documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevedrile legale din tara in care ofertantul este stabilit(pentru persoane fizice straine)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Balanta de verificare cu stampila reprezentantului legal, inregistrat de organele competente- Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani.- Aviz/Autorizatie de functionare a societatii emis de Ministerul SanatatiiSe vor prezenta mostre in ambalajul original pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele sunt gratuite, nu se vor factura si raman in posesia achizitorului.Mostrele, respectiv ambalajul acestora trebuie sa fie inscriptionat si etichetat conform legislatiei in vigoare care reglementeaza acest domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer