Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DETERGENTI


Detaliu pentru invitatia numarul 342250
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 342250/31.01.2013
Denumire contract: DETERGENTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, Registratura - persoana de contact: Sirghe Veronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, Localitatea Zalau, str Simion Barnutiu nr. 67, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DETERGENTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de ?Detergenti ?Lot 1. -Detergenti pentru spalatorie profesionala lenjerie spital;Lot2.-Detergenti alcalini pentru masini automate de spalat si dezinfectat dispozitive medicale, instrumente chirurgicale, echipament de anestezie, instrumente minim-invazive, instrumente laparoscopie, containere din aluminiu, biberoane, plosti, urinareLot 3 - Detergenti enzimatici pentru masini automate de spalat si dezinfectat dispozitive medicale, instrumente chirurgicale, echipamentele de anestezie si respiratie, instrumentarul minim-invazivLot4. - Detergenti pentru masina de curatat pardoseala.Lot5. - Detergenti pentru spalare si clatire, pentru masini automate de spalat vase ? tip tunelLot6. ? Detergenti pentru masini de spalat recipienti reziduuri umane/plosti si urinare.Cantitatile si specificatiile tehnice detaliate pentru toate produsele sunt prezentate in Sectiunea II ? Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 050 - 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:2100, 00 leiLot 2:200, 00 leiLot 3:150, 00 leiLot 4:450, 00 leiLot 5:630, 00 leiLot 6:70, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 de zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire.Garantia de participare se poate constitui prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.? ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, cod fiscal 4291719, cont RO88TREZ5615006XXX006178, Trezoreria Zalau.? numerar depus la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, En oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform cu OUG 76/2010 art Art. 2781 .Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent de furnizare produse fara T.V.A.; se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Se constituie sub forma de scrisoare de garantie de buna executie, sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009). Aceasta devine anexa la contract. In conformitate cu Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM ?urilor, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executieGarantia de buna executie se va constitui cu perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului subsecvent + 14 zile, astfel incat sa poata fi restituitafurnizorului in termen de 14 zile de la data platii ultimei facturi.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul Formularnr.14Documentul prin care se constituie garantia de buna executie se anexeaza la contract .Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006 Formular 2B;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formular nr.23.Certificat de atestare fiscala ? datorii la bugetul consolidat general ? din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de taxe si impozite locale ? datorii la bugetele locale ? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, conform model Formular nr.65. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Formular nr. 5Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii, din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau sunt: Ec. Barna Laurentiu ? managerEc. Ionescu Elisabeta ? director economicDr. Majdik Vasile - Alexandru ? director medicalAs. Marincas Ramona- director de ingrijiriIng. Sirghe Veronica ? sef servicu aprovizionareJr. Marian Ambrozie -serviciu juridic 1. Certificat constator, in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acest documenttrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Aviz eliberat de Ministerul Sanatatii Comisia Nationala pentru Produse Biocide, privind plasarea pe piata a produselor biocide, pentru Grupa principala I, tip de produs 2 si 4, conform HG 956/2005, HG 1408/2008 privind clasificarea, ambalarea si etichetarea substantelor periculoase si HG 937/2010 privind clasificarea, ambalarea si etichetarea la introducerea pe piata a preparatelor periculoase. Avizul sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei3. Persoanele juridice/ fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Toate documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri.a) Valoarea medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani este de minim: Lot 1 -52 500 lei.Lot 25 000 leiLot 33 750 leiLot 411 250 leiLot 515 750 leiLot 61 750 lei.lei fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., b) Declaratie de conformitate pentru produsele ofertatec) Prezentarea de mostra din fiecare produs ofertat. Certificarea sistemului de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer