Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Detergenti si sapunuri 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 342692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Numar invitatie: 342692/14.02.2013
Denumire contract: Detergenti si sapunuri2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230/216147/ 525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte corp F, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava str. Universitatii nr. 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Detergenti si sapunuri2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Detergenti si sapunuri2013
II.1.6) CPV: 39831210-1 - Detergenti pentru vase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 549.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru Lotul 1 este in suma de: 1.300 lei ; Garantia de participare pentru Lotul 2 este in suma de: 1.000 lei ; Garantia de participare pentru Lotul 3 este in suma de: 1.200 lei si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform H.G. nr. 925/2006, art. 86 sau depunerea la casieria universitatii a sumei in numerar. In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, in functie de lotul contestat, suma de: 668, 56 LEI pentru LOTUL 1 ; Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423Cursul leu ? euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei este: 1 Euro = 4, 3481 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea conform art. 180/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioar. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului nr. 12ADaca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului nr. 12BDaca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea Formularului nr. 12C.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului nr. 314/2010Cerinta nr. 5Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePrezentarea Formularului nr. 69Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPAProrector: prof. univ. dr. ing. Mihai DIMIANProrector: prof. univ. dr. Stefan PURICIProrector: prof. univ. dr. Gabriela PRELIPCEANProrector: prof. univ. dr. Mircea DIACONUDirector Economic si R.U: Ec. Elena BALANSef serviciu P.A.A.T.: ing. Catalin VELICUSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MUNTEANUOficiu juridic: jr. Elena Delia BANCUComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte jr. Eugenia MUNTEANUMembru ing. Catalin VELICUMembru: Ramona PRAZNITCHIMembru: Erica BLAHUMembru Sanda STRAT Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane.Certificatul constatator (sau echivalent), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele din acesta sa rezulte ca obiectul de activitate are corespondent in CODUL CAEN din certificatul constatator emis de ORC si obiectul contractului.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau legalizat la notar sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1?Fisa de informatii generale? despre ofertant, cu prezentarea cifrei de afaceri globala, respectiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comuncat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Modalitate de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor mostre pana la data limita pentru depunerea ofertelor: 1. Solutie curatat CIF 500 ml (sau echivalent)2. Praf de curatat TRIM 500g (sau echivalent)3. Solutie curatat vase PUR 500g (sau echivalent)4. Detergent vase Fairy 500ml (sau echivalent)5. Solutie curatat covoaresi tapiteriiVanish 500 ml (sau echivalent)6. Biocarpet pentru covoare (sau echivalent)7. Cilit Bang anticalcar, cu pulverizator, 750 ml (sau echivalent)8. Detergent Mr. Muscle pentru bucatarie 500 ml (sau echivalent)9. Soda caustica10. Solutie antistatica intretinere mobilier spray 300ml Pronto (sau echivalent), 11. Solutie TRIUMF pentru aragaz 500 mlcu pulverizator (sau echivalent)12. Solutie de curatat geamuri si suprafete 750 ml tip RIVEX (sau echivalent) cu pulverizator13. Detergent Pronto de gresie 750 ml (sau echivalent)14. Detergent Pronto de parchet 750 ml (sau echivalent)15. Sapun lichid de spalat pe maini pentru dozator TRIM la kg (sau echivalent)16. Sapun lichid de spalat pe maini 300 ml/buc17. Sapun toaleta solid 15g18. Sapun toaleta solid 75g19. Balsam de rufe la litru20. Anticalcar pentru masina de spalat la 500g Calgon (sau echivalent)21. Odorizant camera Glade 150g/buc(sau echivalent)22. Rezerve odorizat pentru odorizante electronice 250 mlHOLDMAN (sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Achizitii, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, corp F, str. Universitatii nr. 13
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer