Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Determinarea gradului de uzura si a duratei de viata remanente a instalatiilor din patrimoniul filialelor de distributie a energiei electrice din cadrul S.C. Electrica S.A.


Detaliu pentru invitatia numarul 331942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 331942/18.07.2012
Denumire contract: Determinarea gradului de uzura si a duratei de viata remanente a instalatiilor din patrimoniul filialelor de distributie a energiei electrice din cadrul S.C. Electrica S.A.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRICA S.A.Cod fiscal: RO13267221, Adresa: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212085309, Fax: +40 212085314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010621, telefon: +40 212085309, fax: +40 212085314, persoana de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Determinarea gradului de uzura si a duratei de viata remanente a instalatiilor din patrimoniul filialelor de distributie a energiei electrice din cadrul S.C. Electrica S.A.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea studiului privind ?Determinarea gradului de uzura si a duratei de viata remanente a instalatiilor din patrimoniul filialelor de distributie a energiei electrice din cadrul S.C. Electrica S.A.?
II.1.6) CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1600 lei se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar, valabila pentru o perioada de120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In conf. cu art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Astfel se va completa o Decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;in cazul aplicarii disp. art.278^1 din OUG nr.34/2006, se va retine suma de 800lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: o 10 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. - Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: o Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. - Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - se va completa Formularul 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul 4; Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul) - se va completa Formularul 5; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul 6.Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ioan ROSCA ? Director General; Silvia PREDA ? Director Economic; Silvia NIJLOVEANU ? Director Juridic si Resurse Umane; Claudiu TITA ? Director Achizitii; Dan Florin TICU ? Director Tehnic; Diana Elena NEACSU ? Sef Serviciu Achizitii. Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP - se va completa Formularul 7(Vor semna Certificatul de participare la ?licitatie? cu oferta independenta toti Ofertantantii / Ofertantii asociati participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire); Persoanele juridice romane vor atasa certificate/ documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Se vor prezenta certificate tip, eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic. Se vor prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. a)Pentru Persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane fizice romane-Orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;c)Persoane fizice/juridice straine-Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii (certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;Observatie: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru oferta inaintata cat si pentru documentele ce o insotesc.Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie respectiv lista privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Contractul/Contractele privind experienta similara vor acoperi in mod obligatoriu toata gama de servicii ce se solicita a fi prestate in Caietul de sarcini, Prezentarea unei copii de pe minim 1 contract. Se vor prezenta in copie cel putin parti relevante din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, pretul, durata si semnaturile, Prezentarea prestarilor de servicii similare se confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare, emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, Informatii privind subcontractantii - In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de servicii, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica Se va prezenta o lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, ponderea maxima pentru subcontractare precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia Se va prezenta Certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate conform ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membrii asocierii. a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din O.U.G.nr.34/2006)., b) In sensul celor prevazute la articolul 193 din O.U.G.nr.34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat unui nivel corespunzator al calitatii un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.c) Atentie! Faptul ca un operator economic a prezentat in locul certificatului ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, documente din care rezulta ca sistemul de management al calitatii este in curs de certificare, nu poate constitui o dovada care sa confirme nivelul de calitate solicitat (nu exista, practic, o confirmare ca operatorul economic in cauza, va primi in urma auditului, respectiva certificare).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este atasata in format electronic invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 17:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer