Achizitie publica - DEVIERE CONDUCTA DE ADUCTIUNE LA SONDA 210 VALEA SEACA
Detaliu pentru invitatia numarul 347662
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347662/30.05.2013
Denumire contract: DEVIERE CONDUCTA DE ADUCTIUNE LA SONDA 210 VALEA SEACA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA MEDIAS , loc.Medias strada Garii nr.5 - BIROUL REGISTRATURA , cod postal 551025; telefon +40 269201241; fax : +40 269843940; Persoana de contact : Florin Deac -
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA MEDIAS - STR.GARII NR.5 - SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEVIERE CONDUCTA DE ADUCTIUNE LA SONDA 210 VALEA SEACA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In anul 2010, pe conducta de aductie a sondei 210 Valea Seaca s-au construitbirourile si depozitele unei balastiere. Pentru a putea exploata in siguranta sonda estenecesara devierea conductei de aductie a sondei 210 Valea Seaca.Valoarea estimata totala este de97939 leidin care valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 5153lei, reprezentand 5.5%din valoarea estimata in functie de care se vor elabora ofertele.Valoarea estimata fara TVA in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este de 97939lei .
II.1.6) CPV: 45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 939 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1850lei.- Perioada de valab: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pt. G.P. depusa in valuta se face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Gar. de part. se exprima in lei, se va prezenta in original in sedinta de deschideresi poate fi constituita in urmatoarele forme: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara (Formular 12) ori de o soc. de asigurari, agreate de catre achizitor, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum. de atribuire.? ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul deschis la RO82RNCB0231015466340001 BCR Medias.Aut. contractanta are dreptul de a vira gar. pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar. de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valabilitate a ofertei;d) in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond o contestatie, aut. contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma, in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieva fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 actualizata, dupa cum urmeaza : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, agreata de catre achizitor, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) HG925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie astfel: a) 70% din valaorea garantiei , in termen de 14 zile de la data incheieri procesului verbal de punere in functiune a lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este minim.b) restul de 30% din valoarea garantiei , la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa Formularul nr.1 din Cap.III Modele de Formulare.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat. Se va completa Formularul nr.1 A din Cap.III Modele de Formulare.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratiede tip "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea laprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Formularul nr. 1 Bdin Cap.III Modele de Formulare, dupa caz.Cerinta nr.4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1.Corin Cindrea? Director general SNGN Romgaz SA, 2. Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii, 3. Costel Totan - director SNGN Romgaz SA Sucursala Medias, 4. Teodora Achimet ? Director Economic, 5. Florinel Sutoiu ? presedinte comisie de evaluare, 6. Cristian Simescu?membru comisie de evaluare si verificare, 7. Simona Sucuturdean? membru comisie de evaluare si verificare8. Ladislau Posta ? membru comisie de evaluare si verificare, 9 Florin Deac ? membru comisie de evaluare si verificare.10.Ovidiu Muresan - membru comisie de evaluare si verificare.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 in conformitate cu Formularul nr.1Cdin Cap.III Modele de Formulare. Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romaneOfertantul trebuie sa prezinte: a) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuiesa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, saub) Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie , ,conf. cu originalul??).Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Cerinta nr.2Persoane juridice /fizice straineOfertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta nr.3Declaratie pe propria raspundere, valabila la data limita a depunerii ofertelor, pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Cerinta nr. 4Autorizatie ANRE tip EP ( executie obiective pentru instalatii tehnologice de suprafata aferente productiei si inmagazinarii gazelor naturale ) , conform prevederilor din Regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale, aprobat prin Ordinul ANRE 89/2009.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.2Cifra de afaceri.Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim :185.000 LEIIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea., Cerinta nr.1Bilantul contabil.Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului FinantelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similara.Ofertantul va prezenta o lista alucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita dovada efectuarii de lucrari similare de minim 90000 lei in cadrul unui contract., Cerinta nr.2Informatii privind dotarile.Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare lautilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.3Informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat.Ofertantul va prezenta o declaratie care sa contina: a) informatii referitoare la personal/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru controlul calitatii;b) efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Se va prezenta : a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze ;c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.In situatia in care ofertantul prezinta subcontractanti , acestia vor prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006., Cerinta nr.5Informatii privind Angajamentul ferm al tertului sustinator.In cazul in care pentru indeplinirea contractului, ofertantul isi demonstreaza capacitateatehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In acest caz, persoana respectiva nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 lit a, c1, si d din OUG 34/2006. De asemenea acesta va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006. Cerinta nr.1Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent., Cerinta nr.2Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al mediului conform standardului ISO 14001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 11:27