Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Deviere conducta de gaze naturale bl. X2?


Detaliu pentru invitatia numarul 344865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BARLAD
Numar invitatie: 344865/08.04.2013
Denumire contract: ?Deviere conducta de gaze naturale bl. X2?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BARLADCod fiscal: 4539912, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, Telefon: 0235411760, Fax: 0235416867
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, Romania, cod postal: 731182, telefon: +40 235411760, fax: +40 235416867, persoana de contact: AURELIAN RADUCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA BARLAD, STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad, jud. Vaslui, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Deviere conducta de gaze naturale bl. X2?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in dezafectarea retelei aerienede distributie gaze naturale presiune redusa existenta din OL , Ø 6" cu o lungime de 115 m, si realizarea unei retele de distributie gaze naturale presiune redusa dinPE-HD cu Dn 225 mm si lungimea de L = 135, ingropata, pe un nou amplasament, precum si dezafectarea respectivrealizareaa 4 bransamente ce deservesc actualii consumatori, conform proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 143 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.2. Valoarea garantie pentru participare: 1500 lei; garantia de participare poate fi constituita si in alta valuta, echivalenta leu/valuta facandu-se la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.3. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: 3.1 prin ordin de plata in contul RO90TREZ6575006XXX000869 deschis la Trezoreria Barlad;3.2 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, intocmit cu respectarea prevederilor art. 86 din HG 925/ 2006, alin. (2)-(4) si care sa prevada situatiile in care aceasta se retine, conform specificatiilor art. 87 din HG 925/2006 si art. 278.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.2) Modul acceptat de constituire a garantie de buna executie prin: a)un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, intocmit cu respectarea prevederilor art. 86 din HG 925/ 2006, alin. (2)-(4).b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Sa isi defineasca calitatea de participant la procedura;Informatii si formalitati: 1.declaratia privind calitatea de participant la procedura -Formularul 2;2.acordul de asociere ? modelul din Formularul 3 (daca este cazul);Declaratia mai sus amintita va fi depusa de fiecare asociat si de subcontractanti, dupa caz.3.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM prevazuta in Legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul). Aceasta declaratie o pot depune toti ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), astfel cum acestea sunt definite in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare si vor sa beneficieze de facilitatile prevazute in aceasta; in cazul unei asocieri, pentrua beneficia de aceste prevederi legale, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM, trebuind sa prezinte declaratia mai sus mentionata.Cerinta nr. 2: Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Informatii si formalitati: Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 4 (model conform Ordinului ANRMAP 314/2010);Cerinta nr. 3: Sa nu se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006;Informatii si formalitati: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ? Formularul 5 ;Acest formular va fi prezentat de fiecare asociat, subcontractant si tert sustinator, dupa caz, aceasta cerinta trebuind sa fie indeplinita atat de membrii asocierii si de subcontractanti cat si de tertii sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante Municipiul Barlad, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a acestui contract: Primar Constantin Constantinescu, Director Tehnic Mihai Vicol, Sef Serviciul Tehnic Investitii Chiper Cezar, Responsabil achizitie Aurelian Raducu.Cerinta nr. 4: Sa nu se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006;Informatii si formalitati: 1.Declaratia privind situatia personala (Formularul 6);In cazul in care oferta este depusa de o asociere toti membrii asocierii trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta;In cazul in care se invoca sustinerea economica si financiara de catre terte persoane conform prevederilor art. 186 din OUG 34/2006 acestea nu trebuie sa se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 literele a), c1) si d) din OUG 34/2006, fiind obligatorie depunerea Declatiei in acest sens. Cerinta 1: Sa fie inregistrate conform prevederilor legale, astfel: Pentru persoane fizice/juridice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte ca are in domeniul de activitate executarea de lucrari de retele pentru gaze naturale.Pentru persoane fizice/juridice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare si /sau apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, prezentate in limba romana, in traducere legalizata.Informatiile cuprinse in acest/aceste document/documente trebuie sa fie REALE/ACTUALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest/aceste document/documente, din care sa rezulte indeplinirea acestei cerinte.Cerinta 2: Sa fie autorizat pentru executia sistemelor de distributie a gazelor naturale executate din polietilena conform prevederilor Legii 123/2012 cu modificarile si completarile ulterioare; se va prezenta copie lizibila conforma cu originalul a autorizatiei emise de ANRE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: media cifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 140.000 LEI.Informatii si formalitati: prezentarea Formularului 7 - Informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 : Prezentarea de informatiidespre subcontractanti .Informatii si formalitati: 1.Declaratia ce contine informatii privind partea/partile din contract, pe careoperatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, sau ceurmeaza a fi indeplinite de subcontractanti, specializarea si acordul acestora de a participa ca subcontractant in cadrul contractului de lucrari, precum si specimen de semnatura si stampila- Formularul 9.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer