Achizitie publica - Deviere conducta de gaze naturale si lucrari de interventie (inclusiv proiectare) pe tronsonul Km 0+600 pana la Km 0+800 ? strada Stefan cel Mare, lucrare colaterala proiectului de baza ?Reabilitare infrastructura de strazi in municipiul Vaslui?.
Detaliu pentru invitatia numarul 330140
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330140/21.06.2012
Denumire contract: Deviere conducta de gaze naturale si lucrari de interventie (inclusiv proiectare) pe tronsonul Km 0+600 pana la Km 0+800 ? strada Stefan cel Mare, lucrare colaterala proiectului de baza ?Reabilitare infrastructura de strazi in municipiul Vaslui?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Municipiului Vaslui, Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730169, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Vasilescu Petronela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, Birou Achizitii Publice, et. II, cam 210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Deviere conducta de gaze naturale si lucrari de interventie (inclusiv proiectare) pe tronsonul Km 0+600 pana la Km 0+800 ? strada Stefan cel Mare, lucrare colaterala proiectului de baza ?Reabilitare infrastructura de strazi in municipiul Vaslui?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie pentru Deviere conducta de gaze naturale si lucrari de interventie (inclusiv proiectare) pe tronsonul Km 0+600 pana la Km 0+800 ? strada Stefan cel Mare, lucrare colaterala proiectului de baza ?Reabilitare infrastructura de strazi in municipiul Vaslui?.Proiectarea include: Studiu de fezabilitate (S.F.); Proiect tehnic (P.T.), Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire(D.T.A.C.); Detalii de executie (D.D.E)
II.1.6) CPV: 45333000-0 - Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 6.450, 00leiDurata garantiei de participare: 120 DE ZILE DE LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR. Ofertantii care facdovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de participare ?Decl pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: - Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari infavoarea autoritatii contractante ( scrisoare de garantie bancara) care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la TrezoreriaVaslui, confirmat (certificat) de catre banca emitenta, . Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.- Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 dinOUG 34/2006 : In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: 3.225, 80?conform litera a)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
- Se solicita garantie de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.- Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.-Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006-Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , pct 4, HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - Formular 2-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale - Formulare tip emise de institutii de specialitateNota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, din certificate trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 - Formular 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta indpendenta - Formular 4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 23Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ing. Vasile Paval2) Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel3) Viceprimar ? prof. Valeriu Caragata4) Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice ? ing. Cristea Traian5) Director economic ? ec. Moruzi Titi6) Conform Ordin 170/2012 consilierii locali: Alexandru Gheorghe, Costanel Toderita, Arcalianu iancu, Bosie Neculai, Ciurariu Florin, Clatinici Daniela, Gavrilescu Petcu, Husanu Doru Nicolaie, Idriceanu Mariaoara, Ignat Toader, Irmia Alexandru, Onu Maria, Paun Ioan, Petrisor Neculai, Rinder Ana Smaranda, Sirbu Florin, Tighici Adrian, Tiu Emil, Ciobanu Gheorghe. Certificat Constatator emis de ONRC.Nota1.: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota2: . In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasatpe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Prestatorul trebuie sa fie autorizat ANRE - Domeniul gaze naturale pentru proiectare si executie retele de gaze naturale.Prezentarea autorizatiilor ANRE - Domeniul gaze naturale pentru proiectare si executie retele de gaze naturale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari, ofertantul va trebuisa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat, un sef de santier si un responsabil cu controlul calitatii. Pentrupersonalul care nu este angajat permanent al ofertantului se va completa o declaratie de disponibilitate .Se solicita completarea formularului: ?Declaratie privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari?. Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante care atesta certificarea sistemului propriu demanagement al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectulacestei proceduri(ISO 9001 sau echivalent)In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentrupartea de contract pe care aceasta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 15:43