Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Deviere LEA 20 kV pentru eliberare amplasament baza agrement Trivale, SPEPM Pitesti, jud. Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 320652
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 320652/22.02.2012
Denumire contract: Deviere LEA 20 kV pentru eliberare amplasament baza agrement Trivale, SPEPM Pitesti, jud. Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: 0372523245, Fax: 0372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 372523247, fax: +40 372523810, persoana de contact: DRAGOS PICULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 372523247, fax: +40 372523810, persoana de contact: DRAGOS PICULESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Deviere LEA 20 kV pentru eliberare amplasament baza agrement Trivale, SPEPM Pitesti, jud. Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Deviere LEA 20 kV pentru eliberare amplasament baza agrement Trivale, SPEPM Pitesti, jud. Arges
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 737 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 1.600, 00 leiIn masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278 ^1 din OUG 34/2006, respectiv 1.527, 37 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova, sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie.
Garantie de buna executie
Autoritatea contractanta este o societate comerciala care nu se supune HG1045/2011.Cuantumul GBE a contract.de lucr, reprez.7%din val.contr.Aceasta se poate constit.si prin: -scris.de garant.banc.in fav.AC.pt.intr.val.a lucrarii(7% din val.de oferta);
-ret.succes.de 7% din val.fact.accept.si onorate la plata;
- printr.instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Daca GBE se constit.prin ret.succes, prima dep.se va face inainte de semn.contract.de ex. si va fi in cuantum de: total garant/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contract.Ofertant.are oblig.de a deschide un cont la dispoz.AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indepl.contract., AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.Perioada garant.de buna executie acordata pentru intreaga lucrare va fi de min. 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare;2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20064.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, conform formularului anexat la rubrica ?Formulare?.5.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.6.Prezentarea de documente edificatoare prin care sa faca dovada ca: - Nu se incadreaza in situatia de a fi condamnat in ultimii cinci ani printr-o hotarire judecatoresca definitiva;
- Nu participare la activitati ale unei organizatii criminale: coruptie, frauda, spalare de bani;
- Nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau comiterea unei greseli in materie profesionala.sau declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006- Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M.: In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/ 26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate ( anexa 2 din Ordonanta nr.27).Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. In cazul ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta a prezentat actul in copie conforma cu originalul, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/ copie legalizata.ATESTAT ANRE tip C2A in termen de valabilitate, data limita de depunere a ofertei, in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza inst. el. din sistemul electroenergetic.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 250.000, 00 lei. Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2008, 2009, 2010, sau pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., bilantul contabil pe anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor). Aceasta lista va contine: valori, perioade de prestare, beneficiari-indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de urmatoarele documente: copii dupa partile cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara mentionate in formularul 12F, procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate ca experienta similara, certificari de buna executie(recomandari/certificate constatatoare), care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractuluib) daca pe parcursul indeplinirii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucraric)daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea unor contracte executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini cu o valoare cel putin egala cu: 70.000 lei fara TVA, constand in executie lucrari de deviere LEA 20 kV pentru eliberare amplasament.In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari de executie deviere LEA 20 kV pentru eliberare amplasament oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). Lit b) din HG nr 925/2006 Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie, 2. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului conform formularului 12H. Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere, 3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratia ofertantului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor descrie principalele lucrari executate., 4.Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995.- Responsabil tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de MEC in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA., 5. Electricieni autorizati (se vor prezenta in copie carnetele de electricieni autorizati vizate la zi), 6. Prezentare generala(se va prezenta formularul B2-Informatii generale din sectiunea "Formulare?Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 si al protectiei mediului conform ISO 14001, certificare emisa de organisme acreditate.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se afla integral postata pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer