Achizitie publica - DEVIERE RACORD AERIAN 20Kv- PTA COLOANA AUTO DIN AXA 20kv MIHAI VITEAZU ? BAISOARA , IN lOC. MIHAI VITEAZU , ZONA CIGA , jud. CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 337972
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337972/23.10.2012
Denumire contract: DEVIERE RACORD AERIAN 20Kv- PTACOLOANA AUTO DIN AXA 20kvMIHAI VITEAZU ? BAISOARA , INlOC. MIHAI VITEAZU , ZONA CIGA , jud. CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAI VITEAZU (CONSILIUL LOCAL MIHAI VITEAZU)Cod fiscal: 4378832, Adresa: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.699; Jud.Cluj, Mihai Viteazu, Telefon: 0264/329100, Fax: 0264/329101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala, Nr.1014, MIHAI VITEAZU, Romania, cod postal: 407405, telefon: +040 0264329101, fax: +040 0264286101
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Principala, Nr.1014, MIHAI VITEAZU, Romania, cod postal: 407405, telefon: +040 0264329101, fax: +040 0264286101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEVIERE RACORD AERIAN 20Kv- PTACOLOANA AUTO DIN AXA 20kvMIHAI VITEAZU ? BAISOARA , INlOC. MIHAI VITEAZU , ZONA CIGA , jud. CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru realizare DEVIERE RACORD AERIAN 20Kv- PTACOLOANA AUTO DIN AXA 20kvMIHAI VITEAZU ? BAISOARA , INlOC. MIHAI VITEAZU , ZONA CIGA , jud. CLUJ, conform proiectului tehnic atasat pe SEAP
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2 200 lei si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original; - ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta; -instrumente de garantare emise de o societate de asigurari; - depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.; Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, autoritatea contractanta va retine garantia de participare in suma de 1 147 lei ) Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. Contul in care se va depune garantia de participare: TREZORERIA TURDA Cont: RO80TREZ2195006XXX001724 , CF 4378832
Garantie de buna executie
Garantia este de 10%.Se constituie in conditiile art.90(1)din HG 925/2006 modif.prin HG 834/2009 sau prin retineri succesive in cond.prevazute la art.90(3)din HG 925/2006 modif.prin HG 1045/2011.In acest caz, suma initiala pe care o va depune contractantul va fi de 0, 5%din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are oblig.de a constitui gar.in cond.de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Aut.contractanta va elibera/restitui gar.conf.prev.art.91-92 din HG 925/2006.Ofertantul poate constitui garantia in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conf.cu prev.L.346/2004, concretizata intr -un instrument de garantare ce va fi inmanat Beneficiarului, valabil pe toata per.de derulare a contractului care se constituie in Anexa la contract, in conformitate cu prevederile art.89 alin.1 si art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrearea in dispozitiile Art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Formularul nr. 6 . Documentul se depune in original.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul nr. 7.Documentul se depune in original.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin314/2010 al ANRMAPFormularul nr. 15. Documentul se depune in original.4. Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 din O.U.G 34/2006Formular nr. 16. Documentul se depune in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Zeng Ioan ? primar, Tusa Pavel - secretar primarie, Marian Elena Maria - contabil, Sasu Gligor ?viceprimar - presedinte comisie de evaluare oferte, Mocan Liana - secretar comisie, Miclea Eva - membru comisie, Niman Corina - membru comisie, Pogacean Alina-membru comisie, Szaz Marta Agneta - consilier local, Balea Ioan -consilier local, , Capata Vasile - consilier local, Palfi Carol- consilier local, Lovasz Pal-consilier local, Turdean Mihail- consilier local, Nagy Melinda Eniko-consilier local, Tolomeiu Mircea-consilier local, Roman Laurentiu-consilier local, Nicoara Horea-consilier local, Blidar Mircea-consilier local, Popescu Marian-consilier local, Fazacos Elisabeta-consilier local, Moisa Romul-consilier local.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 8. Documentul se depune in original. Cerinta nr.1.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiDin Certificatul constatator trebuie sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL "Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineCerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici)- Traduse in limba romana si legalizate.Cerinta nr. 3-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine atestatul C2A (executie linii electrice, aeriene sau subterane , cu tensiuni nominale de 0.4 kv - 20kv si posturi de transf. cu tensiune nominala superioara de cel mult 20 kv ) emis de ANRE ?conf. Ordinului 24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza , executa , verifica , si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic , cu modificarile si completarile ulterioare .Atestatul de mai sus va fi prezentat de fiecare asociat si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei. Nu se accepta operatorii economici incurs de atestare .In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din executia retelei de joasa tensiune si acesta va trebui sa faca dovada detinerii atestatului C2A (executie linii electrice , aeriene sau subterane , cu tensiuni nominale de 0.4 kv -20kv si posturi de transformare cu tensiune nominala superioara de cel mult 20 kv ) emis de ANRE.Doc. va fi prezentat copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL "
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 220 000 lei .Se solicita Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate si inreg. de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executatein ultimii 5 ani - Formular 10.Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani , a minim o lucrare similara , cu o valoare egala sau mai mare decat 114.000lei . Ofertantul va prezenta in demonstrarea experientei similare cel putin orecomandare.Orice fisa privind experienta similara care prezinta un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de : - copie dupa parti relevante dincontractul de executie - proces verbal de receptie eliberat de catre beneficiar - recomandare/ document constatator emis de beneficiarullucrarii ., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii -Asigurarea unui responsabil tehnic cu executia , care sa fie atestat indomeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificat deAtestare tehnico ? profesionala insotit de legitimatia vizata la zi - Asigurareaunui responsabil pentru asigurarea controlului calitatii, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiNota : Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sauprin contracte de inchiriere, sau orice alte forme de punere la dispozitie, Informatii privind asociatiiAcord de asociere Nota Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile dincontract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte, Informatii privind subcontractantii Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor., Certificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP - gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 11:35