Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - deviere retea de alimentare cu energie electrica- Cartierul Tineretului -Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 202702
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL ORADEA
Cod de identificare fiscala: 4230487
Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea
Telefon: 0259.437000, 0259.436276
Fax: 0259.437000, 0259.436276
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: deviere retea de alimentare cu energie electrica- Cartierul Tineretului -Oradea
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45232200-4 - Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Deviere retea de alimentare cu energie electrica zona str. Clujului- zona Uzina de Apa - Cartierul Tineretului din Municipiul Oradea
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.04.2009 10:05
Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Unirii nr.1, Oradea, jud. Bihor, cam 23
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2009 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Piata Unirii nr.1, Oradea, jud. Bihor, sala mica a Primariei Municipiului Oradea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 19, 300 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind eligibilitatea -completare Formular A- Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 - completare Formular B1- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele Teritoriale - obiectul de activitate sa includa prestarea obiectului contractului- Fisa de informatii generale-Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular E- declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( formular C3), care sa cuprinda obligatoriu indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contract similar- Informatii referitoare la calificarea personalului de conducere si a celui responsabil tehnic pentru executia lucrarilor conform formularului anexat;
- atestat emis de A.N.R.E. pentru tipul lucrarii care face obiectul prezentei achizitii;
documentatia este atasata invitatiei de participare, pe SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer