Achizitie publica - DEZINFECTANT PENTRU SUPRAFETE
Detaliu pentru invitatia numarul 324491
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324491/20.04.2012
Denumire contract: DEZINFECTANT PENTRU SUPRAFETE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Florin Ioan Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul institutului Regional de Gastroenterologie Hepatologie Prof Dr. O Fodor, str. Constanta nr. 5, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEZINFECTANT PENTRU SUPRAFETE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie dezinfectant pentru suprafete.
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Garantia de participare este conform Anexa B - Loturi.Forma de constituire a garantiei de participare : scrisoare de garantie bancara, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, plata electronica cu conditia ca aceasta sa se efectueze cu cel putin 3(trei) zile inainte de data deschiderii ofertelor, ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, plata in numerar la caseria autoritatii contractante. Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare, in cadrul sedintei de deschidere se va prezenta in original.-In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit a din OUG 34/2006, respectiv pentru Lot 1 - 2.376 lei si Lot 2 - 2.520 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
-Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 3 -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 9-Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10.-Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutului sunt: - Manager -Dr. Mlesnite Mihai Adrian- Birou Achizitii Publice Contractare: Jr.Nechifor Alina, Ec. Bencze Eva- Sef Birou Aprovizionare - Ing. Elena Rusu Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pentru persoane fizice, juridice romane)documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevedrile legale din tara in care ofertantul este stabilit(pentru persoane fizice straine), iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din acest document.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani.Aviz/ Autorizatie de functionare a societatii emis de Ministerul Sanatatii. Actul normativ care impune acest document - Legea 176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale.- Se vor prezenta mostre in ambalajul original in cadrul sedintei de deschidere. Neprezentarea de mostre in cadrul sedintei de deschidere determina descalificarea ofertantului pentru produsul in cauza. Mostrele sunt gratuite, nu se vor factura si raman in posesia achizitorului. Mostrele, respectiv ambalajul acestora trebuie sa fie inscriptionat si etichetat conform legislatiei in vigoare care reglementeaza acest domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 09:52