Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezinfectanti


Detaliu pentru invitatia numarul 346788
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Numar invitatie: 346788/16.05.2013
Denumire contract: Dezinfectanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 745895788, fax: +400 235312111, persoana de contact: Daniela Dumitrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mihail Kogalniceanu Nr.35
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezinfectanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de dezinfectanti: Lot 1-VE pana la 31.12.2013 este de 178.500 lei, VE pana la 30.04.2014 este de 280.500 lei.LOt 2-VE pana la 31.12.2013 este de44.100 lei, VE pana la 30.04.2014 este de 69.300 lei.LOt 3-VE pana la 31.12.2013 este de89.250 lei, VE pana la 30.04.2014 este de 140.250 lei.LOt 4-VE pana la 31.12.2013 este de35.000lei, VE pana la 30.04.2014 este de 55.000 lei.Valorea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se va elabora ofertele)iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentariOptiuni: Vor fi aplicabile prevederile art 6 alin (3) din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 346, 850 - 545, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lot 1= 3570 lei, Lot 2 = 882 lei, Lot 3 =1785 lei, Lot 4= 700 lei.Forma de constituire orice forma prevazuta de lege. Cont: RO78TREZ6565006XXX004154. Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: - Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- Art.278^1 alin (1)Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR, din data anterioara dateilimita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-se solicita completare Formular 1, din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 se solicita completare Formular 2 din Sectiunea Formulare, Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP-prezentarea documentului in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".-(semnata si stampilata de persoana autorizata) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale -prezentarea documentului in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"-(semnata si stampilata de persoana autorizata)din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ord ANRMAP nr.314/12.10.2010-se solicita completare Formular 3. din sectiunea III;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69(1)(evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)- se solicita completare formular 4 din Sectiunea Formulare( persoanele ce detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite Psih Rinder Ana-Smaranda, Director Fin-contabil ec Sorescu Neculai, Dr. Croitoru Lelia-director medical, As. Ungureanu Nadia-director de ingrijiri; presedintele comisiei de evaluare Ec. Dumitrascu Daniela, Jr. Stirbu Adriana-membru, As med Savastita Adrian-membru) 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate-prezentarea documentului in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Nota: Ofertantul clasat pe primul loc se va solicita documentul original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Aviz sanitar emis de Ministerul Sanatatii-Comisia Nationala pentru biocide, copie semnata si stampilata de reprezentatul legal cu mentiunea "conform cu originalul"-valabilitatea acestui document se va raporta la data limita de depunere ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale --respectiv informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani-completare Formular 5 din Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
-completare Formular 6 din Sectiunea Formulare, Mostre, descrieri si sau/fotografiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer