Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DEZINFECTANTI?AC 12 luni AN 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 341143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 341143/18.12.2012
Denumire contract: DEZINFECTANTI?AC 12 luni AN 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEZINFECTANTI?AC 12 luni AN 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DEZINFECTANTI -AC 12 luni conform CAIET DE SARCINI SI ANEXA B privind loturile
II.1.6) CPV: 33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 681.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Prezentarea documentului se va face in format electronic in SEAP Gar. de particip.-Formular nr3 din SECT. III FORMULARE se const. conf art.86 alin.(1)din H.G nr 925/2006 cu modif si complet ulterioare prin virament bancar sau printr-un instr de garant emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta scanata pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operarorii economici.Perioada de valab. a gar de part este de 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Ptr IMM-uri gar de part poate fi const in cuantum de 50% Dovada const gar de part va fi insotita de Decl pe propria raspund privind incadr in categoria IMM.Gar de particip.aferenta fiecarui lot in parte se va mentiona in anexa B loturi din fisa de date.Dovada constituirii gara. de part. va fi insotita de o ANEXA, care cuprinde den. loturilor pentru care s-a ofertat si val. gar de part pentru fiecare lot in parte si val totala a gar de part(conform ANEXA B). - Gar de part trebuie sa fie irevocabila si emisa in fav autorit. contractante, ordin de plata (contul: RO04TREZ4065041XXX000709, deschis la Trez Iasi, cod fiscal: 4541092) sau plata cu chit prin casieria unitatii contract.In conditiile repingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autorit.contract. va retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu val estimata a contractului, conform art. 278^1 alin 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile uleterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare Se solicita : prezentare formular A, sectiune III Formulare ?in SEAPDeclaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare Se solicita: completare formular B , sectiune III Formulare- in SEAP.ATENTIE: -daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul general consolidat), din care sa reiasaobligatiilor exigibile deplatain luna anterioara celei in care se depun ofertele, - in SEAPCertificat fiscalprivind impozitele si taxele locale din care sa reiasaobligatiilor exigibile deplatain luna anterioara celei in care se depun ofertele- in SEAPCERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr 314/2010. Se solicita: completare formular C , sectiune III Formulare in SEAP.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691(evitarea conflictului de interese) dinOUG.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita: completare formular D , sectiune III Formulare in SEAP.Operatorii economici participanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG 34/2006, cu mocificarile si complatarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art. 69?1 atrage excludrea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Reprezentantul Autoritatii Contractante este: Manager ?ec. Carmen Marinela Cumpat, Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie : dr, Florentina Popa, Director Financiar Contabil: ec Violetta Canila, consilierjuridicNica Gabriela, sef serviciu administrativ ec Daniela Hutu, compartimentAchizitii ec. Stefania Mihalache.Cerere de participare la procedura -Sesolicita: completare Formular nr 1 , sectiune III Formulare in SEAP.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM -In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul nr 4. Din sectiune III Formulare in SEAP, la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii auobligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Acord de subcontractare - Prezentarea Formularului F1, F1.1- in SEAP din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularul intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.Nota: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratieprivind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1 si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage declararea ofertei ca inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: in SEAP- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: in SEAP-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor depune in oricare din formele: copie legalizata, copie lizibilacumentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridice/fizice romane/straine avand ca obiect de activitate productia si/sau comercializarea produselor/sortimetelor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage declararea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru produsele incadrate ca produse biocide sunt necesare urmatoarele documente valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: - Aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii sau Comisia Nationala pentru Produse Biocide, sau Aviz de prelungire.- Referat de expertiza tehnica emis de Institutul de Sanatate Publica Bucuresti in baza caruia s-a eliberat Avizul daca se prezinta aviz insotit de aviz de prelungire.- Sa respecte HG 956/2005 privind plasarea pe piata a produselor biocide.- Sa se regaseasca in Registrul National al Produselor Biocide ? ultima actualizare, Pentru produsele asimilate ca si Dispozitive medicale (dezinfectantii destinati specific pentru dispozitive medicale) sunt necesare urmatoarele documente valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor: - Dovada inregistrarii produsului ? dispozitiv medical in baza de date a Ministerului Sanatatii in baza HG 54/2009 art. 31 aliniatul 2 si Ordinul MS 253/2010 art. 9.;
-Declaratie de conformitate CE eliberata de producator din care sa rezulte ca produsul este conform Directivei 93/42/CEE- Atestatul CE de aprobare a sistemului complet de asigurare a calitatii productiei emis in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEE.Produsele destinate dezinfectiei dispozitivelor medicale trebuie obligatoriu sa fie incadrate ca dispozitive medicale ? sa aiba marcaj CE chiar in situatia in care detin aviz de produs biocid., Mostre Certificat sistem de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer