Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltare adapost de urgenta pe timp de noapte-fosta unitate militara str. Rotarilor mun.Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 110860
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Hunedoara
Cod de identificare fiscala: 2127028
Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara
Telefon: 0254.716.322
Fax: 0254.716.087
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Dezvoltare adapost de urgenta pe timp de noapte-fosta unitate militara str. Rotarilor mun.Hunedoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare care constau in: reabilitare constructii, inlocuire tamplarie din lemn, reabilitare instalatii interioare de incalzire, instalatii sanitare si electrice
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 14.01.2008 14:00
Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria mun. Hunedoara, b-dul. Libertatii nr. 17, mun. Hunedoara, cam. 48, tel. 0254/712543fax 0254/716087
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria mun. Hunedoara, b-dul. Libertatii nr. 17, mun. Hunedoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-fisa cu privire la informatiile generale- form. 1-declaratie conformart. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006form.4-certificat constatator - obligatii exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la bugetul local- certificat fiscal - achitarea catre bugetul de stat obligatiilor de plata- Certificat constatator emis de ORC- Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de ORC-bilantul contabilsicontul de profit si pierderi- ultima balanta de verificare a soldurilor-fisa privind experienta similara form 2- informatiipersonal de specialitatede care dispuneofertantulinformatii studii, pregatire profesionala si calificarea personalului- declaratieutilaje, instalatii- prezentarea a cel putin 3 recomandaridin partea altor beneficiariStandarde de asigurare a calitatii prinprezentarea unor certificate- asociereform.6 privind acordul de asociere- subcontractare form.12G
Directia de Asistenta Sociala, str. Libertatii nr. 26, (fostul sediu BRD, intrarea prin spate)Persoana de contact Mirela IlascuPret caiet de sarcini 50 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer