Achizitie publica - DEZVOLTARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA NR. 1 CU CLASE I-VIII COMUNA CERNICA, JUDETUL ILFOV
Detaliu pentru invitatia numarul 327985
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327985/29.05.2012
Denumire contract: DEZVOLTARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA NR. 1 CU CLASE I-VIII COMUNA CERNICA, JUDETULILFOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNICACod fiscal: 4420740, Adresa: COMUNA CERNICA, Cernica, Telefon: 0212555508/0213695308, Fax: 0212555508/0213695308
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNICA, Cernica, Romania, cod postal: 077035, telefon: +40 0212555508/0213695308, fax: +40 0212555508/0213695308, persoana de contact: STOINEA ANDRA IOANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Traian, nr.10, comuna Cernica, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DEZVOLTARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA NR. 1 CU CLASE I-VIII COMUNA CERNICA, JUDETULILFOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DEZVOLTARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA NR. 1 CU CLASE I-VIII COMUNA CERNICA, JUDETULILFOV
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 847, 309.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 75.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data limita a primiriiofertelor. Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011;Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractantaare obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Gelu Apostol ? Primar, Smoaca Karla Vali? Secretar, Stoinea Andra Ioana? Presedinte Comisie Evaluare, Ionita Carmen? MembruComisie Evaluare, Stoica Tanase? MembruComisie Evaluare, Badea Liviu? MembruComisie Evaluare, Vasile Florin? MembruComisie Evaluare, Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent, Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru situate pe raza teritorial-administrativa Bucuresti- Ilfov (daca acestea exista), sau echivalent., Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent, Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent; Toate certificatele si cazierele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei anivizate si inregistrate de organele competente., Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 7.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult 3 contractede executie lucrari de constructii/reabilitare /modernizare constructii civile, a unei experiente in executia acestor lucrariin valoare de minim 3.000.000, 00lei fara TVA;, Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult 3 contractede reabilitare termica la constructii civile, a unei experiente in executia acestor lucrari in valoare de minim 135.000, 00lei fara TVA;, Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult 3 contractede e executie retele/bransamente electrice interioare, a unei experiente in executia acestor lucrari in valoare de minim 160.000, 00lei fara TVA;, Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, timp de 8 ore zilnic pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 9 (noua) specialisti, din care: ? ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, atestat si ca manager de proiect, cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca manager de proiect? pentru functia de Responsabil/CoordonatorContract;, ? minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Constructii Civile, Industriale si Agricole (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de constructii civile? pentru functia de Sef Santier Constructii;? minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Instalatii in Constructii (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor si experienta specifica dovedita prin inscrisuride minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de instalatii pentru constructii civile? pentru functia de Sef Santier Instalatii;, ? minim 1 (un) inginer sisteme de securitate (COR 215222 sau echivalentul acestuia), in conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Administratiei si Internelor nr. 87/2010, absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata, cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer, experienta specifica dovedita de minim 3 ani ca Inginer de Securitate atestat? pentru functia deInginer Sisteme de Securitate.? minim 1 (un) inginer de retele electrice, absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in specialitatea Energetica/ Instalatii Electrice/ Electromecanica/Electrotehnica (sau echivalentul acestora) cu experienta generala de minim 5 ani de zile in specializarea dobandita si autorizat ANRE (sau echivalent) tip B ? pentru functia de Inginer Retele Electrice., ? minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de Constructii Civile, Industrale si Agricole? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile, Industrale si Agricole;? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, specializat ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate., ? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, specializatca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu.? Minim 1 (un) tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu(COR 724205 sau echivalentul acestuia), in conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Administratiei si Internelor nr. 87/2010, absolvent de studii medii, cu experienta generala de minim 5 ani ca tehnician/maistru, experienta specifica dovedita de minim 3 ani ca Tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu? pentru functia deTehnician Sistem., Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere si/sau alte forme de detinere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: a. Minim3 (trei) autobasculante = 16 to.b. Minim 2 autobetoniere cu capacitate de minim 9 mc fiecare.c. Minim 1 Sapator in spatii limitate (mini excavator)d. Minim 2 (doua) echipamente vibrare beton.e. Schela metalica autoridicatoare care sa acopere minim 100 (trei sute)mp;f. Minim 1 (una) macara/automacara.g. Minim 1(unu) Autocamionpentru transport materiale, Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei sau echivalent) pentru executie instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KV., Ofertantul va face dovada ca este autorizat de catre ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei sau echivalent) (pentru executia, verificarea si revizia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mai mica sau egala cu 6 bar (tip EDI), conform Legii gazelor nr. 351/2004 actualizata., Ofertantul trebuie sa faca obligatoriu dovada ca este Licentiat de Ministerul Administratiei si Internelor Inspectoratul General al Politiei Romane, conform art. 34 din Legea 333/2003 pentru instalare si intretinere sisteme de alarmare antiincendiu si antiefractie., Ofertantul trebuie sa faca obligatoriu dovada ca este autorizat/atestatde Inpectoratul General pentru Situatii de Urgenta, conform Ordinului Ministerului Administratiei si Internelor nr. 87/2010 pentru instalare si intretinere sisteme de alarmare impotriva incendiilor., Informatii privind subcontractantii Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [55]
Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC
20
Descriere: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [20].Pentru o explicatie detaliata a factorilor de evaluare s-a poatat un document in sectiunea General - Documente
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate
25
Descriere: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [25]. Pentru o explicatie detaliata a factorilor de evaluare s-a poatat un document in sectiunea General - Documente
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 12:16