Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Dezvoltare orizontala si eficientizare CMTIS?


Detaliu pentru invitatia numarul 346864
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 346864/16.05.2013
Denumire contract: ?Dezvoltare orizontala si eficientizare CMTIS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Magheru, nr.7, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213153633, fax: +40 213127474, persoana de contact: ELISABETA TRIFAN, E-mail [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Magheru, nr.7, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213153633, fax: +40 213127474, persoana de contact: ELISABETA TRIFAN, E-mail [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dezvoltare orizontala si eficientizare CMTIS?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Dezvoltare orizontala si eficientizare CMTIS?
II.1.6) CPV: 72212600-5 - Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date si operare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de: 8.000, 00lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006, cu valabilitate de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Garantia de participare se poate retine integral in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 sau partial (suma de 4.000, 00 lei) in situatia prevazuta la art 2781 alin. (1) din OUG 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR publicat cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Cont RO27TREZ7005005XXX000163, deschis la A.T.C.P.M.B., titular ? Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, cod fiscal 4266669
Garantie de buna executie
CUANTUM :10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire - in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare; in termen de max. 10 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile care pot duce la excluderea din procedura conform art. 180 sau 181 din OUG 34/2006 ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, astfel: 1. Ofertantii, asociatii - Formular 2A, in original2. tertii sustinatori ? Formular 2B, in original2. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele3. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata obligatiilor catre bugetul local, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006, precum si in alte situatii similare prevazute de legislatia in vigoare si in declaratia depusa poate atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica sau poate duce la interdictia de atribuire a contractului de achizitie publica.Certificatele fiscale depuse trebuie sa ateste ca, la ultima data de 25 anterioara termenului limita de depunere a ofertelor, ofertantul nu are restante la plata impozitelor, taxelor sau contributiilor de asigurari sociale scadente la acea data. Documentele doveditoare care atesta lipsa datoriilor la o data ulterioara datei solicitate vor fi considerate valabile. In cazul in care exista astfel de restante, daca acestea nu sunt compensate, oferta va fi declarata inacceptabila. Documentele solicitate trebuie prezentate impreuna cu oferta si nu se admite prezentarea lor ulterioara, cu exceptia documentelor doveditoare privind platataxelor, impozitelor si contributiilor bugetare, care pot fi prezentate ulterior, cu respectarea prevederilor legale legale.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 3, in original. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 4, in original.In cazul in care mai multi operatori economici depun oferta comuna, fiecare dintre acestia va trebui sa indeplineasca aceasta cerinta. De asemenea, cerinta se aplica si eventualilor terti a caror sustinere este precizata in oferta depusa in cadrul procedurii de atribuire a contractului.Se vor prezenta urmatoarele: Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / ofertanti asociati / subcontractanti/terti ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 5, in originalOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute in modelul de declaratie pe propria raspundere, in caz contrar urmand a fi exclusi de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: - Codrin Scutaru ? Secretar de stat- Elena Tudor ? Director DPC- Elisabeta Trifan ? Coordonator National Proiect- Daniela Popescu ? Expert Financiar- Eduard Corjescu ? Director, Directia Juridic, Legislatia Muncii si Contencios- Romulus Dumitriu ? Director General Economic- Robert Cralea Ionescu ? Specialist achizitii Persoane juridice/fizice romane -Se vor prezenta urmatoarele: Pentru persoane juridice: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate alofertantului (dupa caz, asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Pentru persoane fizice: - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele solicitate se vor prezenta de catre ofertant sau operatori economici care depun oferta comuna in asociere. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta: Documente edificatoare pentru dovedirea inregistrarii si a obiectului de activitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a prestat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, servicii similare a caror valoare, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 200.000 lei, prin prezentarea a cel putin 1 (una) prestare de servicii similare cu cele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar, care sa confirme: serviciile prestate, valoarea acestora, perioada de prestare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, continand serviciile prestate, valoarea acestora, perioada de livrare si beneficiarii, completata si semnata. Prestarea prevazuta la pct. 1 va fi inclusa in lista si evidentiat distinct.In cazul in care oferta este depusa de un consortiu/asociere, se va prezenta lista centralizatoare semnata de catre reprezentantul legal al consortiului / asocierii desemnat ca lider, precum si liste individuale pentru fiecare in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui membru al consortiului / asocierii, inclusiv liderul.Convertirea in lei pentru ofertantii straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Pentru anul in curs, transformarea in lei se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii a anuntului/invitatiei de participare., Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul intentioneaza sa o subcontracteze sau partile indeplinite de fiecare dintre membrii asociatiei ? completata si semnata. Declaratia se depune si in cazul in care nu se intentioneaza subcontractarea niciunei parti a contractului sau oferta nu este depusa in comun de mai multi operatori economici (asociere). In acest caz, se va mentiona ca indeplinirea contractului se face in totalitate de ofertant.In cazul in care se intentioneaza subcontractare si/sau este depusa oferta comuna, se vor mentiona: 1.eventualele parti din contract care pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze si/sau partea indeplinita de fiecare asociat;2.datele de identificare ale subcontractantilor si/sau asociatilor.3.Acordul de asociere care va fi incheiat intre operatorii economici care depun oferta comuna in asociere.Documentele solicitate trebuie prezentate impreuna cu oferta si nu se admite prezentarea lor ulterioara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer