Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Dezvoltare si implementare activitati de informare si publicitate adresate potentialilor clienti cu scopul de a promova serviciile integrate furnizate de SPO, masurile active de ocupare cu accent pe SISM ocupationale si geografice?


Detaliu pentru invitatia numarul 342942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA JUDETUL MURES
Numar invitatie: 342942/22.02.2013
Denumire contract: ?Dezvoltare si implementare activitati de informare si publicitate adresate potentialilor clienti cu scopul de a promova serviciile integrate furnizate de SPO, masurile active de ocupare cu accent pe SISM ocupationale si geografice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA JUDETUL MURESCod fiscal: 11339089, Adresa: STR. IULIU MANIU, NR. 2, Targu Mures, Telefon: 0265-269247, Fax: 0265-268035
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. IULIU MANIU, NR. 2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540027, telefon: +40 0265269247, fax: +40 0265268035, persoane de contact: SARMASI-BOCSKAI HAJNALKA si CHELE CARMEN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. IULIU MANIU, NR. 2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540027
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dezvoltare si implementare activitati de informare si publicitate adresate potentialilor clienti cu scopul de a promova serviciile integrate furnizate de SPO, masurile active de ocupare cu accent pe SISM ocupationale si geografice?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cresterea eficientei si transparentei SPO, acompaniata si sustinuta de furnizarea unor servicii de informare privind piata muncii diversificate si de calitate pentru stimularea mobilitatii fortei de munca, prin cooperare si schimb de bune practici in cadrul unui parteneriat inter-regional pentru cresterea sanselor de ocupare a persoanelor in cautarea unui loc de munca, prin schimb de experienta trans-nationala.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8.560 lei. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 4.279, 99lei (4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei).Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societat de asigurari; sau ordin de plata in contul RO32TREZ4765005XXX000187 deschis la Trezoreria Tg Mures. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta, va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
-Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
-Formularul nr. 10 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
-Formularul nr. 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, dupa cum urmeaza: -Farcas Reghina-director executiv-Bogdan Elisabeta-director executiv adjunct-Kovacs Maria-sef serviciu buget-Pop RamonaTatiana-inspector principal, exercitand atributii de sef serviciu-Chele Carmen-consilier juridic-Boar Liliana-consilier superior-Sarmasi-Bocskai Hajnalka-inspector superior-Sumandea Marta-consilier superior Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate, precizandu-se ca aceste informatii trebuie sa fie valabile, reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 500.000 lei.-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Nota: a. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romanieib. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul(operatorul economic sau membrii asociati impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contracte, servicii similare constand in elaborare campanii de informare/publicitate, cu o valoare de cel pu?in 250.000 lei fara TVA.-Dovada prestarii serviciilor similare trebuie facuta prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se vor atasa documentelein copie, cu mentiunea?Conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -Team leader;
-Expert cheie activitati de publicitate: 2 persoane;
-Expert cheie instrumente consiliere profesionala: 2 persoaneProfilul expertului cheie nr. 1 ? Team leader: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ?studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, ?experienta profesionala generala de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: -experienta in calitate de team leader.Profilul expertului cheie nr. 2 ? Expert activitati de publicitate: 2 experti: 2.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ?studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul comunicare/publicitate/mass media;?experienta profesionala generala de minim 5 ani;2.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: ?experienta profesionala in dezvoltarea de planuri si campanii publicitare la nivel local/regional/national.Profilul expertului cheie nr. 3 ? Expert instrumente consiliere profesionala: 2 experti3.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: ?studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul sociologie/psihologie;?experienta profesionala generala de minim 5 ani;3.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: ?experienta profesionala specifica de minim 1 an in domeniul consilierii profesionale pentru someri si persoane aflate in cautarea unui loc de munca.Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declara?ia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7.c.In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului.Expertii cheie/personalul suport indicat au/a fost stabilit(i) la un nivel minim, operatorii economici avand obliga?ia de a-si suplimenta echipa de proiect in corelare cu propunerea tehnica prezentata si calendarul de implementare al proiectului, astfel incat sa rezulte fezabilitatea/sustenabilitatea acestuia.AC isi rezerva dreptul de a solicita documente si informatii suplimentare pentru verificare., Informatii privindsubcontractan?iiNota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
33.33
Descriere:
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele Caietului de Sarcini
66.67
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer