Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dezvoltare si implementare de solutie soft care contine> web-site, portal, retea sociala si cursuri in format digital


Detaliu pentru invitatia numarul 355257
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Andrei Saguna" din Constanta
Numar invitatie: 355257/31.10.2013
Denumire contract: Dezvoltare si implementare de solutie soft care contine> web-site, portal, retea sociala si cursuri in format digital
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Andrei Saguna" din ConstantaCod fiscal: 15333348, Adresa: Bd. Alexandru Lapusneanu, nr. 13, Constanta, Telefon: 0241-662520, Fax: 0241-630482
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Alexandru Lapusneanu, nr. 13, Constanta, Romania, cod postal: 900196, telefon: +40 241662520, fax: +40 241510500, persoana de contact: Seceleanu Andra
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Universitatii "Andrei Saguna" din Bd. Alexandru Lapusneanu, nr. 13, Constanta, Romania, cod postal: 900196, telefon: +40 241662520, fax: +40 241510500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dezvoltare si implementare de solutie soft care contine> web-site, portal, retea sociala si cursuri in format digital
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va urmari: ?Realizarea comunicarii mediata de calculator intre toti utilizatorii din cele 40 de institutii educationale din cele 4 tari partenere (Romania, Georgia, Republica Moldova si Turcia) in proiectul educational comun dezvoltat in cadrul programului ?Reteaua de colaborare universitara de la Marea Neagra - UNIVER-SEA.NET?, facilitand metodele de instruire online si permitand utilizarea tehnicilor pedagogice in toate tipurile de activitati de instruire.?Integrarea intr-o platforma care sa incorporeze instrumentele utilizate de tehnicile individuale si intergrupuri in comunicare online.?Sa permita utilizarea sa de catre toti factorii implicati in procesul educational din institutiile educationale.?Ca solutia sa aiba o arhitectura deschisa.?Ca sistemul sa fie flexibil din punct de vedere al clientilor de tip browser, al sistemelor de operare si al suportului pentru bazele de date.?Platforma sa ofere suport pentru limba romana, engleza, turca, georgiana.
II.1.6) CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 LEI.Garantia de participare se poate constitui, conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006: a) prin virament bancar in contul RO82OTPV120000055079RO04 deschis la OTP Bank Constanta, in favoarea Autoritatii Contractante b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si prezentat in original. In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 1 ? Scrisoare de garantie bancara. Termenul de valabilitate al garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi respinsa. Echivalenta leu/valuta va fi calculata la cursul de schimb valutar mediu, leu/alta valuta, comunicat de BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului incheiat, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90 din H.G. Nr. 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Garantia de buna executie va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului incheiat. Garantia de buna executie se va elibera in conditiile art, 92, alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2.Formular 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;4.Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;5.Formular 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, se va completa de catre lider, asociat, subcontractor, tert sustinatorPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Papari Aurel - presedinte, Papari Adrian - rector, Seceleanu Andra - manager proiect, Munteanu Iuliana Gabriela - manager financiar, Petrescu Ioana - expert achizitii7.Formular 6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNote: (1)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.(2)Formularele solicitate trebuie completate si prezentate, in original, in conformitate cu modelele din Sectiunea II ? Formulare, semnate si stampilate de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.(3)In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus(4)Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.(5)In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unei terte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si faptul ca obiectul contractului este inclus/cuprins in obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie de minim 600000 lei. Ofertantii cu o vechime mai mica de 3 ani vor prezenta media cifrei de afaceri globale de la infiintare pana in prezent. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro. Echivalenta leu/euro se va realiza la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi (2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei; 2012 - 4, 4560 lei) Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, Bilanturile contabile sau extrase din bilanturile contabile, in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (sau de la infiintare pina in prezent, pentru ofertantii cu o vechime mai mica de 3 ani)Nota: In cazul in care legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicarea bilanturilor contabile, ofertantul va prezenta orice alte documente echivalente (ex. rapoarte de audit, rapoarte ale cenzorilor) pentru sustinerea indeplinirii cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, (sau de la infiintare, pentru ofertantii cu o vechime mai mica de 3 ani). Ulrimii 3 ani vor fi calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa prezinte sintetic principalele contracte derulate in ultima perioada (3 ani) pentru a evidentia domeniile principale in care acesta activeaza., Experienta similara. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a desfasurat in ultimii trei ani (sau de la infiintare pana in prezent, pentru operatorii economici cu vechime mai mica de 3 ani) unul sau mai multe contracte prin care sa demonstreze ca a realizat urmatoarele activitati: a) servicii de dezvoltare cursuri interactive, instruirea utilizatorilorb) analiza portal, proiectare si dezvoltare portal, asistenta si suport tehnic.Ultimii 3 ani vor fi calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta documente /informatii relevante din contracte/ procese-verbale de receptie, contrasemnate de beneficiar, care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul activitatilor prestate/ bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat contractul.Pentru contractele incheiate in alta valuta decat Lei conversia se va realiza la cursul stabilit de Banca Nationala a Romanieiutilizand ratele de schimb medii anuale stabilite de catre aceasta pentru anii respectivi.Documentele suport trebuie prezentate in copie conforma cu originalul, iar documentele in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana, Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractuluiOfertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate pe care il propune pentru indeplinrea contractului, nominalizand pentru fiecare profil solicitat un expert cheie care sa corespunda cerintelor minime de calificare, astfel: 1.Manager de proiect ? 1 expertCompetente?Absolvent studii superioare?Competete in managementul de proiect dovedite printr-o certificare profesionala emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/internationalExpertiza profesionala generala?3 ani de exeperienta generalaExpertiza profesionala specifica?Experienta in cel putin un proiect/contract in care a realizat activitati de management al proiectului/contractului.2. Coordonator tehnic ? 1 expertCompetente? Absolvent studii superioare? Competente in metodologiile de dezvoltare software dovedite prin certificat profesional emis de o institutie recunoscuta la nivel national/ international (ex. Certified Scrum Master, sau alta certificare echivalenta)Expertiza profesionala generala? 3 ani de experienta generalaExpertiza profesionala specifica? Experienta in cel putin un contract de implementare sistem informatic in care a realizat activitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv activitati de coordonare a echipei tehnice, activitati de dezvoltare pentru componentele software, urmarirea actvitatilor de analiza, testare, implementare.3. Dezvoltator software ? 1 expertCompetente? Absolvent studii superioare? Competente pe platforma de dezvoltare propusa dovedite prin certificare profesionala emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/international sau alta certificare echivalenta.Expertiza profesionala generala? 3 ani de exeperienta generalaExpertiza profesionala specifica? Experienta in cel putin un contract de implementare sistem informatic in care a realizat activitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv activitati de dezvoltare de cod pentru aplicatii software pe baza documentelor de analiza, specificatii functionale, specificatii tehnice, arhitectura sistem; testare unitara (interna), suport utilizatorilor cheie pentru testarea functionala; rezolvare disfunctionalitati (bug-uri).4. Analist portal ? 1 expertCompetente? Absolvent studii superioareExpertiza profesionala generala? 3 ani de exeperienta generalaExpertiza profesionala specifica? Experienta in cel putin un contract de implementare sistem informatic in care a realizat activitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv activitati de analiza portal, definire specificatii functionale, suport in activitatile de testare si implementare portal5. Expert dezvoltare continut educational ? 1 expertCompetente? Absolvent studii superioareExpertiza profesionala generala? 3 ani de exeperienta generalaExpertiza profesionala specifica? Experienta in cel putin un contract de implementare sistem informatic in care a realizat activitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata, respectiv activitati de dezvoltare a continutului educational.Nota: Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie.Ofertantul va prezenta pentru fiecare expert CV (Formularul 11) si Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, alte acte doveditoare ale competentelor si experientei solicitate si mentionate in Formularul 11Pentru fiecare expert care nu este angajat al operatorului economic se va completa, semna si stampila Formularul 11A - Declaratie de disponibilitate, SubcontractareaIn cazul activitatilor subcontractate, se va completa Formularul 12 Lista subcontractantilor. Fiecare subcontractor va prezenta: Formularul 5 - Declaratie privind conflictul de interese conform art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, AsociereaIn cazul asocierii se va prezenta Acordul de asociere semnat si stampilat de catre toti asociatii, cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa actioneze in numele tuturor asociatilor, toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului. Documente emise de un organism de certificare acreditat in tara sau in alt stat al Uniunii Europene care sa ateste ca ofertantul are implementat un sistem de management a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
CT1 - Salvarea rezultatelor cautarii in materialele educationale
10
Descriere: Cautarea in baze de date cu continut text si multimedia poate fi un proces cu consum mare de timp. Pentru a elimina acest neajuns motorul de cautare trebuie sa ofere posibilitatea salvarii valorilor criteriilor de cautare si a rezultatelor aferente, astfel incat sa poata fi reutilizate in procesele de cautare ulterioare, fara ca procesul de cautare sa fie unul repetitiv. Motorul de cautare va cauta un text intai in rezultatele cautarilor anterioare salvate in sistem si daca nu gaseste, atunci va cauta in intreaga baza de date a sistemului. Avantajul oferit de aceasta cerinta consta in reducerea timpului de regasire a informatiilor stocate in baza de date. CT1 reprezinta o caracteristica tehnica superioara celor precizate in caietul de sarcini. Ofertele care respecta cerintele din caietul de sarcini, darnu oferteaza CT1 sunt considerate conforme, iar cele care oferteaza CT1 vor fi punctate suplimentar, conform algoritmului de calcul aferent acestui factor de evaluare.
CT2 - Importul de intrebari din fisiere de tip Microsoft Excel pentru sondaje
10
Descriere: Aceasta functionalitate permite instructorului pregatirea mai rapida a sondajelor, reducand timpul de dezvoltare a materialelor de sondare. Importul intrebarilor din fisiere de tip Excel prezinta avantajul ca se realizeaza mult mai rapid decat adaugarea lor manuala folosind doar interfata sistemului. Factorul de evaluare Importul de intrebari din fisiere de tip Microsoft Excel pentru sondaje reprezinta o caracteristica tehnica superioara celor precizate in caietul de sarcini. Oferta care respecta cerintele din caietul de sarcini, darnu ofera posibilitatea importului de intrebari din fisiere de tip Ms. Excel pentru sondajeva fi considerata conforma. Ofertele care permit importul de intrebari din fisiere de tip Microsoft Excel pentru sondaje vor fi punctate suplimentar, conform algoritmului de calcul aferent acestui factor de evaluare.
CT3 - Operatiuni de import de materiale educationale in format SCORM sau echivalent
10
Descriere: Deoarece aceste operatiile de import in baza de date a materialelor educationale sunt consumatoare de resurse, posibilitatea configurarii datei si ore de executie ale acestei activitati, in functie de gradul de incarcare al sistemului conduce la cresterea performantei utilizarii sistemului, timpi de raspuns mici la cererile utilizatorilor prin planificarea importului in perioade de utilizare redusa (de ex. noaptea). Sistemul poate fi astfel optim utilizat raportat la perioadele cu trafic intens versus perioadele cu trafic redus. Factorul de evaluare CT3 reprezinta o caracteristica tehnica superioara celor precizate in caietul de sarcini. Ofertele care respecta cerintele din caietul de sarcini, darnu ofera posibilitatea importului de materiale educationale in format SCROM sau echivalent vor fi considerate conforme, iar cele care ofera aceasta caracteristica tehnica vor fi punctate suplimentar, conform algoritmului de calcul aferent acestui factor de evaluare.
CT4 - Prezentarea a 1-4 functionalitati suplimentare pentru sectiunea de comunicare on-line, din cadrul celor enumerate mai jos.
10
Descriere: Prin prezentarea functionalitatilor pentru sectiunea de comunicare on-line, solicitate la acest criteriu (1-profiluri favorite; 2-invita prieteni; 3-blocare utilizator si raportare utilizator blocat; 4-statistici privind utilizatorii sectiunii) se asigura schimbul eficient si optim de informatii in functie de interesul comun al participantilor. Factorul de evaluare CT-4 reprezinta o caracteristica tehnica superioara celor precizate in caietul de sarcini. Oferta care respecta cerintele din caietul de sarcini, dar nu ofera nici o functionalitate suplimentara din cele solicitate la acest criteriu, va fi considerata conforma. Ofertele care contin una sau mai multe din functionalitatile enumerate la acest criteriu vor fi punctate suplimentar, conform algoritmului de calcul aferent acestui factor de evaluare.
CT5 - Validarea materialelor de instruire
10
Descriere: Aceasta functionalitate reprezinta un avantaj suplimentar al sistemului permitand configurarea utilizatorilor care aproba materialele ce urmeaza a fi incarcate in spatiul public. Administratorul va putea da aprobare prin delegarea acestei responsabilitati catre anumiti utilizatori, eficientizand astfelfluxul de aprobare si evitand situatii de intarzieri la validarea materialelor ce urmeaza a fi incarcate in spatiul public. Factorul de evaluare CT5-Validarea materialelor de instruire, reprezinta o caracteristica tehnica superioara celor precizate in caietul de sarcini. Ofertele care respecta cerintele din caietul de sarcini, darnu oferteaza CT5va fi considerata conforma. Ofertele care permit validarea, de catre administrator sau utilizatorii care au primit acest drept, a materialelor ce urmeaza a fiincarcate in spatiul public vor fi punctate suplimentar, conform algoritmului de calcul aferent acestui factor de evaluare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante, conf. art. 40 si 77 OUG34/2006
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2013 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer